jawa 360 käigukast
Re: jawa 360 käigukast
Ma olen korduvalt nokkinud jawa634 karteripooli lahti (korra juhtus, et oli vaja 2x 12h jookul seda teha).
Võimalik, et enamus tööoperatsioonidest on sama. Kolbe ei pidanud üldse eemaldama, teatud õige nurga all tuli see kenasti silindritevahelise soone kaudu läbi. Kuigi, jah, 634-l käis sinna mingi alumiiniumist vidin sisse, mis eelnevalt eemaldada tuli. Ka jälgi lahti võtmisel hammasrataste ja kahvlite asendit. Veel parem, kui teed pildi enne lammutamist.
Ka tuli kokku panekul jälgida, et kahvlivõlli ots pessa läheks, vastasel juhul jõuga toimetades kas võll kõver või karterist tükk väljas.
Ja kõvasulamist pole need hammasratta kahvlisooned küll olnud, pigem termiliselt töödeldud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.