dnepri surveastme tõstmine.
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Arvutuste järgi, tõstes dnepri surveastet 7,0-lt 8,8-le tuleb sellega jõudu juurde 25,7% ehk siis minu dnepril 8,2hj
. Selliseks surveastme tõstmiseks peaks 2,5mm silindrit madalamaks võtma.
Täpsemat infot saab surveastme kohta lugeda http://www.tqhq.ee/dir.php?id=40

Täpsemat infot saab surveastme kohta lugeda http://www.tqhq.ee/dir.php?id=40
Riga 12 - Dnepr MT10 -75 - Kawasaki VN750
-
- Postitusi: 1827
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Mis jutt see nüüd on???olaf kirjutas:kui sa paned suurema surveastmega mootorile madalamat oktaani siis juhtub selline lugu, et madala oktaaniga bena põleb nii aeglaselt et kolb sulab ära.

Oktaanarv näitab detonatsioonikindlust. Mida suurem oktaanarv, seda detonatsioonikindlam on kütus. Mida suurem surveaste, seda detonatsioonikindlamat kütust on tarvis.
Kui suure surveastmega mootorisse paned madala oktaanarvuga kütust, siis see hakkab seal detoneerima ehk maakeeli ülikiiresti, plahvatuslikult põlema ja kolgib üpris kiiresti kolvile augu sisse.
Joel
Valemi leidsin http://www.tqhq lehelt. Toon ta selguse huvides ka siin foorumis ära:gaz kirjutas:lõpuks tuli ka õiget juttu siia.
Samas eespool mainitud 25%-line võimsuse kasv on selgelt üle paisutatud. huvitav mis valemi järgi too võimsus arvutati?

kus:
HP = umbkaudne maksimumvõimsus
AP = atmosfäärirõhk, selles valemis väljendatud naelades ruuttolli kohta, pound per square inch, PSI, normaalrõhk on 14,7 PSI
CR = mootori surveaste;
VE = täiteaste (mahuline efektiivsus);
CID = mootori töömaht kuuptollides;
RPM = pöörete arv, mille juures maksimumvõimsus saavutatakse;
Arvutasin valemi järgi võimsused nii 7,0 kui 8,8 -se surveastme juures ja sain vaheks 25%. Võtke kuidas tahate

Riga 12 - Dnepr MT10 -75 - Kawasaki VN750
mnjah selliseid umbkaudse võimsuse valemeid ei tasuks küll eriti usaldada. ma tegin kaa selle valemiga väikese arvutuse ja sain 32hp dneprile alles siis olin tõstnud VE väärtuse 0,99-ni ja RPM 6450-ni, mis aga võivad unistuseks jääda orig dnepri puhul. mootori töömaht kuuptollides peaks 38,7 olema. anmetega mis dneprile vast kohasemad oleks (VE=0,8 ja RPM=5500) tuleb võimsuseks 22,7hp surveaste 7,0 juures.
mina selliseid valemeid ei usalda igatahes aga igaühel on õigus oma arvamusele
mina selliseid valemeid ei usalda igatahes aga igaühel on õigus oma arvamusele

protsentuaalse vahe järgi saab 32hj peale tulemuse üle kanda. Ma arvan, et see valem on mõeldud rohkem masinatele, mille võimsus on märksa rohkem kui 100hj. On ju valem pärit autotuunijate lehelt. Ega isegi ei usu, et sellise lihtsa asjaga 8 hobust mu tõllale juurde saaks, aga midagi annab ta kindlasti juurde. 
Ja kui ka ei saa jõudu juurde, siis kogemusi saab kindlasti

Ja kui ka ei saa jõudu juurde, siis kogemusi saab kindlasti

Riga 12 - Dnepr MT10 -75 - Kawasaki VN750
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.