dnepri surveastme tõstmine.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

valka
Postitusi: 71
Liitunud: 05 Apr 2005, 22:32
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas valka »

Arvutuste järgi, tõstes dnepri surveastet 7,0-lt 8,8-le tuleb sellega jõudu juurde 25,7% ehk siis minu dnepril 8,2hj :shock: . Selliseks surveastme tõstmiseks peaks 2,5mm silindrit madalamaks võtma.

Täpsemat infot saab surveastme kohta lugeda http://www.tqhq.ee/dir.php?id=40
Riga 12 - Dnepr MT10 -75 - Kawasaki VN750

joel
Postitusi: 1827
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

olaf kirjutas:
kui sa paned suurema surveastmega mootorile madalamat oktaani siis juhtub selline lugu, et madala oktaaniga bena põleb nii aeglaselt et kolb sulab ära.
Mis jutt see nüüd on??? :shock:

Oktaanarv näitab detonatsioonikindlust. Mida suurem oktaanarv, seda detonatsioonikindlam on kütus. Mida suurem surveaste, seda detonatsioonikindlamat kütust on tarvis.

Kui suure surveastmega mootorisse paned madala oktaanarvuga kütust, siis see hakkab seal detoneerima ehk maakeeli ülikiiresti, plahvatuslikult põlema ja kolgib üpris kiiresti kolvile augu sisse.
Joel

gaz
Postitusi: 10
Liitunud: 14 Apr 2005, 00:36
Tsikkel: Dnepr 790cc, Honda VFR800
Asukoht: Kehtna

Lugemata postitus Postitas gaz »

lõpuks tuli ka õiget juttu siia.
Samas eespool mainitud 25%-line võimsuse kasv on selgelt üle paisutatud. huvitav mis valemi järgi too võimsus arvutati?
Kasutaja avatar

valka
Postitusi: 71
Liitunud: 05 Apr 2005, 22:32
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas valka »

gaz kirjutas:
lõpuks tuli ka õiget juttu siia.
Samas eespool mainitud 25%-line võimsuse kasv on selgelt üle paisutatud. huvitav mis valemi järgi too võimsus arvutati?
Valemi leidsin http://www.tqhq lehelt. Toon ta selguse huvides ka siin foorumis ära:
Pilt
kus:
HP = umbkaudne maksimumvõimsus

AP = atmosfäärirõhk, selles valemis väljendatud naelades ruuttolli kohta, pound per square inch, PSI, normaalrõhk on 14,7 PSI

CR = mootori surveaste;

VE = täiteaste (mahuline efektiivsus);

CID = mootori töömaht kuuptollides;
RPM = pöörete arv, mille juures maksimumvõimsus saavutatakse;


Arvutasin valemi järgi võimsused nii 7,0 kui 8,8 -se surveastme juures ja sain vaheks 25%. Võtke kuidas tahate 8)
Riga 12 - Dnepr MT10 -75 - Kawasaki VN750

gaz
Postitusi: 10
Liitunud: 14 Apr 2005, 00:36
Tsikkel: Dnepr 790cc, Honda VFR800
Asukoht: Kehtna

Lugemata postitus Postitas gaz »

mnjah selliseid umbkaudse võimsuse valemeid ei tasuks küll eriti usaldada. ma tegin kaa selle valemiga väikese arvutuse ja sain 32hp dneprile alles siis olin tõstnud VE väärtuse 0,99-ni ja RPM 6450-ni, mis aga võivad unistuseks jääda orig dnepri puhul. mootori töömaht kuuptollides peaks 38,7 olema. anmetega mis dneprile vast kohasemad oleks (VE=0,8 ja RPM=5500) tuleb võimsuseks 22,7hp surveaste 7,0 juures.

mina selliseid valemeid ei usalda igatahes aga igaühel on õigus oma arvamusele :wink:
Kasutaja avatar

valka
Postitusi: 71
Liitunud: 05 Apr 2005, 22:32
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas valka »

protsentuaalse vahe järgi saab 32hj peale tulemuse üle kanda. Ma arvan, et see valem on mõeldud rohkem masinatele, mille võimsus on märksa rohkem kui 100hj. On ju valem pärit autotuunijate lehelt. Ega isegi ei usu, et sellise lihtsa asjaga 8 hobust mu tõllale juurde saaks, aga midagi annab ta kindlasti juurde. :)

Ja kui ka ei saa jõudu juurde, siis kogemusi saab kindlasti :D
Riga 12 - Dnepr MT10 -75 - Kawasaki VN750
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”