põrusin eksamil
Re: põrusin eksamil
macintosh kirjutas:Teemaväline juba ... aga...kui keegi veel soovib keskhargist pikemalt arutleda, siis palun modedel see siit lahkelt välja tõsta....
Yerba kirjutas:Lihtsalt huvi pärast - miks see keskhark vajalik üldse on? Selleta oleks elu tunduvalt lihtsam - ei teki üldse mõtetki, et nüüd peaks ratta keskhargile ajama.
Midagi head ja kerget linna - Suzuki SV650 - olgu siis gondlitega või ilma. Kummuli kukub siis tõsta või ühe käega püstiIgapäevases kasutuses ei oska öelda, aga garaazis on küll väga mugav, kui kõik tsiklid keskhargi peal püsti seisavad - võtab vähem ruumi.
Lisaks on keskhark hea abivahend ketiõlituseks - pole vaeva tagumise ratta maast lahti saamisega.
Ketti saab edukalt ja päris kiiresti õlitada ka nii, et olles kummargil lükkad vaikselt õlaga siklit edasi ja õlitadki ketti. Ilma igasuguse keskmise asjata
Aga see selleks, läheb teemast mööda juba. Paaril siklil on olnud keskhark, aga ausalt öeldes minu meelest mõtetu jupstükk lihtsalt. Pole kuskil kasutust leidnud. Ning mis puutub seda õlitamisevärki ja mootori tööd kui tsikkel seisab külgjalal - pole isegi kuulnud ka, et niimoodi võib võimalik asi olla nagu jbob kirjeldas. Aga kui on, siis hoiduks sellistest siklitest ja käiks kaarega mööda - mis siis juhtub kui tsikliga külili kukkuda ja mootor kogemata töötama peaks - siis on ju mootor koheselt puhta kokkujooksnud, kui õlitus eeldab mootori ja horisondi 100% "sünkroonis" olemist
Ja selliste siklitega ei saa ka kallutada kraadivõrragi - jälle on tulemuseks kokkujooks.. kellele selliseid tsikleid vaja on?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.