põrusin eksamil

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7415
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1095 korda
Tänatud: 1117 korda
Kontakt:

Re: põrusin eksamil

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Yerba kirjutas:

Ketti saab edukalt ja päris kiiresti õlitada ka nii, et olles kummargil lükkad vaikselt õlaga siklit edasi ja õlitadki ketti. Ilma igasuguse keskmise asjata :)

Absoluutselt. Eriti mõnus on teha seda kodus garaazis nii. Ja naelu saab edukalt transistorraadioga seina taguda, saab. :D
Tegelikult ma ei kritiseeri, kui sulle meeldib ratast lükata siis see on sinu jaoks, mulle see ei sobi. Ise eelistan tagapukki või keskharki. :wink:

Yerba kirjutas:

Pole kuskil kasutust leidnud. Ning mis puutub seda õlitamisevärki ja mootori tööd kui tsikkel seisab külgjalal - pole isegi kuulnud ka, et niimoodi võib võimalik asi olla nagu jbob kirjeldas. Aga kui on, siis hoiduks sellistest siklitest ja käiks kaarega mööda - mis siis juhtub kui tsikliga külili kukkuda ja mootor kogemata töötama peaks - siis on ju mootor koheselt puhta kokkujooksnud, kui õlitus eeldab mootori ja horisondi 100% "sünkroonis" olemist :)

Mina kasutan, õlitamiseks ja garaazis hoidmiseks. Ega siis nüüd tsikkel nii ebastabiilne ka ole, et end igal võimalikul ja võimatul hetkle külilili viskab. Keshargil ratas on kõval pinnasel üsnagi stabiilne.
Ja kui viskabki, siis ega nüüd mootor murdosa sekundi jooksul kinni jookse...see viimane kuulub ikka pisut nagu ulmevaldkonda.
Ning mis avatud küljehargiga käivitamise võimatusse puutub, siis see on nii paljudel tsiklitel. Turvalisuse huvides, et mõni eesel kogemata küljehargil olevat ratast ei üritaks käima panna - pärast nalja kui palju.

PS. Kas mõni mode saaks ehk selle keskhargi jutu siit ära siirdada, ntx teemasse "Kogu tõde keshargist" vms? Kisub nagu vägisi teemast mööda...

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”