CBR900RR 00' esitule reguleerimine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 28
- Liitunud: 07 Veebr 2012, 09:41
- Tsikkel: Aprilia RSV1000 Mille 1999'
- Asukoht: Saaremaa
CBR900RR 00' esitule reguleerimine
Tervitus. Sai siin tehtud esimesed ringid kui ratta kokku sain ja kohe vaatasin, et tuli "vaatab" liiga kõrgele. Üksi sõites vastutulijad isegi ei vilgutanud, aga liiklusmärkide peegeldustest on aru saada, et ikkagi on liiga kõrgel. Kui oli ka kaaslane tagaotsa peal, siis 95% vastutulijatest vilgutasid. Kodus reguleerimiskruvi keerates, avastasin, et see ongi juba kõige viimases asendis. Mida teha? Kas panna tule kinnituse vahele mingeid seibe, et tervet tuld alla suunata või on ka muid variante?
Re: CBR900RR 00' esitule reguleerimine
Seibidega või kinnituste painutamisega kõige lihtsam ilmselt teostada seda jah, juhul kui tuli ikka kondliga [Motobot: õige on "gondliga"] klappima jääb.
Re: CBR900RR 00' esitule reguleerimine
Kas pigem ei teki küsimust KUIDAS ta originaal olekus nii võssa üldse saab näidata? Kas midagi on kõver alustuseks..... ehk mingi muu vea likvideerimine ajab ka tule õigeks?
-
Teema algataja - Postitusi: 28
- Liitunud: 07 Veebr 2012, 09:41
- Tsikkel: Aprilia RSV1000 Mille 1999'
- Asukoht: Saaremaa
Re: CBR900RR 00' esitule reguleerimine
See sama küsimus tekkis ka minul...esiotsa kokku pannes ei tundunud küll, et midagi kõver või vildakas oleks. Kokku istusid kõik gondlite ääred kenasti, aga eks ma pean uuesti kriitilise pilguga üle vaatama.
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: CBR900RR 00' esitule reguleerimine
Sõltub pesast, aga vaata kas H on ikka õigetpidi pesas. Omal kogemus olemas, et pimedas andis pirni valesti panna ja siis oligi nii, et näitas taevasse.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: CBR900RR 00' esitule reguleerimine
mul oli slline kuhu käis vedruklamber peale, kui tagurpidi panna siis ei lähe lamp osaliselt pesasse ja ääres olev klemm jääb pesa peale.
sellest tekkis ka selline efekt nagu tuled oleksid taevas, kuna see klemm jättis lambi viltu alla. reflektor suunab valguse siis üles.
aga kas sul sama asi on, ei tea, soovitan järele vaadata.
on sul kaugtuli ja lähi ühes? on sul h4 või h7?
O: Sinu katkise ratta. PSi.
-
Teema algataja - Postitusi: 28
- Liitunud: 07 Veebr 2012, 09:41
- Tsikkel: Aprilia RSV1000 Mille 1999'
- Asukoht: Saaremaa
Re: CBR900RR 00' esitule reguleerimine
Kahjuks ise nädala lõpuni mandrimaa peal ja lähipäevil ratta ligi ei saa
Kaugtulel kaks eraldi pirni. Tüübi kohta ei oska ka õelda kuna pole pirne pesadest välja võtnud veel.
Nii, täna nüüd vaatasin esimese hooga pirnid üle ja kõik on nii nagu olema peab. St pirni angid istuvad korpuse omadega õigesti.
Tuli korras, suure juhtmepuntra tagant tuli nähtavale veel üks reguleerimis kruvi Et ma seda ennem ei võinud leida.