Honda cbr1000f käivitusprobleem
Re: Honda cbr1000f käivitusprobleem
aingb kirjutas:Kurjam, kas see klapilugu võib tõepoolest niipalju asja mõjutada? Võin muidugi kindluse mõttes asja üle kontrollida.
Starteri sidur.... see tundub küll juba veidi kosmosetehnoloogia, mille kallale läheksin pärast klappide kontrolliPanen veel ühe video, kus näha kogu käivitusprotsess + neli käivitust (5 kord enam käima ei vedanud):
Tere Ain! Kas selle et aku on lihtsalt vana ja väsinud oled sa juba välistanud? Märkasin, et käivitades starter kuidagi jube vaevaliselt vedas ja armatuuri tuled ka kaeblikult vilkusid.
Nagu ma videost aru sain olid küll ühendanud teise aku veel lisaks juhtmetega külge, aga tean oma kogemustest et sellised juhtmed võivad uskumatult vähe voolu läbi lasta (krokodillid viletsad ja õhukesest plekist jne).
Kui uus (või 100% kontrollitud ja värske) aku ratta peale monteerida, kas see ei muuda midagi? Edasi otsiksin järgemööda akujuhtmete ühendused-starteri juhtmete ühendused - starteri enda mingi kala jne.
Nõrk aku võib naljakaid nähtuseid anda - üks sõber jauras oma kerge BMW enduuroga, starter nagu veab aga käima ei lähe. Pärast aku vahetamist läks paugust.
BMW K1 (1991)
Jawa 634 - orig.korras, ls 2200 km (1982)
motovedu.ee - tsiklireis on puhkamiseks, mitte ühest bensiinijaamast teise täristamiseks
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.