Honda cbr1000f käivitusprobleem
Re: Honda cbr1000f käivitusprobleem
Mootori, kui mehanismi töö aluseks on füüsika ja kõik füüsilised suurused on mõõdetavad (neid ei pea arvama). Kuigi remont algab visuaalsest vaatlusest tugineb see mõõdetavatele suurustele.
Ma mitte ei arva vaid väidan, et väntvõlli pöörlemiskiirus on aeglane mootori käivitumiseks.
Väntvõlli ajab ringi starter. Selle korrasolekut ei pea mitte arvama vaid see on mõõdetav suurus - mõõdetakse starteril tekkiv pingelang ja teda läbiv vool. Antud numbrid korrutatakse ja saadakse starteril eralduv võimsus. Kui see number on võrdne starteri nimivõimsusega (see on manualist leitav) ja ületab väntvõlli pööramiseks vajalikku võimsust, alles siis saab väita, et starteri pool on korras. Seda aga kirjelduse järgi tehtud pole, on vaadatud ja arvatud aga mõõdetud pole.
Kui starteri pool on korras, siis tuleb mõõta üle mootori ringiajamiseks vajalik töö hulk (selleks on tänapäeval erinevaid mooduseid) ja võrrelda et kas see on normis. Kui juba eelmine aasta keegi ARVASja KAHTLUSTAS, et mootor käib raskelt ringi siis miks seda ei mõõdetud? Ka enne sellise diagnoosiga mootori osandamist peaks üle mõõtma jõu mis on vajalik selle mootori ringiajamiseks et pärast kokkupanekut saaks väita, et see protseduur muutis midagi paremaks. Muidu tuleb jälle arvama hakata.
Kui sellise pika käiamisega on starter ära tapetud siis ei hakka ka pärast mootori kapremonti see starter mootorit korralikult käivitama.
Kuidas, Te mehed, niimoodi arvates ja kohvipaksu pealt ennustades tulemuslikku remonti saate teha? See on ju kõige algelisem aga kõige kallim katse-eksitus remondimeetod!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.