Rumalad küsimused 2
Moderaator: Moded
Re: Rumalad küsimused 2
Rein kirjutas:Mis see E36 on?
See on BMW meeste hellitusnimi oma auto kohta. Aga wikipedia abiga leiame sellise info: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E36)
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Ma ise ka arvasin et ju see mingi auto on, aga minu mäletamist mööda hakkasid BMW d E 38 st
Re: Rumalad küsimused 2
Rein kirjutas:Ma ise ka arvasin et ju see mingi auto on, aga minu mäletamist mööda hakkasid BMW d E 38 st
kas sa nüüd oled sarkastiline ja viitad sellele, et alla 7 seeria polegi bmw, või siis rumal - ma kahe vahel praegu
edit: neid E (ja uutel F) numbreid kasutatakse selle mõttega, et kui sa ütled 3'ene bemm, siis see võib olla 9 erinevat autot. Kui sa ütled E36, siis teavad kõik (kelle vaja teada) mis kerega tegu.
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Ma kaldun sinna sarkastilisuse poolele. Ja kui kunagi peaks ostma sedaan autot, siis 7 seeria mudel oleks üks valikutest. E 38 kindlasti lõpuaasta mudel, selline, millel on peal külglibisemise vastane süsteem. Ilma selleta võib rahulikult auto talveks seisma panna.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Keegi tähelepanelik ütles, et kõikidel idiootidel on BMW! Aga õnneks kõik BMW omanikud ei ole idioodid
Re: Rumalad küsimused 2
Rein kirjutas:Ma kaldun sinna sarkastilisuse poolele. Ja kui kunagi peaks ostma sedaan autot, siis 7 seeria mudel oleks üks valikutest. E 38 kindlasti lõpuaasta mudel, selline, millel on peal külglibisemise vastane süsteem. Ilma selleta võib rahulikult auto talveks seisma panna.
........või siis talverehvid suvel põletamata jätta ja sõitma õppida.
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 20 Mär 2012, 13:56
- Tsikkel: Kawasaki GPZ 500S
- Asukoht: Tallinn - Valga
Re: Rumalad küsimused 2
koi kirjutas:Keegi tähelepanelik ütles, et kõikidel idiootidel on BMW! Aga õnneks kõik BMW omanikud ei ole idioodid
Kuigi ma viskan kriitikanooli e36-e juhtide pihta, siis kui aus olla, siis mul endalgi on BMW, aga no ei teki vajadust mingeid debiilsusi teepeal korraldada.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7344
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Piipz kirjutas:miks türgi on inglise keeles kalkun?
Küsimus polegi nii rumal, kui pealtnäha tundub...
http://en.wikipedia.org/wiki/Name_of_Turkey
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
rolller kirjutas:Rein kirjutas:Ma kaldun sinna sarkastilisuse poolele. Ja kui kunagi peaks ostma sedaan autot, siis 7 seeria mudel oleks üks valikutest. E 38 kindlasti lõpuaasta mudel, selline, millel on peal külglibisemise vastane süsteem. Ilma selleta võib rahulikult auto talveks seisma panna.
........või siis talverehvid suvel põletamata jätta ja sõitma õppida.
Sellega torgid küll vähe valet meest
Uued Continentalid olid all, naastud ka veel, 70 kilomeetrit tunnis ja õhkõrn puudutus vasaku eisrattaga teetelgjoonel olevat, no ütleme poole rehvikõrgust lumeriba võttis ikka päris omajagu võimlema roolis. Ütlen juba ette ära, et sõitma sai õpitud kastiga Mossega. Sellega sai lausa paar talve kimatud. Sellele järgnes siis 3 200 seeria Volvot siis üks scorpa, siis 740 Volvo, siis mõned 940 ned ja W126 merss, siis oli veel tagaveoline Mazda 929 Kõik ei tulegi kohe meelde. See rodu on selleks et välistada järgmist lauset, et võiksid tagaveoga sõitma õppida Enamus sellest nimistust jäi aega, kui talverehvid polnud kohustuslikud :D:D
Tagaveoliste Volvodega lõikasid nagu sula võid, lumest ning lopast läbi ja pidi ikka ise vaeva nägema, et külge ette saada
-
- Mode
- Postitusi: 3132
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused 2
Rein kirjutas:rolller kirjutas:Rein kirjutas:Ma kaldun sinna sarkastilisuse poolele. Ja kui kunagi peaks ostma sedaan autot, siis 7 seeria mudel oleks üks valikutest. E 38 kindlasti lõpuaasta mudel, selline, millel on peal külglibisemise vastane süsteem. Ilma selleta võib rahulikult auto talveks seisma panna.
........või siis talverehvid suvel põletamata jätta ja sõitma õppida.
Sellega torgid küll vähe valet meest
Uued Continentalid olid all, naastud ka veel, 70 kilomeetrit tunnis ja õhkõrn puudutus vasaku eisrattaga teetelgjoonel olevat, no ütleme poole rehvikõrgust lumeriba võttis ikka päris omajagu võimlema roolis. Ütlen juba ette ära, et sõitma sai õpitud kastiga Mossega. Sellega sai lausa paar talve kimatud. Sellele järgnes siis 3 200 seeria Volvot siis üks scorpa, siis 740 Volvo, siis mõned 940 ned ja W126 merss, siis oli veel tagaveoline Mazda 929 Kõik ei tulegi kohe meelde. See rodu on selleks et välistada järgmist lauset, et võiksid tagaveoga sõitma õppida Enamus sellest nimistust jäi aega, kui talverehvid polnud kohustuslikud :D:D
Tagaveoliste Volvodega lõikasid nagu sula võid ja pidi ikka ise vaeva nägema, et külge ette saada
kas selle info, et tagaveolisega rallikrossi sõidad, jätsid põhjusega mainimata?
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Pead sa ka kohe koore piimapealt ära riisuma Ja kui veel 8 aastane op. auto juhtimise kogemus organites ka välja tuua , kus mitte ükski mittepeatuja ei jäänud tabamata ja oma auto sai selle aja jooksul ainult ühe äärekivi ripsaka esivelje serva pihta
Re: Rumalad küsimused 2
huvitav mille poolest siis erineb tagaveoline bemm teistest tagaveolistest? Äkki siis polegi paljude bemmide kraavi sattumise põhjuseks hernetera suurune aju ja manustatud märjuke, vaid hoopis käparditest BMW insenerid?
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
rolller kirjutas:huvitav mille poolest siis erineb tagaveoline bemm teistest tagaveolistest? Äkki siis polegi paljude bemmide kraavi sattumise põhjuseks hernetera suurune aju ja manustatud märjuke, vaid hoopis käparditest BMW insenerid?
Eks vist probleem ikka selles, et BMW on kogu aeg taga ajanud oma autode sportlikke sõiduomadusi, seda aga eelkõige asfaldil. Libedamal substantsil sõites hakkavad need sõiduomadused nõudma juhilt väga häid sõidoskusi. Hea näide on vana rullnokk kolmene, see suudab ennast nii välkiirelt risti vista, et kui veidike vastukeeramisega hijaks jääd lajatab kohe teises suunas saba minema.
Selles mõttes on mersu hea vastupidine näide, see mis suvel veidi uimane on talvel mõnusalt kontrollitav.
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Annab kuidagi kaugtuld sättida allapoole? Öösel valgustan muidu ainult metsatukka, oleks vaja teele suunata ikka
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
http://www.reporter.ee/2011/11/20/bmw-j ... a-pogenes/
Siin osaleski meie, või täpsemini mul venna endine BMW, millega ma ise ka kilomeetreid mõõtsin ja eelpool kirjeldatud insident juhtus. Ütleme nii, et isteasendi ja pedaalide suhtes on pahkluust kõrgemate ja tugeva tundetu tallaga talvesaabastega raske tunnetada pedaali. Pedaal pole ju trossiga, vaid elektrooniline ja vedruga. Hakkad vajutama, aga ei saagi aru, millal on see nõks ära käinud ja oled juba üle vajutanud. 740, see oli ikka omajagu äkiline tegelikult. Kasutasime kõige kitsamat lubatud rehvi, kuid auto ikka tuias teepeal. Kui oli kuhugi pandud värske sile asfalt, siis seal oli juhitavus okei. Ehk siis tol ajal jupp 4 realist Tallinn-Tartu maanteed. Nendest õhukese persetega kolmestest ei tasu üldse rääkida. 1,6-1,8 olid veel kuidagi juhitavad, aga 2,0 ja edasi ei saanud vapsee pihta, kuidas need autod käituvad. Täiesti määramatul hetkel võivad olla alajuhitavad, järgmises kurvi aga ajavad juba ise enesest perset ette ja pole juttugi enam nina libisemisest. Müstika. Ämmal on praegu E36 aga pole seda katsetama läinud, las töristab ise tasakesi edasi, ei taha enda järgi istmeasendit sättida, aga tema setingutes ei mahu roolitaha ära. Kui nüüd laksude juurde tagasi tulla, siis nagu eespool öeldud põhjus on selles, et väga kindlalt käitunud auto muudab hetkega oma tuju ja siis oled juba reageerimisega hiljaks jäänud. Kui ikka kiirus läheb üle 90 pead täie tõsiduse ja tähelepanuga juhtimise juures olema.
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
extremist kirjutas:Annab kuidagi kaugtuld sättida allapoole? Öösel valgustan muidu ainult metsatukka, oleks vaja teele suunata ikka
Kui muidu ei saa, keera amordist tagaotsa kõrgemaks. Kui on eraldi tuledes ja muud regulli võimalust pole, siis tuleb tule ülemisi kinnitusi kuidagi modida, et allapoole suunata (seibid tule ja kinnituse vahele).
Re: Rumalad küsimused 2
Issand jumal, BMW on koige igavam auto, mis olla saab. Soiduomadustelt ma motlen. Mis esisilla, tagasilla jura te ajate. Esisillaveoga, piisava jouga, laheb auto kurvis otse, mitte ei loobi kuhugi. Kraavi lendad, siis on ikka sul endal peas midagi segi lainud voi auto hooldamata. Soitke aeglasemalt kui kiiresti ei oska.
Re: Rumalad tif´detidena olete kõrgema ohu valdküsimused 2
kunagi autoaegade alguses ütles gottlieb daimler (või oli see karl benz?), et autojujhtimieseks on võimelised 30 % (?) inimestest.
Täna on kõik kõvad autojuhid, ja kui midagi p-sse läheb siis on süüdi kõik teised teeholdajatest kuni autotootjateni.
Mul on ikka kõrvus minu autoõpetaja H. Luige sõnad, et juhtidena olete võrdsed kõrgema ohu valdajad (võrdesed relvakandjatega). Kõik, mis valesti teete on hiljem võimatu tagsi pöörata. Mina jagan autojuhid (ka tsiklimehed) juhtideks ja sõitjateks (esimesed saavd aru ja teadvustavad kes nad on ja mis nad teevad, teised on lihtsalt kaasakulgejad ja hoiaks ma ei tea mis/kes et meil sellest hullemat ei juhtuks).
-
- Postitusi: 2012
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Androidi omanikud ärgake! Kui ma tasulise appi telefonist maha installin, siis kas hiljem tagasi panemiseks pean selle uuesti ostma või? Või sõltub sellest, kuhu see on salvestatud? Enamus appe salvestuvad mälukaardile aga mõned mitte. Ja ühte neist (mis pole mälukaardil) tahaks prooviks ajutiselt eemaldada. Kas peaks selle enne ümber tõstma mälukaardile? Või jätab playpood meelde, kes ja mida ostnud on?
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
bitter kirjutas:Androidi omanikud ärgake! Kui ma tasulise appi telefonist maha installin, siis kas hiljem tagasi panemiseks pean selle uuesti ostma või? Või sõltub sellest, kuhu see on salvestatud? Enamus appe salvestuvad mälukaardile aga mõned mitte. Ja ühte neist (mis pole mälukaardil) tahaks prooviks ajutiselt eemaldada. Kas peaks selle enne ümber tõstma mälukaardile? Või jätab playpood meelde, kes ja mida ostnud on?
Minu kogemus on, et saab teist korda jälle installida. Ma küll installisin korduse siis mitte telefoni playpoe, vaid veebipoe kaudu.
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7344
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
bitter kirjutas:Androidi omanikud ärgake! Kui ma tasulise appi telefonist maha installin, siis kas hiljem tagasi panemiseks pean selle uuesti ostma või? Või sõltub sellest, kuhu see on salvestatud? Enamus appe salvestuvad mälukaardile aga mõned mitte. Ja ühte neist (mis pole mälukaardil) tahaks prooviks ajutiselt eemaldada. Kas peaks selle enne ümber tõstma mälukaardile? Või jätab playpood meelde, kes ja mida ostnud on?
Pood jätab meelde, mida ostetud on. Kui kasutad mõnd backup programmi, siis saab rakenduse ka allalaadimata installida. See võib oluliseks osutuda: nimelt võivad sinu õigused rakenduse versiooniuuendusega kaotsi minna (ära detaile küsi, aga mõnede asjadega on mul nii olnud) ja siis pead küll uuesti ostma.
Re: Rumalad küsimused 2
kui võtta kätte 4 taktilise krossika väntvõll ja hoida kepsust kinni ja teise käega lüüa kepsule pähe siis kõliseb nagu aisakell
kas uus kepsu laager ei tee mingit häält kui sama moodi kontrollida
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
426f kirjutas:kui võtta kätte 4 taktilise krossika väntvõll ja hoida kepsust kinni ja teise käega lüüa kepsule pähe siis kõliseb nagu aisakell
kas uus kepsu laager ei tee mingit häält kui sama moodi kontrollida
uus on kuss.
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Kuidas puhastada krobelist plastikut? Passat B3 interjöör (pagassi plastid ja uste ääred) on ikka suht räpased, samas tavaline märg lapp ei näi eriti aitavat.
-
- Postitusi: 3136
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 329 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Kui asjalikud need kukkumispunnid on?
Minu talupojaloogika ütleks, et need on asjalikud vaid siis, kui tegemist aeglaste kiirustega. Suurtel kiirustel tekib rohkem jõudu ja hakkab kere painutama või murdub üldse ära, olen ma õigesti aru saanud?
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük