Honda nsr 125cc `97
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 256
- Liitunud: 24 Mär 2011, 18:32
- Tsikkel: R1 RN12, CBR ´97 600cc
- Asukoht: türi
Re: Honda nsr 125cc `97
kevin1995 kirjutas:peitupaik kirjutas:Scrnyful kirjutas:no pole hullu, uuri manualist järgi, saad kõikidele oma muredele lahenduse
No tuli meelde et kunagi sebisin endale need manualid aga seal on märgitud sae10w40 aga seda ma ei tea kas peab see siduri lisand olema või ei
kui kirjas pole, siis osta lihtsalt sae10w40, kui ikka kirjas pole, et lisandit vajab, siis järelikult pole vaja.
no osad naqu juttu poolest räägivad et on vaja, aga son vaja sae 10w40 tsikli oma mitte auto kuna tsiklil on käigu kast koos siduriga aga autol pole ja tsikli omal on see nkn sees ; )
Re: Honda nsr 125cc `97
tsikli oma muidugi tsiklile ei teadnud mina, et kõigil tsikli õlidel lisand sees juba. Auto oma pidi siduri libisema ajama jap. Osta korralik tsikli õli ja sõidad ilma probleemideta vähemalt.
-
Teema algataja - Postitusi: 256
- Liitunud: 24 Mär 2011, 18:32
- Tsikkel: R1 RN12, CBR ´97 600cc
- Asukoht: türi
Re: Honda nsr 125cc `97
kevin1995 kirjutas:tsikli oma muidugi tsiklile
ei teadnud mina, et kõigil tsikli õlidel lisand sees juba. Auto oma pidi siduri libisema ajama jap. Osta korralik tsikli õli ja sõidad ilma probleemideta vähemalt.
Kus sa ise muidu asud ?
-
Teema algataja - Postitusi: 256
- Liitunud: 24 Mär 2011, 18:32
- Tsikkel: R1 RN12, CBR ´97 600cc
- Asukoht: türi
Re: Honda nsr 125cc `97
tahaks seda honda varaderot oma silmaga näha Asjun järvamaal türil, tglt peaks kuskil mingi teema tegema 125cc tsikli meestele et kõik annaksid endast märku ja siis teeks mingi kokku tuleku kunagi.
Re: Honda nsr 125cc `97
peitupaik kirjutas:tahaks seda honda varaderot oma silmaga näha
Asjun järvamaal türil, tglt peaks kuskil mingi teema tegema 125cc tsikli meestele et kõik annaksid endast märku ja siis teeks mingi kokku tuleku kunagi.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=5 ... cc#p572252
selline teema täitsa olemas.
Re: Honda nsr 125cc `97
peitupaik kirjutas:tahaks seda honda varaderot oma silmaga näha
Asjun järvamaal türil, tglt peaks kuskil mingi teema tegema 125cc tsikli meestele et kõik annaksid endast märku ja siis teeks mingi kokku tuleku kunagi.
Asun Viljandis, aga kuna arki saan alles 20august minna(kehtiv karistus, kuna jäin eelmine aasta lubadeta vahele politseile[1a. ei saa siis arkis ühtegi eksamit teha]), siis peale seda ilmselt sõitma alles. Uuesti vahele jääda ei taha . Kui load olemas, siis ilmselt satun Eesti piires igasse kanti kunagi.
Kuna hooaja lõpuks peaks mul olema load käes, siis iseenesest võiks ju kuskil harjumaal kokku saada küll, kui üksi sinna sõitma ei pea(Türi on ju Viljandist mingisugune 50km ainult, et sealt edasi saaks äkki kahekesi kui kasutaja peitupaik-ga midagi kokku suudame leppida?:D)
-
Teema algataja - Postitusi: 256
- Liitunud: 24 Mär 2011, 18:32
- Tsikkel: R1 RN12, CBR ´97 600cc
- Asukoht: türi
Re: Honda nsr 125cc `97
kevin1995 kirjutas:peitupaik kirjutas:tahaks seda honda varaderot oma silmaga näha
Asjun järvamaal türil, tglt peaks kuskil mingi teema tegema 125cc tsikli meestele et kõik annaksid endast märku ja siis teeks mingi kokku tuleku kunagi.
Asun Viljandis, aga kuna arki saan alles 20august minna(kehtiv karistus, kuna jäin eelmine aasta lubadeta vahele politseile[1a. ei saa siis arkis ühtegi eksamit teha]), siis peale seda ilmselt sõitma alles. Uuesti vahele jääda ei taha
. Kui load olemas, siis ilmselt satun Eesti piires igasse kanti kunagi.
Kuna hooaja lõpuks peaks mul olema load käes, siis iseenesest võiks ju kuskil harjumaal kokku saada küll, kui üksi sinna sõitma ei pea(Türi on ju Viljandist mingisugune 50km ainult, et sealt edasi saaks äkki kahekesi kui kasutaja peitupaik-ga midagi kokku suudame leppida?:D)
No mine küsi argist äkki saad varem teha kuna see kristjanj jäi ka autoga lubateta vahele kui tsikli load pooleli olid, öldi et ei saa teha, läks arki ja sai teha nüüdseks on juba mingi peaaegu nädal juba lubade omanik ja hõidab ka 125cc enduroga pluss veel mõlemad asume türil käime paraleel klassis. Muideks mu nimi on juhan
Re: Honda nsr 125cc `97
võin isegi küsima minna, ega kaotada ju midagi pole. Aga seda öeldi siis kui eelmine aasta peale autokooli läksin arki sügisel, siis öeldi, et kehtiv karistus ja kuni 20.august ei saa midagi teha.
Ja mina olen Kevin, nagu kasutajanimest arvata võib
-
Teema algataja - Postitusi: 256
- Liitunud: 24 Mär 2011, 18:32
- Tsikkel: R1 RN12, CBR ´97 600cc
- Asukoht: türi
Re: Honda nsr 125cc `97
nii nüüd tekkis selline küsimus, et kas see väide on õige, et kui 4-5 tuhande pöördega sõita siis võtab rohkem kütet kui kiiremini sõites? Kuna mulle üks kes 125cc sõidab, ta rääkis et nii väikestel pööretel on väljalaske klapid kinni veel ja siis võtabgi rohkem.
Küsimus on tänu selle, et mul on kütte kulu tõusnud.
umbes 300km juba sõidetud uute juppidega. Õnneks pole mingeid jamasid olnud peale selle, et toore kõri vaja uus teha, mängib pööretega
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
Re: Honda nsr 125cc `97
Tõusnud tähendab 10l / 100 või tõusnud tähendab 30 l / 100 km.
Jupid vajavad sissesõitmist - rohkem kütust.
2t mootor töötab alates 7k pöördest. Ja kui sa hetkel teed sissesõitu ja sõidad 5nda käiguga piiipeal, et jõuab ja ei jõua täitsa ilusti minna siis võtab ta jah rohkem kütust. 2t mootorid on sellised imelikud, et võivad seal väändemoment punktis vähem kütust võtta kui allpool.
Kõik oleneb mis see rohkem kütust tähendab, äkki on bensiini nire alt väljas ja 30 l / 100 km. Loodetavasti panid kõik õigesti ja ilusti kokku ning nüüd ikka jälgid seda mis tsikli all toimub, kui öösel või mõnel muul ajal seisab. Kui mingi imelik loik on all siis on probleem. Tegelikult arvan, et kui see õli toru lahti oli siis oleks pidanud seda samuti nägema, samas kes teab(ei oska öelda mitu km saab läbida 2t mootoriga ilma õlita).
Edu...
Vähemalt ma tsikliga kütusearvetel kalkulaatoriga jälge taga ei aja, sest sõita on ju vaja!
-
Teema algataja - Postitusi: 256
- Liitunud: 24 Mär 2011, 18:32
- Tsikkel: R1 RN12, CBR ´97 600cc
- Asukoht: türi
Re: Honda nsr 125cc `97
loiku ei ole ja kulu on tõusnud mingi pool liitrit kuni liiter. Ja ma ei lase kuni pöörde momendini mul on see alates 8k, sõidan ainult kuni 5k ja kuuenda käikuga kui on napild 5k ss kiirus on kukil 70km/h
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Honda nsr 125cc `97
powerbandis sõites tuleb kütusesääst kindlasti ka selle arvelt et summuti surub välja jooksvat kütet silindrisse tagasi ja gaasi tuleb sama jõu saamiseks vähem peal hoida.
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
Re: Honda nsr 125cc `97
:D Gaasi peal hoidmine, huvitav teooria.
Samas kas 2t mootor nagu NSRil ei tõmba ise kütust peale. Ehk gaasirulli keeramine pööretel 5000 ja 10000 sama kraadi võrra ei tähenda seda, et kütust läheks samapalju peale. See vist ei ole nii lihtne. Gassirulliga avad nõela, see mis mootor ise sisse rüüpab on teine asi.
Ma olen ära unustanud... Millest 2t mootoril see powerband tuli?
Kõigile 2t omanikele ja teistele kes tahavad "hullult tuunida" oma pilli siis mul on sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] kalkulaator. Pole ise korralikult kasutanud aga tundub väga põhjalik. Ehk kes huvitatud ise sportsumbuti tegemisest täispikkuses. Saatke pm.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Honda nsr 125cc `97
powerband tulebki suures osas summutist ehk siis see pööretevahemik, kus mootor "normaalselt" võimsust toodab.
ise valemitega välja arvutades ei pruugi tulem saada alati parem originaalist, ehkki nsr summuti on suht rumalalt ehitatud. lihtsama vastupanu teed minna oleks osta valmis aftermarket summuti kas siis uuena kalli raha eest või odavamalt ja kasutatult.
seoses powerbandiga on inglise keeles veel väismaa saitidel huvitavaid nalju, a'la kust osta, kuhu see käib ja mis värvi...
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
Re: Honda nsr 125cc `97
Ise tehtud asi on ikkagi ise tehtud . Kus sa võtad, et need summuti tegijad seal hiinas ise nii geniaalsed on ja mingit lihtsalt proge ei kasuta.
Powerband:
"It all has to do with the shape, size and location of the ports, along with the configuration of the expansion chamber. "
Samuti käis jutt läbi, et alates kõrgematest pööretest põleb õli paremini mootoris ära ja seeläbi on küünal puhtam ja minek parem... Samas kuidagi kaheldav teooria. Siiski enamus vist tuleb ikkagi sellest, et madalamatel pööretel lahkub valmis segu summutisse. Kõrgematel pressib tagasi ja põleb ilusti ära.
Kergelt infi:
http://3cyl.com/mraxl/manuals/chamberde ... xhaust.pdf
Siin on pilt kalkulaatorist:
-
Teema algataja - Postitusi: 256
- Liitunud: 24 Mär 2011, 18:32
- Tsikkel: R1 RN12, CBR ´97 600cc
- Asukoht: türi
Re: Honda nsr 125cc `97
no ma ei saanud mitte midagi hetkel aru, aga see et kõrgematel pööretel põleb õli paremini ja põleb puhtaks see on õige kuna kui ma pikalt vaikselt vuristan ja mingi korra natukese äkilisemalt kohalt või ristilt är lähen siis on tunda et eluvaimu oleks naqu kulbiga paaki kallatud
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
Re: Honda nsr 125cc `97
Loe seda saiti mis ma panin sinna. Seal kõik kirjas. Enamus ikka tuleb sellest, et põlemisgaasidel on takistus sumbutist väljude mis tekitab vasturõhu. Vasturõhk surub põlemata segu tagasi sisse ja seejärel põleb kogu kütus ära mis sisse kallad. Madala pöördega nn piltlikult tuleb seda sumbutist välja... Vähemalt ma saan hetkel asjast nii aru.
-
Teema algataja - Postitusi: 256
- Liitunud: 24 Mär 2011, 18:32
- Tsikkel: R1 RN12, CBR ´97 600cc
- Asukoht: türi
Re: Honda nsr 125cc `97
Nautke kahtlane küsimus aga palju mul kütte kulu peaks olema ? Manualist ei leidnud, nii et ärge öelge, et ei otsinud.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Honda nsr 125cc `97
5L sajale oli mul suhteliselt kiire ülekandega ( 100 km/h peal miski 6500 rpm [powervalve polnud veel lahti läinud]). Linnas/maanteel polnud vahet kütusekulus, pöördes oli ta koguaeg.
-
Teema algataja - Postitusi: 256
- Liitunud: 24 Mär 2011, 18:32
- Tsikkel: R1 RN12, CBR ´97 600cc
- Asukoht: türi
Re: Honda nsr 125cc `97
Aris kirjutas:5L sajale oli mul suhteliselt kiire ülekandega ( 100 km/h peal miski 6500 rpm [powervalve polnud veel lahti läinud]). Linnas/maanteel polnud vahet kütusekulus, pöördes oli ta koguaeg.
oli sul piirajatega või ilma ?? ja ega sa ei mäleta kas sa üle kandeid polnud muutnud ? Ja kui suured need olid ?
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
Re: Honda nsr 125cc `97
Mine tee üks ring ja vaata kas sul on 6500 pöördega 100 km/h. easy. Lahendab pooled su küsimused hetkega.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Honda nsr 125cc `97
Ma nutsin niigi kiivri koguaeg märjaks, sest asi edasi ei liikunud. Ei kujuta ette kui piirajad oleksid ka veel peal olnud, oleks vist pigem endale nuga andnud. Ülekannet ei mäleta, võis olla originaal, ei mäleta.
-
Teema algataja - Postitusi: 256
- Liitunud: 24 Mär 2011, 18:32
- Tsikkel: R1 RN12, CBR ´97 600cc
- Asukoht: türi
Re: Honda nsr 125cc `97
Aris kirjutas:Ma nutsin niigi kiivri koguaeg märjaks, sest asi edasi ei liikunud. Ei kujuta ette kui piirajad oleksid ka veel peal olnud, oleks vist pigem endale nuga andnud. Ülekannet ei mäleta, võis olla originaal, ei mäleta.
No mul liigub suht naqu "segane" no 5000 pöördega on kiirus 75km/h
vanade juppidega tuli 130km/h naqu tühja.(1 rõngaga)
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
Re: Honda nsr 125cc `97
Eks küllap oleneb kellega koos sõidad. Kui kõrval 70 + kw tsiklid siis ega ei võrdle küll ja iga kord kui natike vaja gaasi anda on ikka ainult kaugenevad tagatuled.
Eks NSR 130 lähebki libedalt ja samas ega rohkem möödasõidukski vaja lähegi. Maantee jaoks selline 125cc gondliga masin 16 aastaselt alustuseks täitsa norm.
-
Teema algataja - Postitusi: 256
- Liitunud: 24 Mär 2011, 18:32
- Tsikkel: R1 RN12, CBR ´97 600cc
- Asukoht: türi
Re: Honda nsr 125cc `97
Aris kirjutas:Ma nutsin niigi kiivri koguaeg märjaks, sest asi edasi ei liikunud. Ei kujuta ette kui piirajad oleksid ka veel peal olnud, oleks vist pigem endale nuga andnud. Ülekannet ei mäleta, võis olla originaal, ei mäleta.
sain aru su lausest, käisin täna paides sellel lastekodu lastesõidutamis üritusel, kuuendaga ei taha jah väga kiirust koguda, pead viiendaga hoo üles võtama ja siis kuuendaga vaikselt vajuma kuna hoog jälle maas. Ühtlaselt on suht raske seda 100km/h-d hoida kui tuul vastu on ja keegi veel peal.
Klubiga rivisõites on jama küll jah, neil on palju rohkem jõudu masinatel peale linna lõpu märk läheb vähemalt 5 sek et suurematele vaikselt järgi hakkas venima, kuid peale seda on välla selline hoog sees, et pead suht maha pidurdama Nii et 2t maanteel on raske :S Kuid kui masinast kahju pole ja endast ka saab väga hästi seal 140-150km vahel lasta ilma pingutusteta.
-
Teema algataja - Postitusi: 256
- Liitunud: 24 Mär 2011, 18:32
- Tsikkel: R1 RN12, CBR ´97 600cc
- Asukoht: türi
Re: Honda nsr 125cc `97
Nii nüüd kahe päevaga napilt 100km sõidetud ja imekombel võtab nüüd "ilgelt" vähe kütet eile panin 3,5l siis ja eelnevalt oli paagis maksimum 2l ehk siis nüüd võtab ta tõesti mingi 5-5,5l sajale. Nii et minuarust pidas see paika, et vaikselt ja linnas sõites võtab tunduvalt rohkem kütet.
Keegi oskaks mingit moded soovitada kes mu teema "kasutajate rattaste" alla tõstaks?
-
Teema algataja - Postitusi: 256
- Liitunud: 24 Mär 2011, 18:32
- Tsikkel: R1 RN12, CBR ´97 600cc
- Asukoht: türi
Re: Honda nsr 125cc `97
soovitage kuidas ma saaksin ratta nimodi seisma et esimene ots on õhus ja poleks küljejala peal kuna vaja esi amordi simmerid ära vahetada.
-
Teema algataja - Postitusi: 256
- Liitunud: 24 Mär 2011, 18:32
- Tsikkel: R1 RN12, CBR ´97 600cc
- Asukoht: türi
Re: Honda nsr 125cc `97
sooviks lihtsalt tartka nippi näiteks lakke siduda, või siis keevitada torule kõrvad 10cm otsas alla poole ja kui ratast alt võetud siis esu hardu juurest torust sisse, et selle peale seisma jääks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.