Matka/harrastus kaubik (krossibuuss), ehitamine
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Matka/harrastus kaubik (krossibuuss), ehitamine
Timofei kirjutas:Tervist kõigile!
Saan juulikuus (loodan, et juulikuus
) 2012 Renault Master L4H2 kätte. Selle kaubiku eesmärk on igapäevane kasutamine tööülesannetes (ehitus ja tööstus), matkamine ja harrastused (motokross, jalgrattas, lumilaud). Bussis on 5 istumiskohta (2 ees, 3 teises reas), vahesein. Ehk tavaline "CrewCab"- buss
Mida mina tahan sellega teha/muutma:
-panna väliskardin (markiis). Siit tuleb esimene küsimus:
Kust saab kardina osta Eesti või Soome maalt
-panna teine aku koos laadimiseraldajaga
-paigaldada 1000w 12-220v adapter
-on olemas 6500w bensiinimootoriga genekas/agregaat.Kas on mõtet teha kinnine koht (suitsutoru paigaldamisega) sellele või piisab mingit liitumis-rosetti? Kas on üldse võimalik seda kasutada autost väljavõtmata?
-panna teise istmerea akna alla (vasakpoolse) kokkuklapitav laud L-vormiline
-panna kaubaruumi ülespoole riiulid, kogu ruumi pikkusega
-paigaldada kaubaruumi valgustus LED- lambide abil
-teha lisasooendust salongi. Võib olla vesisooendus jahutussüsteemist, või elekter. Webasto on autos olemas, aga esiistmete taha võiks panna mingi puhur, sest ruum on suhteliselt suur ja kevadel/sügisel on öösel juba külmovato.
-mõtlen külmikust... Milline oleks mõistlikuim panna? Minibar 220v/väike autokülmik 12v
-magamiskohad on plaanides organiseerida täispuhalduva matrassi abil (teine istmerida sel juhul on bussist ära võetav).
-tagaukstele panen sprei- ja õlipurgide riiulid
-vaheseinasse teha uks
-panna biotualetti kinnitused kaubaruumiSiis paksuna on just need küsimused. Ja lisaks veel:
-kas on midagi puudu (need, kellel on kogemust bussis elamisega, andke nõu)
-kas on midagi, mis ei tasu tähele panemist?
-üldsed ideed/ümberrääkimisedTänud!
P.S. Eesti keeles leiate vigasid, andku andeks!
- markiisi saad siit: www.rimor.ee
- teise aku panemisega saad ilusti ise hakkama, eraldusrelee saad siit: http://www.autoekspert.ee/
- genekas sees on tore, aga kaks asja tekitab küsimusi. kindlasti on bussis sees rohkem müra (pead häst ära isoleerima) ja pead 100% kindel olema, et heitgaasid bussi ei satu
- vesisoojendust jahtussüsteemist ei soovita, sest siis peab mootor kogu aeg tuksuma. webasto on sul kindlast veesoojendusega thermo top. see eriti seisusoojenduseks ei kõlba kuna imeb aku kiiresti tühjaks (auto oma ventikas peab taga olema ja teise aku pealt on ka vist raske käima panna, sest reeglina seotud auto muude elektrisüsteemidega) ja kabiini eriti ei soojenda. peaksid omale hankima Webasto air top õhksoojendi, piisab täitsa ka kõige väiksemast 2 kW soojusvõimsusega aparaadist et buus ka südatalvel soojaks kütta, sellega tiksub ka auto enda akult rahulikult mitu tundi.
muu on kõik puhtalt kättevõtmise asi, keemilisi kempse on vist nüüd isegi Bauhausis saada.
külmikust veel nii palju, et korralik kompressoriga külmik, millega sooja õlle külmaks saab on mingi 1000 EUR, need muud on ikka suht jamad.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.