Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
Re: Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
Kui oled 30km eemal avastanud, et rehvitöökojas tehti praaki......küsi infoliinist number (kui tõõ eest tšekki/arvet ei mõistnud küsida).....informeeri rehvitöökoda ja selgita, et oled olukorras kus tagasi kohe pöörduda ei saa. Midagi ju vastatakse sellepeale.
Konkreetset töökoda saab süüdistada ainult siis kui on KÕIK olulised faktid selgeks tehtud.
On inimlik ("hiljem lähen pärast ja küsin raha tagasi")......aga pane end töökoja olukorda: mille järgi ta peaks eristama ausa kliendi petisest. Edasi spekuleerides võiks ju väita, et lähen paar päeva hiljem autopesula operaatori juurde ja teavitan kriimudest auto küljel (mida enne pesu ei olnud) nind nõuan kompekat. Ei ole ju loogiline.