Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt → Re: Suzuki GSX-R600, 1997, DGAF
-
Teema algataja - Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Suzuki GSX-R600, 1997, DGAF
Suuresti on sul SRAD osas õigus, samas on mingid mudelit 72 ja mingid 82 Kw, olles sama aasta omad.. ei oska öelda millest erinevused, samamoodi on ka tagakiige ehituses erinevused... võibolla ühed USA turule, ühed Euroopasse.. ei tea. Kuid üldpildis siiski - pisike nüanss, mida üritati meeletu innovatsioonina reklaamida
Kuna plastikud olid ka peale filleri lihvimist 1000 vesilihviga tuntavalt ebaühtalsed, siis läks ka 1500 ja 2500 käiku.. tööd oli veidi rohkem aga tulemus juba peale esimese 3 laki kihi kuivamist väga hea (väga minimaalne apelsinikoor). Nüüdseks on esimene detail ka saanud laki peale kerge vesilihvi (1500 ja 2500) ning uued 2 laki kihti.
Üldiselt olen kuulnud väiteid, et 1500 on esimene paber, mis võtab tõeliselt kõik varasemad paberi jäljed ära.. eks iga materjal mängib erinevalt ja eks igaüks märkab/ei märka neid triipe omamoodi Siiralt loodan, et lõpp tulemus korralik oleks!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.