Õnnetused mootorratastega
Re: Õnnetused mootorratastega
Täna, mingi tunnike tagasi panin pärnu maanteelt vabaduse väljakule keerates üle nipli. Kiirus mingi 20-30 kiltsa tunnis, kerge hoo pealt tulles foor läks roheliseks ja keerasin sisekurvist esimesele rajale. Perse läks lippama, Lowsidesin ja siis viskas nagu korralikus siklivideos üle nippli. Damage on parempoolne jalatugi plaadi küljest ära murdunud, jalgpiduriheebli murdis ära ja kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] mõrad sees ning kriimud kraamud peal, värskelt külge pandud Renegade sai ka oma osa , hea et secondhand oli. Ei tea kas tundus aga gaasirutska clipon ka vist allapoole muljutud kui normaalne on... Kiivril mõned kraamud jope ja sõiduteksad kõik ok (Tänud Heldile ja Iconi'le- teksa ja sõidusaabas korralikult asfaldi sest tõrva kaasa ampasnud).
Tervis vist korras, puus küünarnukk ja põlv teevad vähe haiget.
Nüüd põhjustest: Vabakalt sõitsin üks jalg õhus mustamäele panin ratta seisma ja inspekteerima. Tagarehv on mul küll kanti sõidetud, aga antud juhul on ratas ringi käinud kuni rehviääre piirini. Rehviääre mustri sees oli õlitaolist ollust... Esirehvil leidsin samuti mingit hämapiiskasid. Tundub, et antud õppetunnist pääsu ei olnud.
Peas jäi kumisema mõte, kas sportsummi paigaldamine võib anda niipalju poweri erinevust et madalakiiruse kurvis veab ratta niimoodi ringi nagu minul?