Honda CBR900RR karpade häälestamisel nõu/abi vaja
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Honda CBR900RR karpade häälestamisel nõu/abi vaja
R4 moootril on düüsid enamasti võrdsed. Kehva jahutusega süsteemidel suurendatakse keskmiste karpade düüse, et hoida segu veidi rikkam - seda väiksema kuumenemise ja mootoriploki ühtlasema jahutuse huvides. Aga erinevus on stiilis äärmistes 130, kesmistes 132 jne... V-mootoril kasutatakse sama loogikat tagumiste silindrite segu rikastamiseks, mis saavad vähem tuulejahutust.
Kas kogu kompoti seadistamisel on kontrollitud ka klapivahed? Minu praktika näitab, et valede klapivahede korral (liiga väikesed) ei ole abi mingist sünkimisest. Kõigepealt klapivahed korda ja siis alles sünkima. Mul hetkelgi teeninduses kaks sarnast isendit, mis sülutavad sisselaskesse tänu liiga väikestele klapivahedele.
Pole kordagi näinud tekstis, mis värvi on küünlad. Kas mustad valged, pruunid? Kui nina ei aita, siis küünlavärvus on esmaseks indikaatoriks...
Miks ei võiks düüsiga väiksemaks minna kui 140??? Näiteks 1000cm3 Yamha R1 stock düüsid on 130 ja käib nagu loom... Kui küünal must, siis mina liiguks küll katsetuse mõttes väiksema düüsi suunas korraks. Aga ootaks infi küünla värvuse osas, siis saaks ehk kaasa mõelda...
Ahjaa - veel seda, et kas see "pikk sisselase" on jäik või pehmest ja painduvast kummist?
Ahjaa2 - kas karpad on samas asendis vertikaalteljel võrreldes CBR900RR-ga. Esimeselt pildilt paistab nagu karparivi liiga horisontaalselt olevat. Kas ujukikambri piirjoon ei peaks olema 900RR-il horisontaalselt ehk sinu sisselaskekollektorid peaksid olema suurema kõverusega? Küsimuse point seisneb ujukikambri kütusetaseme seadistuses. Äkki rikub sul kogu elu ära liiga kõrge ujukitase ja see omakorda põhjustataud karpa paiknemisnurgast, mis muudab ujukinõela sulgumise hetke ja seetõttu tõmmatakse peadüüsist kogu aeg liiga palju kütet üles.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.