Aita valida enduurot metsasõiduks
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1189
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Aita valida enduurot metsasõiduks
ratas kirjutas:Kumb on parem puude vahelt järveligi sõitmiseks
Sõiduomadustelt erilist vahet pole. Sellel DR-l on aga vähem plasti ümber, mis puude vahel nagunii kannatada saab. Samas sel pildil oleval DR-l on vaid kickstart - vahel on päris vihastavalt väsitav teda kuskil mülkas käima lüüa. Ja el.starter on vist ainult kondliga [Motobot: õige on "gondliga"] DR-l.
-
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Aita valida enduurot metsasõiduks
ratas kirjutas:Küsiks siia teemase kuna paistab et sarnased rattad olemas postitajatel.
Kumb on parem puude vahelt järveligi sõitmiseks kas http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki ... r_1992.php või http://www.bikez.com/motorcycles/honda_ ... r_1995.php ?
Kas honda ülalpidamine on soodsam varuosade suhtes?
Kuidas on küttekulud maanteel kui küttesegu paigas?
Kummal on tehasest parem vedrustus ja juhitavus?
Antud andmetes paistab et honda 13 kg kergem, aga hondal pole vedelikud sees, nagu aru saan honda raskem?
Kumbki ei ole hea, mõlemad on kruusatee rattad. Lisaks sellele, nagu isand tonjuh mainis, DR on vanematest kuuesajastest konkurentsitult kõige tuimema vedrustusega.
Silindripea vead on samuti vanade kuuesajaste tüüpviga, ja ka just eridi DR-il. Üldiselt on nii vanal rattal kasulik enne sõitma asumist õlisurve ja õlipumba korrasolek üle kontrollida. Mõned mehed on ka pea õlitust pisut järgi aidanud, selle kohta leiab margifoorumitest infot.
Kütusekulu on kõigil ühte auku, see ei ole küll asi, mille järgi eelistusi seada. Sama kehtib hoolde-ja varuosakulu kohta, siin on põhiline mitte hooldamata ja äratrööbatud räime otsa sattuda. Sellises vanuses tsiklite puhul pole oluline mitte läbisõit vaid üldine tehniline seisukord.
Minu soovitus: kui tahad vanema kuuesajasega rohkem metsa ja vähem kruusa sõita, vali järgmiste rataste vahel: Honda XR, Yamaha XT või TT ning Kawa KLR või KLX.
Suzu DR, Honda NX ja Kawa KLE jäägu kruusateedele ja ärgu sealt eriti kaugemale ronigu. Need on kõik sellised tuimavõitu loomad.

Re: Aita valida enduurot metsasõiduks
Kas 1999a lc4 supermoto ja enduuro vedrustuses on erinevused või rehvid ja disain?
-
- Postitusi: 178
- Liitunud: 14 Aug 2004, 00:11
- Tsikkel: Dominator
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 8 korda
Re: Aita valida enduurot metsasõiduks
Ma ei jaksanud kõike läbi lugeda ja ei tea, kas see teema veel aktuaalnegi, aga endal on kogemus YAMAHA TT 600-ga. Vist oli E Mitte R. Aasta oli kas 2000 või 2001. Nendel mõningased vahed ka vist olid. R-l paak äkki väiksem.
Sõitsin sellega päris usinasti metsavahel ja kui vaja siis ka maanteel. Metsas oli sellega väga hea sõita. Väiksem kui need suured Enduro jurakad ja suurem kui näiteks WR. Mootor on suht pommikindel. 2 tundi männikul uhamist muidugi väsitas käed ära ja siis hakkasid kukkumised pihta
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Aita valida enduurot metsasõiduks
Pole kõige suurem asjatundja, aga kui valida ratast kõikjale siis olen kasutaja Isakesega täiesti ühel meelel. Lisaks veel LC4-ja sinna loetellu. Ise sõidan Xr-iga ning võrreldes Xt-ga on Xr ikka hard. Kawade kohta ei tea rääkida. Mingil teadmata põhjusel aga neid Xr-e turul väga ei liigu, üks vanem on üle pika aja siiski müüki jõudnud: http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=366472 Xr-iga võib vabalt krossirajal lasta ja püsib ka omasuguste harrastajate krossaritel kannul, kuid väsib juba kolme ringiga. Üldiselt kui 600-se Xr-i hingeelu kedagi huvitab, siis võin sellest nii mõndagi pajatada.
PUUPAADID
-
- Postitusi: 8463
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 341 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: Aita valida enduurot metsasõiduks
soni kirjutas:Xr-iga võib vabalt krossirajal lasta ja püsib ka omasuguste harrastajate krossaritel kannul, kuid väsib juba kolme ringiga. .
Vot seda väidet tahaks kohe oma silmaga näha. Paar hüpet ja se krossar on su jaoks lootusetult eest läinud.
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Aita valida enduurot metsasõiduks
mx77 kirjutas:soni kirjutas:Xr-iga võib vabalt krossirajal lasta ja püsib ka omasuguste harrastajate krossaritel kannul, kuid väsib juba kolme ringiga. .
Vot seda väidet tahaks kohe oma silmaga näha. Paar hüpet ja se krossar on su jaoks lootusetult eest läinud.
Nii tavaliselt ongi, aga ma rääkisin omasugustest, kes hüppavad ka krossariga vaevalt rattad lendu või ei hüppa üldse
PUUPAADID
Re: Aita valida enduurot metsasõiduks
XR nõuab muidugi ka Ott Kivikast või vähemasti Inna Uit'i omale lenksu.
Lihtne elu on lihtsam. Sõitke ikka kergenduurokatega kui just päris krossihullud ei ole
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Aita valida enduurot metsasõiduks
Isiklikult olen kahe käega kergenduro poolt, aga siin teemas teised nõudmised. Loetletud tsiklid on kompromiss kerg ja matkaendurode vahel. Rajal kurvides võiks küll Oti või Inna käsi tsiklik käänata, aga muidu pole viga. Ega see Xr nüüd paljalt kruusa masin ka pole ja samas krosser ka muidugi mitte.
PUUPAADID
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.