Aita valida enduurot metsasõiduks

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


grahv
Postitusi: 1189
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Aita valida enduurot metsasõiduks

Lugemata postitus Postitas grahv »

ratas kirjutas:

Kumb on parem puude vahelt järveligi sõitmiseks

Sõiduomadustelt erilist vahet pole. Sellel DR-l on aga vähem plasti ümber, mis puude vahel nagunii kannatada saab. Samas sel pildil oleval DR-l on vaid kickstart - vahel on päris vihastavalt väsitav teda kuskil mülkas käima lüüa. Ja el.starter on vist ainult kondliga [Motobot: õige on "gondliga"] DR-l.

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1282
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Aita valida enduurot metsasõiduks

Lugemata postitus Postitas isakene »

ratas kirjutas:

Küsiks siia teemase kuna paistab et sarnased rattad olemas postitajatel.

Kumb on parem puude vahelt järveligi sõitmiseks kas http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki ... r_1992.php või http://www.bikez.com/motorcycles/honda_ ... r_1995.php ?
Kas honda ülalpidamine on soodsam varuosade suhtes?
Kuidas on küttekulud maanteel kui küttesegu paigas?
Kummal on tehasest parem vedrustus ja juhitavus?
Antud andmetes paistab et honda 13 kg kergem, aga hondal pole vedelikud sees, nagu aru saan honda raskem?

Kumbki ei ole hea, mõlemad on kruusatee rattad. Lisaks sellele, nagu isand tonjuh mainis, DR on vanematest kuuesajastest konkurentsitult kõige tuimema vedrustusega.
Silindripea vead on samuti vanade kuuesajaste tüüpviga, ja ka just eridi DR-il. Üldiselt on nii vanal rattal kasulik enne sõitma asumist õlisurve ja õlipumba korrasolek üle kontrollida. Mõned mehed on ka pea õlitust pisut järgi aidanud, selle kohta leiab margifoorumitest infot.
Kütusekulu on kõigil ühte auku, see ei ole küll asi, mille järgi eelistusi seada. Sama kehtib hoolde-ja varuosakulu kohta, siin on põhiline mitte hooldamata ja äratrööbatud räime otsa sattuda. Sellises vanuses tsiklite puhul pole oluline mitte läbisõit vaid üldine tehniline seisukord.
Minu soovitus: kui tahad vanema kuuesajasega rohkem metsa ja vähem kruusa sõita, vali järgmiste rataste vahel: Honda XR, Yamaha XT või TT ning Kawa KLR või KLX.
Suzu DR, Honda NX ja Kawa KLE jäägu kruusateedele ja ärgu sealt eriti kaugemale ronigu. :D Need on kõik sellised tuimavõitu loomad.


ratas
Postitusi: 226
Liitunud: 23 Juul 2009, 18:45

Re: Aita valida enduurot metsasõiduks

Lugemata postitus Postitas ratas »

Kas 1999a lc4 supermoto ja enduuro vedrustuses on erinevused või rehvid ja disain?

Kasutaja avatar

seakoot
Postitusi: 178
Liitunud: 14 Aug 2004, 00:11
Tsikkel: Dominator
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda

Re: Aita valida enduurot metsasõiduks

Lugemata postitus Postitas seakoot »

Ma ei jaksanud kõike läbi lugeda ja ei tea, kas see teema veel aktuaalnegi, aga endal on kogemus YAMAHA TT 600-ga. Vist oli E Mitte R. Aasta oli kas 2000 või 2001. Nendel mõningased vahed ka vist olid. R-l paak äkki väiksem.

Sõitsin sellega päris usinasti metsavahel ja kui vaja siis ka maanteel. Metsas oli sellega väga hea sõita. Väiksem kui need suured Enduro jurakad ja suurem kui näiteks WR. Mootor on suht pommikindel. 2 tundi männikul uhamist muidugi väsitas käed ära ja siis hakkasid kukkumised pihta :D

Kasutaja avatar

Kapa
Postitusi: 280
Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
Asukoht: viljandi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Aita valida enduurot metsasõiduks

Lugemata postitus Postitas Kapa »

Pole kõige suurem asjatundja, aga kui valida ratast kõikjale siis olen kasutaja Isakesega täiesti ühel meelel. Lisaks veel LC4-ja sinna loetellu. Ise sõidan Xr-iga ning võrreldes Xt-ga on Xr ikka hard. Kawade kohta ei tea rääkida. Mingil teadmata põhjusel aga neid Xr-e turul väga ei liigu, üks vanem on üle pika aja siiski müüki jõudnud: http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=366472 Xr-iga võib vabalt krossirajal lasta ja püsib ka omasuguste harrastajate krossaritel kannul, kuid väsib juba kolme ringiga. Üldiselt kui 600-se Xr-i hingeelu kedagi huvitab, siis võin sellest nii mõndagi pajatada.

Kui teed ära karda, kui kardad ära tee! Iga kord sama jama!
PUUPAADID
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8463
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 341 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Re: Aita valida enduurot metsasõiduks

Lugemata postitus Postitas mx77 »

soni kirjutas:

Xr-iga võib vabalt krossirajal lasta ja püsib ka omasuguste harrastajate krossaritel kannul, kuid väsib juba kolme ringiga. .

Vot seda väidet tahaks kohe oma silmaga näha. Paar hüpet ja se krossar on su jaoks lootusetult eest läinud.

Kasutaja avatar

Kapa
Postitusi: 280
Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
Asukoht: viljandi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Aita valida enduurot metsasõiduks

Lugemata postitus Postitas Kapa »

mx77 kirjutas:
soni kirjutas:

Xr-iga võib vabalt krossirajal lasta ja püsib ka omasuguste harrastajate krossaritel kannul, kuid väsib juba kolme ringiga. .

Vot seda väidet tahaks kohe oma silmaga näha. Paar hüpet ja se krossar on su jaoks lootusetult eest läinud.

Nii tavaliselt ongi, aga ma rääkisin omasugustest, kes hüppavad ka krossariga vaevalt rattad lendu või ei hüppa üldse :wink:

Kui teed ära karda, kui kardad ära tee! Iga kord sama jama!
PUUPAADID
Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: Aita valida enduurot metsasõiduks

Lugemata postitus Postitas Möku »

XR nõuab muidugi ka Ott Kivikast või vähemasti Inna Uit'i omale lenksu. (w)

Lihtne elu on lihtsam. Sõitke ikka kergenduurokatega kui just päris krossihullud ei ole :bsmile:

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

Kapa
Postitusi: 280
Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
Asukoht: viljandi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Aita valida enduurot metsasõiduks

Lugemata postitus Postitas Kapa »

Isiklikult olen kahe käega kergenduro poolt, aga siin teemas teised nõudmised. Loetletud tsiklid on kompromiss kerg ja matkaendurode vahel. Rajal kurvides võiks küll Oti või Inna käsi tsiklik käänata, aga muidu pole viga. Ega see Xr nüüd paljalt kruusa masin ka pole ja samas krosser ka muidugi mitte.

Kui teed ära karda, kui kardad ära tee! Iga kord sama jama!
PUUPAADID
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”