Amordi torude poleerimine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
dragontree
Postitusi: 50
Liitunud: 27 Juun 2011, 08:32
Tsikkel: Honda CB600FS Hornet

Amordi torude poleerimine

Lugemata postitus Postitas dragontree »

Sellest on küll foorumis juttu olnud, kuid ei suutnud enam seda kohta üles leida.

Ühesõnaga on esimesed amordi torud parajalt täkkeid täis ja seega simmerid eriti kaua vastu ei pea.
Kas torude poleerimisega on võimalik saavutada sellist tulemust, et ei peaks iga 500km tagant simmereid vahetama?
Uusi torusid kohe ostama ei kipuks, sest need on 200€ tk.

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Amordi torude poleerimine

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Poleerida ei saa välja täkkeid, mis on teravalt kroomikihti kahjustanud. Olenevalt aastakäigust on Horneti torud 110-140 eur/tk, korralik poleerimine maksab pool sellest summast ja tulemus on ikkagi nigel, sest nagu öeldud - teravad servad saab lihvida-poleerida siledaks aga täkkeaugud jäävad. Kroomi mahavõtmine ja uuestikroomimine aga on samas hinnaklassis eelmainitud torude hinnaga.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Teema algataja
dragontree
Postitusi: 50
Liitunud: 27 Juun 2011, 08:32
Tsikkel: Honda CB600FS Hornet

Re: Amordi torude poleerimine

Lugemata postitus Postitas dragontree »

Umbes seda kartsingi


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Amordi torude poleerimine

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

No kui need torud lausa sõelaks ei ole lastud, siis peab seal mingi põhjus veel olema, miks simmerid vaid 500 km kestavad. On's torud üldse sirged? Mis seisus on juhtpuksid? Millest need täkked?
Minu vana kawaka torud olid seismise käigus saanud roostekahjustusi ja kroomikihis ka augud sees. Kui ratta sain, poleerisin ise kodus, st teravaid servi pole, aga augud on. Simmerid kestsid 25 000 km, paari nädala eest vahetasin välja, sest üks hakkas ilastama. Küll kestavad need ka sama kaua. Ei ole need simmerid nii õrnakesed, kui aga amort muidu enam-vähem jonksus on (niivõrd, kui need 26-aastasel rattal olla saavad). Ja kulutada see 2 tundi vahetuseks paarikümne tuhande järel ei ole just palju.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Teema algataja
dragontree
Postitusi: 50
Liitunud: 27 Juun 2011, 08:32
Tsikkel: Honda CB600FS Hornet

Re: Amordi torude poleerimine

Lugemata postitus Postitas dragontree »

Seda ei oska kommenteerida kas on kõverad või mitte. Silma järgi igatahes pole.
Kui simmerid said vahetatud, siis targemad ütlesid, et torud pole siledad ja seega simmerid kaua vastu ei pea. Nii siis läkski.
Eks peab siis ikka maha kiskuma ja lähemalt vaatama neid.


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Amordi torude poleerimine

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Ka koduste vahenditega võib päris hea lõpptulemuse saada. Põhiline on, nagu tsikkelröövel kirjutas, saada tervad servad siledaks. Esmalt peenet vesiliivapaberit, siis viltketas drelli otsa ja pastat vahele. Kui sul seal nt sügavamad roostekahjustused sees on, siis võib proovida neid tinaga täita ja hiljem pealt siledaks lihvida.

Neeme pakutud 55-70 euri poleerimine per toru tundub küll suht ulmekallis minu jaoks. Mitte, et ma paha pärast. Hea töö maksabki palju aga selle raha eest võib juba ise leiutama hakata.


Teema algataja
dragontree
Postitusi: 50
Liitunud: 27 Juun 2011, 08:32
Tsikkel: Honda CB600FS Hornet

Re: Amordi torude poleerimine

Lugemata postitus Postitas dragontree »

Nädalvahetusel võtan torud maha ja vaatan kas õnnestub see lihvimine. Sellega seoses oleks veel natuke nõu vaja.

Olen lugenud, et osad soovitavad alguses 600se paberiga teha, mõni ütleb jälle, et see on liiga jäme.
Oleksin väga tänulik kui keegi juhendaks pisut, et mis jämedusega paberitega täpselt lihvida ning millega pärast poleerida. Poleerimiseks eeldatavasti siis vastav ketas relakale otsa ja kas mingit pastat ka?


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Amordi torude poleerimine

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Ära liiga jämedat paberit kasuta, neid kriime sa pärast välja ei saa. Mina töötlesin enne vaid neid augukohti peene paberiga, võis olla küll 600-ne. Proovi enne väljaspool amortide töötsooni! Mina käiasin oma roosteauke pärast vist karukeelega. Ja pärast üle viltketta ja poleerimispastaga. Ega sa auke välja ei saa, vaja vaid servad ümaraks saada ilma veel korras olevat kroomikihti rikkumata ja laineliseks lihvimata.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

mega1
Postitusi: 528
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

Re: Amordi torude poleerimine

Lugemata postitus Postitas mega1 »

saab endalgi tehtud kestsid ikka 15000 km peale poleerimist
algul sai tinaga täidetud ja poleerketta ja pastaga tookord metallifirmas maksin
töömehele vist 25 eeki 8 aastat tagasi

Suzuki TL1000R-----Suzuki GSXR 1000 K3------Aprilia RSV 1000R
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 371 korda
Kontakt:

Re: Amordi torude poleerimine

Lugemata postitus Postitas Piipz »

StreetMoto kirjutas:

Poleerida ei saa välja täkkeid, mis on teravalt kroomikihti kahjustanud. Olenevalt aastakäigust on Horneti torud 110-140 eur/tk, korralik poleerimine maksab pool sellest summast ja tulemus on ikkagi nigel, sest nagu öeldud - teravad servad saab lihvida-poleerida siledaks aga täkkeaugud jäävad. Kroomi mahavõtmine ja uuestikroomimine aga on samas hinnaklassis eelmainitud torude hinnaga.

Mis hinnaga DL1000 torud on, mul jälle natuke lekib :P Iga aasta olen korra vahetanud, ka selle hooaja alguses sai tehtud. Nüüd on ikka täiesti kindel, et torudega mingi jama, eriti parempoolsega.

Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Amordi torude poleerimine

Lugemata postitus Postitas poison »

shit

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 371 korda
Kontakt:

Re: Amordi torude poleerimine

Lugemata postitus Postitas Piipz »

poison kirjutas:

shit

Ikka juhtub :) Aga ma kahtlen, et kas tasub väga poleerida.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”