Pitbike algajale
Moderaator: Moded
Pitbike algajale
Tervist,
viimasel ajal on huvi hakanud tekkima pitbike'i vastu ja sooviks varsti ka ühe soetada. Paraku pole varasemat kogemust motokrossiga ega üldse eriti mootorratastega. Siin foorumis on kindlasti inimesi, kellel kogemusi küllaga ja oskaks äkki aidata, mis marki tsikleid vaadata ja mida üldse mitte. Vanust on 19 aastat ja olen umbes 180cm pikk, kaal 73kg. Eesmärgiks ei ole algselt kindlasti võistlemine, vaid lihtsalt oma lõbuks radadel proovi teha ja lõbutseda.
Hetkel olen vaadanud vaid mingeid ATM'i tsikleid, mille kohta ei oska mitte midagi arvata. Nii palju kui kusagilt kuulnud olen, siis ei soovitata väga hiinakaid osta, vaid pigem siis juba kasutatud mõni tuntum mark nt. KTM või Kawasaki.
Hinnaklass võiks jääda kuskil 1000€ kanti.
Aitäh abi eest!
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Pitbike algajale
Ot huvi on pitbike või ingl.k. dirtbikega? Kaks täitsa erinevat asja, ATM on väike krossikalaadne pill ja dirtbike suur krossikas. Kuna endal ATM olnud siis sinu vanuses soovitaks võtta juba mõne korralikuma krossika.. kaua sa ikka selle ATMiga lased. Suured tsiklid vajavad muidugi rohkem hoolt ja teravamat rannet. Edu
edit: üldiselt ATMi ei peeta krossikaks
Re: Pitbike algajale
Vot siit tulebki minu võhiklikus selles alas mängu, et ma ei teadnud, et neil mingi vahe sees on.
Huvi on siiski mingi väiksema krossika vastu, olgu ta siis ATM või pitbike. Suure krossika jaoks raha vast ei jätku veel ja tahaks enne mingi väiksemaga proovi teha.
Re: Pitbike algajale
izh jupiter2 ja 3 on oma kõrge esi porikaga samasugune krossikas nagu need atmid ja hiinakad.1000eur eest saab sõitva 125 krossi ratta
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 8452
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 437 korda
- Kontakt:
Re: Pitbike algajale
ssander kirjutas:Vot siit tulebki minu võhiklikus selles alas mängu, et ma ei teadnud, et neil mingi vahe sees on.
![]()
Huvi on siiski mingi väiksema krossika vastu, olgu ta siis ATM või pitbike. Suure krossika jaoks raha vast ei jätku veel ja tahaks enne mingi väiksemaga proovi teha.
Üldiselt on 99,9% nn. pitbikedest, mis meil müüakse hiina päritolu. Pigem muretse omale kasutatud päriskrossiratas, arvestades sinu gabariite. Sul läheb muidu suurem osa ajast selle hiinaka kooshoidmisele essmärgipärase kasutamise puhul, sest s**t on s**t.
Re: Pitbike algajale
Hetkel on silma jäänud nt. sellised:
http://www.atmracing.ee/?lang=est&m1=145&tk=1&prod=44
http://www.atmracing.ee/?lang=est&m1=145&tk=1&prod=44
http://www.auto24.ee/used/1039556
http://www.auto24.ee/used/1031333
http://bike.motors24.ee/vehicles/363324 ... =price.ASC
http://bike.motors24.ee/vehicles/367632 ... =price.ASC
Re: Pitbike algajale
suht palju tegelenud pitbikedega, ja kui hästi hooldada siis peavad ka. muidugi ATM-i ei soovita, aga pitprod ja buccimotod juba täiesti korralikud pillid!
- mul endal isegi pakkuda üks pitpro lite 09, praegu teen hoolduse ära ja siis panen ka vast müüki.
kui huvi siis PM!

-
- Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
- Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
- Asukoht: Pärnumaa,Tori
Re: Pitbike algajale
http://bike.motors24.ee/vehicles/367632 ... =price.ASC Midagi sellelaadset oleks jah soovitatav uurida.ATM-i ära parem vali vaid just pitpro,pitsterpro või buccimoto nagu ka juss soovitas.Ja soovitan üle 125 cc masinat vaadata, 125 jääb kiirelt lahjaks.140- 160 cc oleks normaalne.
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
- Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
- Asukoht: Võru/Tartu
Re: Pitbike algajale
Enne veel kui otsuse teed, proovi mõnega sõita. Olin ise sama valiku ees mõni aasta tagasi. Poes peale istudes tuli küll siuke tunne, et andke andeks. Ning koostekvaliteet.... Ise olen 177 pikk ja kõvasti kergem kui teemaalgataja. Valik langes õnneks väiksemat sorti krossiratta kasuks- husqvarna cr125. Varuosade kättesaadavuse pärast pole olnud vaja muretseda, neid lihtsalt ei lähe(eestis esindus olemas ja ebay'd ja usa'd on neid täis). Kuluosad on kenasti enamlevinud rataste omad. Mõni tuhat krooni tuli kallim kui pit aga vahe ikka sees. Kestvus, töökindlus, läbivus olid kindlasti ettemad kui pisikeste rataste ja kehva koostega pit'il. Kuu tagasi sain veel korra pitti proovida....
Proovi mõnd suurt ja mõnd väikest ja langeta õige otsus. Edu
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
Re: Pitbike algajale
Sõltub, kus ja milleks kasutada. Kui plaanis ikka pehmel pinnnasel sõita, siis suured rattad palju stabiilsemad. Niisama kõvakattega platsil pole nii hull.
Kui enne pole kokkupuudet olnud, siis ilma kaitsevarustuseta palun ka mitte sõitma minna.
-
- Postitusi: 1187
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Pitbike algajale
ssander kirjutas:Hetkel on silma jäänud nt. sellised:
Hooviteel või pargis nokka tõsta mõnda aega kannatab nendega (kodarad vajavad siis pidevat tähelepanu) kuid metsa, põllule, veidigi pehmesse kohta sinu kasvu juures, peale paari proovimist, ilmselt enam minna ei taha. Eks vahel saab ju oma poisi võrriga ka teiste ees "esinetud", aga sõitma minna... mkm. Katsu ikka leida enamvähem täismõõdus raami ja ratastega masin, millel saab normaalselt püsti peal seista. Krossikas või enduuro - sõltub kas on vaja teede legaalset ratast või mitte.
Re: Pitbike algajale
Vaatan, et suuremosa ei poolda siin pitbike.
Olen varem korra saanud proovida suurt tsiklit, aga see oli üsna minimaalne kogemus. Tahaks muidugi suuremat tsiklit, aga paraku rahakott hetkel sellele vastu ei peaks. Plaan oleks järgmiseks hooajaks tsikkel alla saada. Olen vaadanud, et 125cc 2001 aasta tsikkel maksab ca. 1500€. Samas, kas selline oleks alguseks sobiv ?
Pitebike'i poole kaldun just hetkel raha poolest, sest ei ole kindel kui väga sellega tegelema hakkaks ja rohkem enda lõbuks niisama kuskil kõvema pinnasega rajal tiirutada.
Re: Pitbike algajale
Pitbike on hea odav hooldada, ja ega sõidavad ka pikemad vennad nendega edukalt...
Ise läksin ka piti peale tagasi, kuna lihtsalt ei jõua rahaliselt hooldada suurt ;(

Re: Pitbike algajale
kui plaanis võistlema hakata jne siis pit , kui nsm ringi sõitmiseks metsas jne siis pit täiesti mõttetu
Re: Pitbike algajale
kui plaanis võistlema hakata jne siis pit
Mul oli täpselt sama mõte, osta pit ja hakata võistlema, sest suure rattaga tundus see jube ulme, kuna aga seltskonnas kõigil oli või ostsid suured rattad, siis tundus minu piti mõte kuidagi tobe ja ostsin ikka suure ratta. Täna pusin vaikselt EHKK sarja ja ei ole hullu midagi. Rajal trennis polegi ühtegi piti näinud, karjääris mõned on jöristanud aga jah ega enam ei mõtle küll sellele, poisile ehk ostan esimeseks huvitekitajaks. Samas on see parem kui mittemidagi.
Re: Pitbike algajale
Pit ja suur ratas on kaks täiesti erinevat maailma, neid omavahel võrrelda pole mõtet. Enne kui otsustad, pead teadma, mida sa tahad. Ainult selle pärast pitti osta, et raha vähe, pole mõtet. Kui otsustad piti kasuks, siis ATM-i raam jääb sinu kasvule väikseks, ei aita ka see kui tõstad kõrgemaks. Pitpro ja Pitsterpro oleks sobivamad. Bucci-moto hinnaga leiaks juba ka suure ratta.
-
- Postitusi: 2038
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Pitbike algajale
Kiirem (= lõbusam) edasiliikumine maastikul sõltub eelkõige amortidest ja selles osas on enamus pitbaike minu teada kaunis nigelad. Kas tehaseseades pitil on küljes reguleeritavad amordid? Mõnedel neist on amordi asemel metallvarras kummipuksi sees . Sellest piisab heal juhul mõõdukalt rahulikuks sõiduks siledal asfaldil. 125-ne krossikas on mõistlikum valik.
Väljamaal omavad ka paljud täiskavanud pit-e, aga see pole siis üldreeglina ainuke ratas vaid pigem 3-4-jne pill, et oma koduõues ka vahel natuke põristada, kui pikemaks sõiduks aega napib jne.
Re: Pitbike algajale
Olen nüüd siin suuremat uurimist teinud igatepidi ja lähen käin proovin ühe pitbike'i sõidu ära lähiajal. Kas selline koht nagu MRC veel avatud ?
Vaikselt olen ka meelt muutmas ja vaatan siiski suuremat tsiklit, kas siis 125cc või 250cc. Vaatab palju raha kokku suudab ajada, aga loodetavasti mingi 10 aastat vana tsikli saab kätte.
Re: Pitbike algajale
ssander kirjutas:Olen nüüd siin suuremat uurimist teinud igatepidi ja lähen käin proovin ühe pitbike'i sõidu ära lähiajal. Kas selline koht nagu MRC veel avatud ?
Vaikselt olen ka meelt muutmas ja vaatan siiski suuremat tsiklit, kas siis 125cc või 250cc. Vaatab palju raha kokku suudab ajada, aga loodetavasti mingi 10 aastat vana tsikli saab kätte.
mrc avatud.

Re: Pitbike algajale
125 ikka, kui mõtled 2T ratast, 250 väga julm algatuseks. 4T 250 oleks teine valik, aga siin seab ilmselt hind piirid ette, selle raha eest korralikult toimivat asja ei saa. Täiesti omakasupüüdmatult võin öelda, et minu võrr on ka müügis, nii motorsis kui 24-jas, yamu #677, kui huvi võta ühendust, mine tea ehk on räägitav.
Re: Pitbike algajale
bitter kirjutas:Kiirem (= lõbusam) edasiliikumine maastikul sõltub eelkõige amortidest ja selles osas on enamus pitbaike minu teada kaunis nigelad. Kas tehaseseades pitil on küljes reguleeritavad amordid? Mõnedel neist on amordi asemel metallvarras kummipuksi sees
. Sellest piisab heal juhul mõõdukalt rahulikuks sõiduks siledal asfaldil. 125-ne krossikas on mõistlikum valik.
Väljamaal omavad ka paljud täiskavanud pit-e, aga see pole siis üldreeglina ainuke ratas vaid pigem 3-4-jne pill, et oma koduõues ka vahel natuke põristada, kui pikemaks sõiduks aega napib jne.
täpselt samamoodi nagu on "suured" hiinakad metallpulkadega amortide asemel on ka odavatel pitidel sama asi , kallimatel on ees ja taga igatpidi reguleeritavad paioli,marzocchi , sachsi jne amordid .
-
- Postitusi: 8452
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 437 korda
- Kontakt:
Re: Pitbike algajale
vot seda pitti tahaks näha millel on tehasest tulles marzochhid, paiolid vms imed all
Re: Pitbike algajale
mx77 kirjutas:vot seda pitti tahaks näha millel on tehasest tulles marzochhid, paiolid vms imed all
Vaata atm racingu kodu lehelt. http://www.atmracing.ee Või www.buccimotoestonia.ee
Re: Pitbike algajale
mx77 kirjutas:vot seda pitti tahaks näha millel on tehasest tulles marzochhid, paiolid vms imed all
BBRidel marzocchid , vanadel pitprodel marzocchid , 2012a pitprol paiolid , http://www.freetime.ee/?lang=est&m1=2&m ... =23&prod=1
-
- Postitusi: 8452
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 437 korda
- Kontakt:
Re: Pitbike algajale
noh BBR pole ka väga tehasetoodang, suht käsitöö ikkagi. Sama ka saab ka Pitpro kohta öelda.
Re: Pitbike algajale
mx77 kirjutas:noh BBR pole ka väga tehasetoodang, suht käsitöö ikkagi. Sama ka saab ka Pitpro kohta öelda.
Sinu kommi lugedes tekkib tunne nagu oleks sul kahju,et korralike pite tootetakse.BBR ja Pitpro on samapalju tehase toodang kui Yamaha, kawasaki jne.
-
- Postitusi: 8452
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 437 korda
- Kontakt:
Re: Pitbike algajale
Ei mul ei ole kahju. Aga kas BBR toodab ise mootoreid nii nagu seda teevad Yamaha, Kawasaki jne. Vaata seda BBR-i hinda, see on ikka suht absurd maksta suure ratta hinda sisuliselt ikka muruniidukimootoriga pilli eest.
Re: Pitbike algajale
mx77 kirjutas:Ei mul ei ole kahju. Aga kas BBR toodab ise mootoreid nii nagu seda teevad Yamaha, Kawasaki jne. Vaata seda BBR-i hinda, see on ikka suht absurd maksta suure ratta hinda sisuliselt ikka muruniidukimootoriga pilli eest.
see on igaühe enda valik millega ta sõidab.
kui ostad BBR-i siis saad ka endaklassi parima ( mis käib edasi ikka kindlasti paremini kui muruniiduk ) kui hakata suuri vaatama ja mis on enda klassis parimad, siis need hinnad ju ei ole võrreldavad?
nt mina tahaks suurt krossikat küll, aga ma tean, et ma ei jõua seda ise ülevalpidada. seega soetasin vanema 125-se kawa raha eest endale korraliku piti mis on vägagi konkurentsi võimeline ja pole vanem kui ma ise

Re: Pitbike algajale
mx77 kirjutas:Ei mul ei ole kahju. Aga kas BBR toodab ise mootoreid nii nagu seda teevad Yamaha, Kawasaki jne. Vaata seda BBR-i hinda, see on ikka suht absurd maksta suure ratta hinda sisuliselt ikka muruniidukimootoriga pilli eest.
Kuna turgu pole niii palju nagu suurtele ratastele , siis pole mingit mõtet hakata pitprol näiteks oma mootorit tegema , lihtsam ja odavam on võtta tõestanud ja suurte varuosade valikuga mootor
Re: Pitbike algajale
Täna sai käidud siis MRC keskuses natukene proovimas ja üldmulje oli võimas - soov tsikli järele aina suurenes. Ilmselt jään hetkel vist siiski mingi suurema raamiga pitbike'i juurde, sest tundus, et see YCF, millega seal sõita sain oli mulle täiesti piisav. Üle teise käigu ei julgenud minna, sest hoog läks juba päris suureks ära kui rulli põhja lükkasin. Lisaks kodu lähedal olev Tabasalu põllukas on üsna kitsas, mis 125cc krossikale ilmselt väikseks jääks.
Üldiselt oli mõnus kogemus, sain teada kui raske see ala ikka tegelikult on. Alguses käima lüües ja siis vaikselt kohalt ära minnes võttis ikka käe võbisema küll. Aga veerand tundi rajal hirmuga tiirutades sain ka enam vähem tunde kätte ja kurvides oli tunne juba üsna kindel ning sai mõnusa hooga kurvi lõpust välja mindud. Hüppeid muidugi eriti ei proovinud, sest ikka kartus oli sees. Nii palju kui proovisin maandusin alati esirattale ja lõi kõhu seest tühjaks.
Täiesti esimese rajakogemuse kohta ikka väga super, soovitan kindlasti, kui mõnel algajal on soovi sõiduga alustada, aga pole veel asjas kindel.
Võin täie kindlusega öelda, et tsikli ost tulemata ei jää ning varsti saate ühe hobisõitja juurde.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.