Kiiver-Milline peaks olema.

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

zombie
Postitusi: 105
Liitunud: 07 Juun 2004, 20:14
Tsikkel: FZ6-S
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas zombie »

Kiiver võib 500 krooni ka maksta, niikaua kui tema kaitsvaid omadusi vaja ei lähe. Aga avarii korral on see siiski sinu enda kolu mis seal odava poti sees peab lööke taluma. Minu arvamus on see, et turvavarustus tuleb osta selline, mida rahakott maksimaalselt hetkel lubab.

gs
Postitusi: 181
Liitunud: 21 Mär 2003, 13:27

Lugemata postitus Postitas gs »

Nolani odav N60 kaitses minu pead piisavalt kui kaubik teele ette jäi. Eks igaüks ostab sellise mida jõuab ja vajalikuks peab.

gs

U79
Postitusi: 86
Liitunud: 06 Jaan 2004, 11:12
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas U79 »

Kui ringrada ei sõida, siis käivad need 1000 kroonised potid küll. Kiivritele on kehtestatud ranged standardid ja kapsast nad ikka kaitsevad. Pigem kallite ja õrnade carbonfiiber jms. pottidega opereerimisel peab väga ettevaatlik olema, et nad maha ei kukuks ega muid kokse ei saaks. Maha ei soovita küll yhtegi kiivrit pillata aga väga special kiivrid on löökide suhtes väga kapriissed. Löögisummutus resurss on on hea aga ka kerge kaduma kahjuks. Kiivrid igatahes pähe ja sõidame nii, et neid vaja poleks!
Kasutaja avatar

Kameeleon
Postitusi: 572
Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
Asukoht: Siin. Ratas- kah siin

Lugemata postitus Postitas Kameeleon »

eks potil ja potil on lisaks aktiivsele turvalisusele ka passiivse turvalisusega erinevused. Kinnitused, aerodünaamika, visiiri kvaliteet (kas läheb uduseks, kriimustumine) ja loomulikult mitte vähem tähtis ka kaal. eks oma osa ole ka nimel otsaees kuid reeglina on eestis müüdavad kiivrid oma hinda ikka väärt. Endal X-lite 801R ja kõik vajalik mis välja mõelda annab on olemas, lisaks veel väga hea tuulutus ja väike kaal mis sellise raha eest väga bro.

______________________
käänulist teed teile..... :D
Kasutaja avatar

Jaffimees
Postitusi: 182
Liitunud: 27 Veebr 2004, 08:52
Asukoht: Tln. Tartu
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas Jaffimees »

IXS on minu arvates paras ainult rolleriga sõitmiseks. Ostsin ka Motodepoost 1850 eegu eest IXS kinnise kiivri aga müratase on ikka väga karm. Isegi 1000 eeku maksev Grex on vaiksem ja kvaliteetsem ka. Ise ihkan AGV Demon Top Vent kiiivrit, sain kunagi proovida ja vääga vaikne ja mõnus tundus. Peale seda oli kange tahtmine IXS sinnasamasse kraavi visata :)
Jarko
Jawa 350
Kasutaja avatar

sokk
Postitusi: 224
Liitunud: 06 Mai 2004, 21:34
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas sokk »

U79 kirjutas:
Pigem kallite ja õrnade carbonfiiber jms. pottidega opereerimisel peab väga ettevaatlik olema, et nad maha ei kukuks ega muid kokse ei saaks. Löögisummutus resurss on on hea aga ka kerge kaduma kahjuks. Kiivrid igatahes pähe ja sõidame nii, et neid vaja poleks!
Teoreetiliselt on korralik kiiver valmistatud üle elama ühte kolakat, seejärel tuleks ta utiliseerida. Iseasi, kui paljudel meist on võimalust seda nõuet praktiliselt järgida.
Seetõttu võib ka mõista kiivrimüüjaid, kes ei luba sul poes meeldima hakanud potiga proovisõitu teha, ehkki alles oma ratta seljas saaksid sellest õigeima ettekujutuse. Nad lihtsalt ei saa olla kindlad, et kiiver täpselt samasuguste kaitseomadustega letile tagasi tuuakse. Väljast ei pruugigi kiivril midagi viga olla, aga äkki kukkus kuskil väikese kolksuga maha ja mine sa tea... Kiivri sisse ju ei näe! :wink: Hea kiiver ei pea olema purunematu, õigupoolest ta ei tohigi seda olla. Kiiver peab summutama õnnetuses saadavaid lööke ja teeb ta seda tavaliselt omaenese elu hinnaga. Proovigem siis neid mitte surmata! :)

terv, sokk@shoei

Imre
Postitusi: 26
Liitunud: 03 Juun 2004, 09:33
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Imre »

Tere,

Mina lähtusin asjaolust et kuna pea on minu oma ja ilma selleta ei saa mitte siis ostsin (tahtsin lahtist) Schuberti C2-e.
Jah ma tean et on kallis.. a pea on oma ja seega kannatasin ära selle 6 kilo..

Imre

Credo

Lugemata postitus Postitas Credo »

kasutan ise ixs H118 kiivrit linnas sõitmiseks ja shoei raid'i maanteesõiduks.
shoei on hea ja vastupidav. ventilatsioon madalates kiirustel ka eeskujulik. aga kallis.
Kasutaja avatar

viirastus
Postitusi: 57
Liitunud: 31 Jaan 2006, 15:47

oma pea on kõige kallim

Lugemata postitus Postitas viirastus »

Lube veel ei ole, kuid pisik juba sees :D
Sügisel alustasin autokooliga, kuniks talv tuli peale. Kuna ise olen pisikene naisterahvas, siis tekkis koheselt üks probleem - autokoolis üks suurus kõigile.
Sealt tuli ka otsus esimesena kiiver soetada.
Alguses, nagu naistele ikka omane, vaatasin välimuse järgi :oops:
siis aga kolasin siin ringi ja leidsin paar asjalikku vestlust. Lõplik otsus sai paika helsingi motomessil, kus sai kõike proovida :) ja südame vallutas shoei XR-1000 joust tc-5.
Ma ei ole raha peale vihane ning sissetulek pole just kõige suurem, aga oma pea on esimene.
Seega, minu arust on asi prioriteetides - kumb kallim - pea või rahakott? Aga see on minu arvamus :D
Kasutaja avatar

Pikk
Mode
Postitusi: 1366
Liitunud: 09 Mär 2004, 10:03

Re: oma pea on kõige kallim

Lugemata postitus Postitas Pikk »

viirastus kirjutas:

Ma ei ole raha peale vihane ning sissetulek pole just kõige suurem, aga oma pea on esimene.
Seega, minu arust on asi prioriteetides - kumb kallim - pea või rahakott? Aga see on minu arvamus :D
Prioriteedid on sul paigas ja valik igati hea.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”