DR750 ja DR800
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
- Asukoht: Viljandi/Soodla
Re: DR750 ja DR800
Nii, lamesiiberkarburundumid küljes! On ikka teine värk küll... Ma ei tea kas või kui palju sealt konkreetselt kW juurde tuleb, aga see, kuidas ratas gaasile vastab, on nüüd ikka hoopis midagi muud. Häiriv loidus on kadunud, selle asemel röögib ratas mulle näkku, et tagarehv on vaja ära vahetada... Põrguwärk - eelmised karpadega oli just jutt, et rehv sõidab vabalt veel 1000km...
Äärmiselt vastiku (kuid õnneks ajutise) terviserikke kiuste käisin väikest proovisõitu tegemas ning kodusel üles-alla kruusateel registreeris GPS kohe laeks 154kmh (Seni on sel lõigul näidatud max 140-145). Mitte väga hea rehviga mitte väga pikal sirgel on see juba VÄGA suur vahe. Kõik toimib algusest saadik nagu kellavärk Hessleri seades - kruttisin segu siia-sinna, kuid nüüd on ta ikka tagasi enam-vähem seal, kus Stefan ta pani. Segu reguleerimine on puhas lust ja naer - suured kuldsed kruvid ripuvad karpade ees, keerata saab neid vabalt ka sihukese näpuga, mis on kuuma kaitseks paksu kinda sees...
Karpad istuvad vahele üsna tihedalt, kuid kenasti. Tuleb aga öelda, et ma ei proovinudki neid originaal airboxi otsa toppida - TM36 karbussid on veidike pikemad kui originaal BST33 ning juba neidsinaseidki maha-peale nikerdada oli ju teatavasti täielik N.U.S.S.
Ammu olin põhjust otsinud, nüüd oli aeg käes - leidsin paraja (100mm läbimõõduga) PVC-toru, mis kenasti airboxi ja karpade vahel pesitseva kummilutu sisse istus, teise otsa ehitasin TwinAir poroloonfiltri jaoks põhja ja neetisin kupatuse kokku. (Filter sai silma järgi eBayst võetud, trehvas KLX650 oma) Nüüd on mul vahva, suhteliselt avar custom airbox, mis mahu poolest originaalile väga alla ei jäägi, kuid käib vajaduse korral naksti koos filtriga pingi alt välja. Tuule- ja pasatõkked tegin sellele kaadervärgile ümber, nii et õhku võtab pmst ikka pingi alt nagu vanasti ja kõik peaks kenasti funtzama. Loodetavasti. Kui ära ei lagune... Või mingit muud metsikut jama ei tule... Küünlad olid pärast proovisõitu igatahes kenad.
Avastasin muide kohe üsna algul, et bensuvooliku kolmik oli liiga peenike ja jättis karpad pikemates põhjagaasiepisoodides nälga (acerbise paagil on kaks kraani ning karpasid toidab gravitatsioon - bensupump ehk imeks sealt piisavalt läbi, kuid tema on saadetud aita ebavajalike detailide kasti ja sinna ta ka jääb). Seepeale tegin kiiresti kindlaks, et Viljandi linna kõige defkam kaup on 8mm vooliku kolmik. KÕIK laiutasid käsi, isegi voolikupoes oli just see detail otsa saanud.. Aga kes kaua elab, see kaua kannatab - ratas lendab seni ka üheainsa kraaniga.
Vaat nõnna. Nüüd aga ootan tervise ära ja siis vaatame seda asja edasi;)
Mait - kui tahad oma silmaga neid imeasju näha, võid Viljandimail olles ühendust võtta, 52 74 948. Elan Viljandist ca 20km lõunas.
terv, juss
Praegu: Honda GL1500 '98; Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75;
Varem: Kawasaki VN1500 Nomad '01, Buell XB12X '06, Jawa 634 '75, Kawasaki ZX9R '00, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125......
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.