KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlaid)

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
reimann
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
Tsikkel: Benelli TRK 502X
Asukoht: Rapla

KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlaid)

Lugemata postitus Postitas reimann »

Tere..päris mitu teemat teind juba foorumisse iga asja kohta..aga jällegi on mul abi vaja!

Pmst, olen uurinud igaltpoolt jms, ja mootoril peaks küünal olema ilus pruun..aga täna sõitsin ja maha võttes on ta selline, tumehall vms..Et mida peaksin kõigepealt reguleerima, proovima hakkama? Küünal on uus, mootoris uus silinder, kolb jne...et kas tuleb kohe düüse vahetama hakata, või saab nõela astmest/segukruvist asja paika timmida.

Teine asi et..mootor pmst nagu uus, aga kawa ei liigu edasi nagu kõik räägivad, iga käiguga tatt lennus. No minul ei kisu seda nina kohe isegi asfaldi peal üles, edasi küll liigub, aga videodest vaadates ei ole ta sugugi nii hea minekuga. Mis võib valesti olla? Ise mõtlesin et..äkki silindrit installides, panin powervalve hoova süsteemi kuidagi valesti? Et keegi oskab äkki seletada kuidas ta täpsemalt käib? Või anda mõnd muud infi mis võib valesti olla.

Viimati muutis reimann, 09 Sept 2012, 23:25, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Peadüüs ehk väike.


Teema algataja
reimann
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
Tsikkel: Benelli TRK 502X
Asukoht: Rapla

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.

Lugemata postitus Postitas reimann »

Manualist üles otsima düüsi suurused ja vaatama, kas klapib sellega mis sees on..

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Düüsid, nõelad, settingud originaalsätetesse tagasi küll aga kas peal on originaal väljalase või tuuning? kas leegitoru on mõlgitud või ilus sile? kas sisselaskeklapid on tihedad? kepsud,kolvid korralikud/värsked, vändalaagrid korras? Õhufilter alati puhas? Et kõik need asjad mõjutavad üks vähem teine rohkem, samas jutt kuidas tõmbab iga käiguga noka lendu kuulub valdkonda "sõber ütles" :mrgreen: karpa setingud tuleks paika panna ikkagi pigem manuali kui küünla värvi järgi, selleks ajaks kui küünal "õiget" värvi on siis ilmselt juba paar korda kokku jooksnud 8)

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne

Teema algataja
reimann
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
Tsikkel: Benelli TRK 502X
Asukoht: Rapla

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.

Lugemata postitus Postitas reimann »

2stroketaliban kirjutas:

Düüsid, nõelad, settingud originaalsätetesse tagasi küll aga kas peal on originaal väljalase või tuuning? kas leegitoru on mõlgitud või ilus sile? kas sisselaskeklapid on tihedad? kepsud,kolvid korralikud/värsked, vändalaagrid korras? Õhufilter alati puhas? Et kõik need asjad mõjutavad üks vähem teine rohkem, samas jutt kuidas tõmbab iga käiguga noka lendu kuulub valdkonda "sõber ütles" :mrgreen: karpa setingud tuleks paika panna ikkagi pigem manuali kui küünla värvi järgi, selleks ajaks kui küünal "õiget" värvi on siis ilmselt juba paar korda kokku jooksnud 8)

Originaal väljalase..ei ole mingit tuuningut, paunas on väikseid mõlke, ei ole ilus sile. Sisselaskeklapid on Vforce3 omad, sai üle vaadatud..natukene irvakil oli mõni, aga mitte midagi hullu. Silinder tutikas, kolvikomplekt uus, vändalaagrid uued. Õhufilter on puhas.
Homme proovin natuke timmida... õhukruvi üks pool pööret välja ja nõela astme tõstan ka keskele..hetkel ülevalt teises astmes.
Ja vaatan need düüsid ka üle, kuigi arvan et düüse ei ole seal küll keegi näppinud.

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Sisselaske klapid natuke irvakil tähendab seda ,et alt otsa käimine on kohe veits uimasem kui korraliku klapiga. Kokkuhoidlik remondinipp on keerata klapilehed teistpidi siis saavutad taas normaalse tiheduse(klapid peavad olema täiseti tihedad,vaakum kui tõmmata karpa poolsest otsast). Kui originaaltoru ja uued silindrid kolvid siis ka originaalsetingud, ainult tuleks jälgida,et seada vastavalt nö. kõrgusele merepinnast, kui on manuaal siis seal ka seletus selle kohta.

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne

Teema algataja
reimann
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
Tsikkel: Benelli TRK 502X
Asukoht: Rapla

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.

Lugemata postitus Postitas reimann »

Ausaltöeldes proovisin juba järgi, keerata klapilehed teistpidi..asi läks kohe palju hullemaks :S seepärast keerasin samatpidi tagasi, eitea miks ta nii tegi..

Seleta täpsemalt lahti see "merepinna" värk :D Ei saanud asjale pihta.. :bsmile:

Kasutaja avatar

ducatist
Postitusi: 153
Liitunud: 30 Juun 2007, 13:20
Tsikkel: Monster 900
Asukoht: Haapsalu

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.

Lugemata postitus Postitas ducatist »

Mida lähemale merepinnale, seda suurem on õhurõhk ja seda rohkem hapniku-suurem kütuse vajadus. Kõrgemal merepinnast kõik vastupidi.


Teema algataja
reimann
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
Tsikkel: Benelli TRK 502X
Asukoht: Rapla

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.

Lugemata postitus Postitas reimann »

Okei..täna võtsin karpa maha ja ka küünla, küünal tumehall ja karpas vaatasin düüsid üle. Peadüüs 175(manuali järgi peab 158 olema), teine düüs on 50(peaks 45 olema)..
Ja vaatasin ka kradi nõela astme üle..oli ülevalt teises astmes, panin keskele prooviks, niikui käima panin põletas küünla läbi -.- peal oli tutikas denso iridium IW27 küünal.

Maiteagi mis ma nüüd tegema peaks? Manuali järgi küünla ostma ja ka düüsid õiged panema?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.

Lugemata postitus Postitas mx77 »

kui on ikka tumehall, siis rikas segu, proovi väiksemat düüsi.


Teema algataja
reimann
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
Tsikkel: Benelli TRK 502X
Asukoht: Rapla

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.

Lugemata postitus Postitas reimann »

Ahso, aga kui palju väiksemat ma proovima peaks?

Mul endal oli arvamus et...kui tumehall vms, siis just lahja segu, et kisub nagu heledama(valge) poole...ja kui liiga rikas, siis tumedama poole..
Aga ju teil ikka õigus.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.

Lugemata postitus Postitas mx77 »

no aga pane foto!


Teema algataja
reimann
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
Tsikkel: Benelli TRK 502X
Asukoht: Rapla

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.

Lugemata postitus Postitas reimann »

Küünlast? Või mis fotot mõtlete?

Küünlast mul pole fotot..kuna täna kui seisma jäi tõmbas küünla märjaks, ja sealt pole enam midagi näha.

Aga oli selline hall noh, tumedama halli moodi.

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

küünla tüüp peab ka õige olema ja kui on õige ja töötav küünal siispane ta peale ja jäta sinna. Pane karpa paika, et düüdside vahe on su kirjelduses päris suur nii,et alusta sealt. samuti suur mõjutaja on segu/õhukruvi ka see õigesse kohta ja kui ikka miskit puudu jääb siis tuleb otsida viga kas klappidest või kuskilt mujalt. Mis bensiini aj seguõli sa kasutad ja mis vahekorras?
Harrastajale ei ole ka racing küünlad kõige paremad kuna need tahavad kõva tuld saada, lollikindlam on minna tavalise BR8EG peale, ei uputa nii lihtsalt küünalt ära.

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne

Teema algataja
reimann
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
Tsikkel: Benelli TRK 502X
Asukoht: Rapla

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.

Lugemata postitus Postitas reimann »

95 bensiini ja ostsin TEBOIL täissünt 2 taktilise õli, panin 1:35'le.

Mul oli peal seal selline küünal http://japansparkplugs.com/boutique/en/ ... -iw27.html

No, mis soovitate? Kui suured düüsid ma sinna siis ostma peaks...? Ise ma seda vaevalt välja mõtlen. Või ostan need mis manualis originaalis kirjas on?

Kasutaja avatar

kmx
Postitusi: 568
Liitunud: 31 Mär 2004, 14:51
Asukoht: Harku/Yamaha R7

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.

Lugemata postitus Postitas kmx »

reimann kirjutas:

95 bensiini ja ostsin TEBOIL täissünt 2 taktilise õli, panin 1:35'le.

Mul oli peal seal selline küünal http://japansparkplugs.com/boutique/en/ ... -iw27.html

No, mis soovitate? Kui suured düüsid ma sinna siis ostma peaks...? Ise ma seda vaevalt välja mõtlen. Või ostan need mis manualis originaalis kirjas on?

Vana küünla pilt pane ikka, se mis sul hetkel peal on :bsmile:


Teema algataja
reimann
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
Tsikkel: Benelli TRK 502X
Asukoht: Rapla

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.

Lugemata postitus Postitas reimann »

Ennem vist mainisin ka et..niikui täna tööle panin, põles küünal läbi ja tänu sellele tõmbas küünla märjaks..ja enam pole sealt väga küünla õiget värvi näha.

Aga mingi pilt on Pilt


Teema algataja
reimann
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
Tsikkel: Benelli TRK 502X
Asukoht: Rapla

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas reimann »

Mul endal mõistus nii otsas..mida kohe tegema peaks. Kas kui liiga rikas on, keerab küünla perse??

Uued silindrid ja asjad..ei julge väga maurata nende asjadega, ega see lihtne kokku ju ka jooksma. Mõtlesin ka vahepeal et sakku viia, lasta timmi panna aga raha on asi mida pole.

Ja ükshaaval düüse väiksemaks hakata lahmima on ka ju kahtlane? Mis siis saaks kui paneks düüsid samasse suurusesse tagasi mis manualis? Kuna tuuningjuppe mul ju pole.

Kasutaja avatar

ducatist
Postitusi: 153
Liitunud: 30 Juun 2007, 13:20
Tsikkel: Monster 900
Asukoht: Haapsalu

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas ducatist »

Sul on 17 ühikut suurem peadüüs, vast on see sinna ikka põhjusega pandud.Ära nüüd nii suurt hüpet tee, et tehase mõõdus düüsi paned, pane midagi vahepealset.


Teema algataja
reimann
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
Tsikkel: Benelli TRK 502X
Asukoht: Rapla

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas reimann »

No tore oleks teada.. et mis see põhjus on et sinna nii suured düüsid pandud on..Ühtki tuuningosa ju pole(Vforce3 sisselaskeklapid, kuigi see ei tohiks mõjutada ju)


martin2010

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas martin2010 »

Võibolla talveks pandud suurem düüs. Kuigi see ei tohiks nii palju suurem olla.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6773
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 694 korda
Tänatud: 455 korda

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Kasuta tavaküünalt!
On tükkmaad odavam ja saad ka vastavalt vajadusele puhastada/puhtaks põletada.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Teema algataja
reimann
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
Tsikkel: Benelli TRK 502X
Asukoht: Rapla

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas reimann »

Jah, ehk siis mis see tavaküünal olema peaks? Manualis kirjas NGK BR8EVX, see siis?

Kas tavaküünal on ka selline nagu iridium? See sisemine elektrood vms on selline hästi peenike ja terav? Või on tavaline nagu veneküünlad? :D

Sai muidu proovitud üht vanemat mingit NGK küünalt(Tavalist) ja töötas nagu ilusti, 1 pauk ja käis, aga pöörde ei läinud.


maiko93
Postitusi: 125
Liitunud: 10 Jaan 2007, 22:13
Tsikkel: tonnine võrr
Asukoht: Tartu ligidal

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas maiko93 »

Täpset nagu vana veneküünal jah :lol: (sugulasel küll polnud tegemist 250-sega vaid 125-sega ja sellel sai nõela tasemega kütte paikka...)


Teema algataja
reimann
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
Tsikkel: Benelli TRK 502X
Asukoht: Rapla

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas reimann »

Okei, eks pean tavalise küünla ostma ja vaatama mis teeb.

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Kui sa kasutad tavalist 95 bensiini siis ei saagi normaalselt ratas käia :mrgreen: Kui silinder on originaalmõõdus ja avad poleerimatta siis võid vabalt panna originaalsuuruses düüsid, põhjus miks suur düüs on pandud võib olla keegi kõva käega sõidumees pani vastavalt liivarajale või mõni "tark" kes arvas et nii saab parem (crash)

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne

Teema algataja
reimann
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
Tsikkel: Benelli TRK 502X
Asukoht: Rapla

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas reimann »

Uus silinder ja ilmselt pole seal mingeid avasid poleeritud. AINUKE tuuningosa on Vforce3 sisselaskeklapid.. Aga rohkemat pole.

Niiet, algul ostan endale tavalise küünla peale. Vaatan mis teeb, kui ilusti töötab, jätan. Kui küünal valet värvi ostan originaal düüsid sisse vast.

Kuigi kuradi kahtlane on, niisama keegi ju düüse ei vaheta.

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Unusta see küünlavärvi teema, samasuguse jama taustal piisavalt mootoreid kokku lastud ei pea ju veelkord proovima ja osta korralik 98 bens ka sisse :!:

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne

dudikov
Postitusi: 72
Liitunud: 04 Mai 2010, 12:34
Tsikkel: dnepr,ktm

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas dudikov »

Pigem on sul õli liiga palju.Kui sa ratast korralikult lahti ka ei keera ei saagi see õli ära põleda.Ise vaevlesin sama jamaga.Brauer soovitas üks kuuekümnele ja pilt palju parem.Aga töristamist ikka ei kannata.Pool tundi ukerdamist metsavahel ja küünal tahmane kui tont.Ma usun ,et võrrimeestel on see võõras teema,kuna neil on masin suht peenike käes.Aga 250 ja peeneks....

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Jätke jama, segu 1:60 on väga lahja, alla 1:40 pole mõistlik krossirattale segu teha. Küünalde märgumine, nö läbi löömine on pea alati liig rikka segu tulemus(halvemal juhul ka süüte viga aga seda esineb harva tänapäeval), sel juhul varsti peale käivitumist sureb välja ja küünal märg/nö läbi. Põhjus miks karpas olid enne suured düüsid võib peituda ka asjaolus,et varem kasutati teist summutit, silindrit jne, Paraku kui müüakse ratas maha ning eemaldatakse need jupid siis paljudel juhtudel ei viitsita düüse ja settinguid tagasi muuta kui ratas enamvähem käib ja nii tiirutabki algajate/harrastajate käes kes jäävad pead vaevama miksja kuidas küsimustega.

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”