KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlaid)
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
- Tsikkel: Benelli TRK 502X
- Asukoht: Rapla
KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlaid)
Tere..päris mitu teemat teind juba foorumisse iga asja kohta..aga jällegi on mul abi vaja!
Pmst, olen uurinud igaltpoolt jms, ja mootoril peaks küünal olema ilus pruun..aga täna sõitsin ja maha võttes on ta selline, tumehall vms..Et mida peaksin kõigepealt reguleerima, proovima hakkama? Küünal on uus, mootoris uus silinder, kolb jne...et kas tuleb kohe düüse vahetama hakata, või saab nõela astmest/segukruvist asja paika timmida.
Teine asi et..mootor pmst nagu uus, aga kawa ei liigu edasi nagu kõik räägivad, iga käiguga tatt lennus. No minul ei kisu seda nina kohe isegi asfaldi peal üles, edasi küll liigub, aga videodest vaadates ei ole ta sugugi nii hea minekuga. Mis võib valesti olla? Ise mõtlesin et..äkki silindrit installides, panin powervalve hoova süsteemi kuidagi valesti? Et keegi oskab äkki seletada kuidas ta täpsemalt käib? Või anda mõnd muud infi mis võib valesti olla.
-
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
- Tsikkel: Benelli TRK 502X
- Asukoht: Rapla
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.
Manualist üles otsima düüsi suurused ja vaatama, kas klapib sellega mis sees on..
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.
Düüsid, nõelad, settingud originaalsätetesse tagasi küll aga kas peal on originaal väljalase või tuuning? kas leegitoru on mõlgitud või ilus sile? kas sisselaskeklapid on tihedad? kepsud,kolvid korralikud/värsked, vändalaagrid korras? Õhufilter alati puhas? Et kõik need asjad mõjutavad üks vähem teine rohkem, samas jutt kuidas tõmbab iga käiguga noka lendu kuulub valdkonda "sõber ütles" karpa setingud tuleks paika panna ikkagi pigem manuali kui küünla värvi järgi, selleks ajaks kui küünal "õiget" värvi on siis ilmselt juba paar korda kokku jooksnud
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
- Tsikkel: Benelli TRK 502X
- Asukoht: Rapla
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.
2stroketaliban kirjutas:Düüsid, nõelad, settingud originaalsätetesse tagasi küll aga kas peal on originaal väljalase või tuuning? kas leegitoru on mõlgitud või ilus sile? kas sisselaskeklapid on tihedad? kepsud,kolvid korralikud/värsked, vändalaagrid korras? Õhufilter alati puhas? Et kõik need asjad mõjutavad üks vähem teine rohkem, samas jutt kuidas tõmbab iga käiguga noka lendu kuulub valdkonda "sõber ütles"
karpa setingud tuleks paika panna ikkagi pigem manuali kui küünla värvi järgi, selleks ajaks kui küünal "õiget" värvi on siis ilmselt juba paar korda kokku jooksnud
Originaal väljalase..ei ole mingit tuuningut, paunas on väikseid mõlke, ei ole ilus sile. Sisselaskeklapid on Vforce3 omad, sai üle vaadatud..natukene irvakil oli mõni, aga mitte midagi hullu. Silinder tutikas, kolvikomplekt uus, vändalaagrid uued. Õhufilter on puhas.
Homme proovin natuke timmida... õhukruvi üks pool pööret välja ja nõela astme tõstan ka keskele..hetkel ülevalt teises astmes.
Ja vaatan need düüsid ka üle, kuigi arvan et düüse ei ole seal küll keegi näppinud.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.
Sisselaske klapid natuke irvakil tähendab seda ,et alt otsa käimine on kohe veits uimasem kui korraliku klapiga. Kokkuhoidlik remondinipp on keerata klapilehed teistpidi siis saavutad taas normaalse tiheduse(klapid peavad olema täiseti tihedad,vaakum kui tõmmata karpa poolsest otsast). Kui originaaltoru ja uued silindrid kolvid siis ka originaalsetingud, ainult tuleks jälgida,et seada vastavalt nö. kõrgusele merepinnast, kui on manuaal siis seal ka seletus selle kohta.
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
- Tsikkel: Benelli TRK 502X
- Asukoht: Rapla
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.
Ausaltöeldes proovisin juba järgi, keerata klapilehed teistpidi..asi läks kohe palju hullemaks :S seepärast keerasin samatpidi tagasi, eitea miks ta nii tegi..
Seleta täpsemalt lahti see "merepinna" värk Ei saanud asjale pihta..
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.
Mida lähemale merepinnale, seda suurem on õhurõhk ja seda rohkem hapniku-suurem kütuse vajadus. Kõrgemal merepinnast kõik vastupidi.
-
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
- Tsikkel: Benelli TRK 502X
- Asukoht: Rapla
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.
Okei..täna võtsin karpa maha ja ka küünla, küünal tumehall ja karpas vaatasin düüsid üle. Peadüüs 175(manuali järgi peab 158 olema), teine düüs on 50(peaks 45 olema)..
Ja vaatasin ka kradi nõela astme üle..oli ülevalt teises astmes, panin keskele prooviks, niikui käima panin põletas küünla läbi -.- peal oli tutikas denso iridium IW27 küünal.
Maiteagi mis ma nüüd tegema peaks? Manuali järgi küünla ostma ja ka düüsid õiged panema?
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.
kui on ikka tumehall, siis rikas segu, proovi väiksemat düüsi.
-
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
- Tsikkel: Benelli TRK 502X
- Asukoht: Rapla
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.
Ahso, aga kui palju väiksemat ma proovima peaks?
Mul endal oli arvamus et...kui tumehall vms, siis just lahja segu, et kisub nagu heledama(valge) poole...ja kui liiga rikas, siis tumedama poole..
Aga ju teil ikka õigus.
-
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
- Tsikkel: Benelli TRK 502X
- Asukoht: Rapla
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.
Küünlast? Või mis fotot mõtlete?
Küünlast mul pole fotot..kuna täna kui seisma jäi tõmbas küünla märjaks, ja sealt pole enam midagi näha.
Aga oli selline hall noh, tumedama halli moodi.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.
küünla tüüp peab ka õige olema ja kui on õige ja töötav küünal siispane ta peale ja jäta sinna. Pane karpa paika, et düüdside vahe on su kirjelduses päris suur nii,et alusta sealt. samuti suur mõjutaja on segu/õhukruvi ka see õigesse kohta ja kui ikka miskit puudu jääb siis tuleb otsida viga kas klappidest või kuskilt mujalt. Mis bensiini aj seguõli sa kasutad ja mis vahekorras?
Harrastajale ei ole ka racing küünlad kõige paremad kuna need tahavad kõva tuld saada, lollikindlam on minna tavalise BR8EG peale, ei uputa nii lihtsalt küünalt ära.
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
- Tsikkel: Benelli TRK 502X
- Asukoht: Rapla
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.
95 bensiini ja ostsin TEBOIL täissünt 2 taktilise õli, panin 1:35'le.
Mul oli peal seal selline küünal http://japansparkplugs.com/boutique/en/ ... -iw27.html
No, mis soovitate? Kui suured düüsid ma sinna siis ostma peaks...? Ise ma seda vaevalt välja mõtlen. Või ostan need mis manualis originaalis kirjas on?
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.
reimann kirjutas:95 bensiini ja ostsin TEBOIL täissünt 2 taktilise õli, panin 1:35'le.
Mul oli peal seal selline küünal http://japansparkplugs.com/boutique/en/ ... -iw27.html
No, mis soovitate? Kui suured düüsid ma sinna siis ostma peaks...? Ise ma seda vaevalt välja mõtlen. Või ostan need mis manualis originaalis kirjas on?
Vana küünla pilt pane ikka, se mis sul hetkel peal on
-
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
- Tsikkel: Benelli TRK 502X
- Asukoht: Rapla
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.
Ennem vist mainisin ka et..niikui täna tööle panin, põles küünal läbi ja tänu sellele tõmbas küünla märjaks..ja enam pole sealt väga küünla õiget värvi näha.
Aga mingi pilt on
-
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
- Tsikkel: Benelli TRK 502X
- Asukoht: Rapla
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai
Mul endal mõistus nii otsas..mida kohe tegema peaks. Kas kui liiga rikas on, keerab küünla perse??
Uued silindrid ja asjad..ei julge väga maurata nende asjadega, ega see lihtne kokku ju ka jooksma. Mõtlesin ka vahepeal et sakku viia, lasta timmi panna aga raha on asi mida pole.
Ja ükshaaval düüse väiksemaks hakata lahmima on ka ju kahtlane? Mis siis saaks kui paneks düüsid samasse suurusesse tagasi mis manualis? Kuna tuuningjuppe mul ju pole.
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai
Sul on 17 ühikut suurem peadüüs, vast on see sinna ikka põhjusega pandud.Ära nüüd nii suurt hüpet tee, et tehase mõõdus düüsi paned, pane midagi vahepealset.
-
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
- Tsikkel: Benelli TRK 502X
- Asukoht: Rapla
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai
No tore oleks teada.. et mis see põhjus on et sinna nii suured düüsid pandud on..Ühtki tuuningosa ju pole(Vforce3 sisselaskeklapid, kuigi see ei tohiks mõjutada ju)
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai
Võibolla talveks pandud suurem düüs. Kuigi see ei tohiks nii palju suurem olla.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6773
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 694 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai
Kasuta tavaküünalt!
On tükkmaad odavam ja saad ka vastavalt vajadusele puhastada/puhtaks põletada.
edu
-
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
- Tsikkel: Benelli TRK 502X
- Asukoht: Rapla
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai
Jah, ehk siis mis see tavaküünal olema peaks? Manualis kirjas NGK BR8EVX, see siis?
Kas tavaküünal on ka selline nagu iridium? See sisemine elektrood vms on selline hästi peenike ja terav? Või on tavaline nagu veneküünlad?
Sai muidu proovitud üht vanemat mingit NGK küünalt(Tavalist) ja töötas nagu ilusti, 1 pauk ja käis, aga pöörde ei läinud.
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai
Täpset nagu vana veneküünal jah (sugulasel küll polnud tegemist 250-sega vaid 125-sega ja sellel sai nõela tasemega kütte paikka...)
-
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
- Tsikkel: Benelli TRK 502X
- Asukoht: Rapla
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai
Okei, eks pean tavalise küünla ostma ja vaatama mis teeb.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai
Kui sa kasutad tavalist 95 bensiini siis ei saagi normaalselt ratas käia Kui silinder on originaalmõõdus ja avad poleerimatta siis võid vabalt panna originaalsuuruses düüsid, põhjus miks suur düüs on pandud võib olla keegi kõva käega sõidumees pani vastavalt liivarajale või mõni "tark" kes arvas et nii saab parem
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
- Tsikkel: Benelli TRK 502X
- Asukoht: Rapla
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai
Uus silinder ja ilmselt pole seal mingeid avasid poleeritud. AINUKE tuuningosa on Vforce3 sisselaskeklapid.. Aga rohkemat pole.
Niiet, algul ostan endale tavalise küünla peale. Vaatan mis teeb, kui ilusti töötab, jätan. Kui küünal valet värvi ostan originaal düüsid sisse vast.
Kuigi kuradi kahtlane on, niisama keegi ju düüse ei vaheta.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai
Unusta see küünlavärvi teema, samasuguse jama taustal piisavalt mootoreid kokku lastud ei pea ju veelkord proovima ja osta korralik 98 bens ka sisse
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai
Pigem on sul õli liiga palju.Kui sa ratast korralikult lahti ka ei keera ei saagi see õli ära põleda.Ise vaevlesin sama jamaga.Brauer soovitas üks kuuekümnele ja pilt palju parem.Aga töristamist ikka ei kannata.Pool tundi ukerdamist metsavahel ja küünal tahmane kui tont.Ma usun ,et võrrimeestel on see võõras teema,kuna neil on masin suht peenike käes.Aga 250 ja peeneks....
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai
Jätke jama, segu 1:60 on väga lahja, alla 1:40 pole mõistlik krossirattale segu teha. Küünalde märgumine, nö läbi löömine on pea alati liig rikka segu tulemus(halvemal juhul ka süüte viga aga seda esineb harva tänapäeval), sel juhul varsti peale käivitumist sureb välja ja küünal märg/nö läbi. Põhjus miks karpas olid enne suured düüsid võib peituda ka asjaolus,et varem kasutati teist summutit, silindrit jne, Paraku kui müüakse ratas maha ning eemaldatakse need jupid siis paljudel juhtudel ei viitsita düüse ja settinguid tagasi muuta kui ratas enamvähem käib ja nii tiirutabki algajate/harrastajate käes kes jäävad pead vaevama miksja kuidas küsimustega.
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.