Milline krossimootorratas valida?

Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas Möku »

kruusale kirjutas:

hei.
olen siin istunud ja mõelnud eelkõige sellele kus ma selle soovitud rattaga sõidan. kui palju kruusal kui palju metsateel, palju mülkas jne. ma pole selline mees, kes hakkab kohe harjutama ja millalgi võistlustel käima, lihtsalt paar x nädalas funnida. olen küll igast mootorratastega väikesest saati üles kasvanud, aga ma pole kunagi tõsine sõitja olnud vaid töristaja.
kuidas võiks võrrelda muidu wr450f ja 350 exc-f sõidusuunitluse poolest - mis emmal-kummal paremini välja kukub? kas on mingi oluline vahe ka hoolduse osas kui ma ei sõida taga palju (abs max 200km nädalas) ega rajult.
kindlasti ei arva ma et 250 jääb lahjaks, aga nende kohtade jaoks kus ma sõita saan võib ta olla vb lihtsalt sobimatu. youtube'st on lahe vaadata single track sõitu, aga iga 10 koha kohta oma kodu ümber (ja kaugemale ma väga sõitma ei jõua) tean ma vaid ehk ühte sellist single tracki.
aga senini aitüma loomulikult!

single tracki sõidad ise lõpuks oma kruusatee kõrvale sisse :bsmile:

Mul on olnud nii wr450 kui 350exc.

Kui sul on raha miuda esialgse investeeringuna ratta alla panna, siis osta 350exc - ikkagi täitsa uus põlvkond. 350-l jube hea haardumine ja kerge juhtida. saad aju ümber seada et otsida konkreetsele päevale/pinnasele sobilikku rezhiimi. Sõber oma pritsungiga husa otsas vaatas kadedusega kui hea haardumine mul oli Itaalia Dolomiitides kivi peal mäest üles rühkides. Esiots tuleb siis kergelt üles, kui tahad ja ei tule üles, kui sa seda taha - s.t. et soont hoiab väga hästi aga ei ole maa külge liimitud nagu vanemad 450exc-d seda olid. Väga lihtne on 350t ka rajale tagasi tuua, kui mõni puujuur juhtub ära viskama. 350sel pidi olema ka parim sidur siin päikese all ja KTM-käigukast on omal väga heal tasemel. Mootorit ei oska veel kommenteerida, alles natuke üle 100 tunni sõitnud.

WR450 oli ka väga hea, aga agressiivsem ja kitsal tehnilisel rajal raskem juhtida. Esiotsa kinnihoidmisega oli rohkem tööd ja mäkke minnes kippus ikka üle tulema. Samas aga pehmetes laiades liivalainetes läks WR vähe kindlamalt sirgjoones edasi kui 350. Lenksu ja jalaraudade vahe on wr-il ka vähe suurem, nii et pikkade jalgadega on istudes sõiduasend pisut mugavam. Käigukasti remontisin WRil mitu korda.

Aga kui mul oleks kindlad eelarvepiirangud, siis ma valiks ikka WR-i, vanema exc või HM vahel ning vahet poleks, kas 4T 250, 300, 350 või 450. Otsiks lihtsalt tehniliselt parimas korras isendit. (Aga täna ja praegu ma lisaks valikusse ka 2T KTM 200/250 exc ja GasGas 2T mudelid.)

Regulaarne jooksev kulu on uuel rattal vähe odavam, aga seal suurt vahet ei ole. Erakorralised remondid teevad vanema ratta pidamise kordades kallimaks.

Ja kui kasutatud ratast ostad, siis hinda eelkõige aega, mis järgmise mootoriremondini jäänud, mitte kogu läbisõitu või tundide arvu.

Usinus-Kasinus-Cosinus

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”