Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt

Kasutaja avatar

Teema algataja
DGAF
Postitusi: 437
Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
Tsikkel: Yamaha R1 track only
Asukoht: Tallinn | Nõmme

Re: Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt

Lugemata postitus Postitas DGAF »

:bsmile:

Väga rõõmustav on see, et ei ole valdavaks soovituseks ratast vahetada - ise olin just selle koha pealt kõige skeptilisem.
Vaadates siia kogunenud infot siis hakkab ka kujunema arusaam kuhu esimesena kulutada ja mis on madalama prioriteediga:

  1. Pidurivoolikud vahetada armeeritute vastu
  2. Amordihooldus
  3. Ülekanne 520 peale
  4. Jalarauad vahetada jäikade vastu
  5. Clip-on lenks
  6. Foldable heeblid paigaldada (põhimõtteliselt olemas)
  7. Gondlid (kas siis leiab SRAD-i rinka omad või siis juba ka K1-K3) vahetada
  8. Saba tühjaks (uus saba), uued hoidjad teha (läheb kokku eelmise punktiga)
  9. Kõik poldid üle käia ja õlifilter stoperdada
  10. Tagarattale lisa slider + genekale kaitse teha

Olemas/tehtud:

  • Originaal sumpa vahetatud sportsumpa vastu
  • Tellitud foldable heeblid
  • Kukkumispunnid küljes

Pikk tee nüüd ees aga vähemalt on suund olemas :bsmile:

Mõned küsimused siiski on juurde tekkinud:

  • Kui suur reaalne vajadus Quickshifteri järele on? Olen lugenud, et karpadega aparaadile pidi selle paigaldamine paras porno olema.
  • Kui vahetada SRADi gondlid K1-K3 gondlite vastu, kas siis ei või tekkida vastuolu C-klassi reeglitega? Originaal välimuse kuju peab ju säiluma..
born under a bad sign

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”