plastiku pahteldamine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
koik
Postitusi: 83
Liitunud: 14 Juul 2012, 22:43
Tsikkel: Ducati st4
Asukoht: Haapsalu

plastiku pahteldamine

Lugemata postitus Postitas koik »

Teemax olex plastiku pahteldamine
Palun arvamust nendelt ,kes on teinud
Lihvisin värvi maha(kuna oli juba laiguline) ja nüüd olex vaja pahteldada,aga ei tea tööde järjekorda.
Möned laidavad plastikupahtlit,möned ütlevad,et pane autopahtlit otse plastile ja siis krundid,vöi plastikrunt+krunt+pahtel......
Tegin nii.
Lihvisin värvi maha(mis on küsitav),parandasin paar pragu vaigu ja klaasriidega(teiselt poolt).Puhastasin silikoni eemaldajaga,plastikukrunt+krunt+pahtel.
Edasi lihvin ja krundin, pahteldan ja lihvin ja krundin kuni on OK.Enne värvi ja lakki muidugi igasugused peened paberid(teine teema).
Saan aru,et niipalju kui on inimesi on arvamusi,aga tahax teada ega ma midagi pe.... ei keera,kuigi kevadeni on aega katsetada.
Tänudega KOIK

Viimati muutis koik, 03 Nov 2012, 14:58, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

motorcyclist
Postitusi: 77
Liitunud: 16 Mär 2011, 19:49
Tsikkel: Suzuki vx 800
Asukoht: Haapsalu

Re: plastiku pahteldamine

Lugemata postitus Postitas motorcyclist »

Omast kogemusest võin öelda, et autopahtel aitab vägagi hästi. Töö järjekorras midagi rasket polegi: Lihvid värvi maha või tuhmiks, siis puhastad mustusest, siis laidad pahtli peale, oodatad kuni ära kuivab , lihvid pahtli siledaks ja normaalseks, ning siis jah krunt ja värv peale ja valmis.

I like smoke and lightning, Heavy metal thunder, Racing in the wind, And the feeling that I'm under...
Kasutaja avatar

sada sirgel
Postitusi: 99
Liitunud: 23 Aug 2011, 16:48
Tsikkel: honda st 1100
Asukoht: tallinn

Re: plastiku pahteldamine

Lugemata postitus Postitas sada sirgel »

tavalisest pritspahlist on ka abi ,kui pole mõrasid ja lohke

sada sirgel kuuskümmend kurvel
Kasutaja avatar

henri
Postitusi: 333
Liitunud: 17 Dets 2003, 01:38
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 36 korda

Re: plastiku pahteldamine

Lugemata postitus Postitas henri »

Nn. tavalisi autopahtleid on ka väga mitut sorti. Plastikupahtel on selle poolest parem, et jääb pisut elastsem ning võrreldes tavalise polüesterpahtliga ei löö näiteks painutamisel ja muljumisel nii kergesti mõrasid sisse.

Honda CBR 1000 -90
Kasutaja avatar

andrezoo9
Postitusi: 581
Liitunud: 20 Sept 2007, 19:40
Tsikkel: S1000RR

Re: plastiku pahteldamine

Lugemata postitus Postitas andrezoo9 »

Pritspahtel on siuke kõige kergem viis algajale just.Lase niipalju kihte peale et pind on kaugelt ilusam kui endaarust.Kui teed pritspahtliga täitsa siledaks pole grunti vajagi.Siis värv ja lakk.

Kasutaja avatar

Sten
Postitusi: 822
Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
Tsikkel: ZX10R Fighter
Asukoht: Tallinn - 56934211
Tänanud: 6 korda

Re: plastiku pahteldamine

Lugemata postitus Postitas Sten »

andrezoo9 kirjutas:

Pritspahtel on siuke kõige kergem viis algajale just.Lase niipalju kihte peale et pind on kaugelt ilusam kui endaarust.Kui teed pritspahtliga täitsa siledaks pole grunti vajagi.Siis värv ja lakk.

Kood: Vali kõik

   Spraypahtliga täidad lohke ?   [size=150][color=#BF0000]K[/color][/size]runti ei ole vaja ?   :wack:

Ära palun soovita selliseid asju - äkki keegi teadmatusest teebki soovituse järgi ja raiskab palju väärtusliku aega .

Sellistele küsimustele annab google hunniku vastuseid ... step by step plastic refurbishing

Sinutorus on tundide viisi videomaterjali samuti ...

http://www.youtube.com/watch?v=k3aM4lSgRHY

Pooleldi ise tehtud , pooleldi hästi tehtud ...
Kasutaja avatar

DGAF
Postitusi: 437
Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
Tsikkel: Yamaha R1 track only
Asukoht: Tallinn | Nõmme

Re: plastiku pahteldamine

Lugemata postitus Postitas DGAF »

Pritspahtel on ikka loodud üliväikeste defektide likvideerimiseks, mitte aga pahtli asendajana - ta on siiski filler.

Tuhmistad plastiku ära liivapaberiga, see järel teed silikoonipesuvahendiga üle, et kogu jama sealt kätte saada. Pahteldad PLASTIKUpahtliga ära (just plastiku omaga kuna vastasel juhul võib sul hakata pahtel hiljem murenema temperatuuri ja vibratsiooni tagajärjel). Lased ära kuivada, lihvid ilusti siledaks (ise olen teinud samm-sammult kuni 400 vesikani), seejärel peale filler. Vajadusel veel üks lihv ca 400-500 paberiga ja siis juba plastiku krunt, värv ja lakk. Värvimine on aga juba eraldi teema, mis siin foorumis on korduvalt läbi käinud.

born under a bad sign
Kasutaja avatar

tons
Postitusi: 51
Liitunud: 15 Mai 2006, 11:43
Tsikkel: FZ1N
Asukoht: Tallinn

Re: plastiku pahteldamine

Lugemata postitus Postitas tons »

www.devor.ee

Vaata sobilik asukoht ja astu läbi.
Saad kõik vajalikud materjalid otsast lõpuni.

Ning, kui nõu vaja või küsimusi tekib siis kirjuta devor@devor.ee

Tõnis


MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Re: plastiku pahteldamine

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

DGAF kirjutas:

Pritspahtel on ikka loodud üliväikeste defektide likvideerimiseks, mitte aga pahtli asendajana - ta on siiski filler.

Tuhmistad plastiku ära liivapaberiga, see järel teed silikoonipesuvahendiga üle, et kogu jama sealt kätte saada. Pahteldad PLASTIKUpahtliga ära (just plastiku omaga kuna vastasel juhul võib sul hakata pahtel hiljem murenema temperatuuri ja vibratsiooni tagajärjel). Lased ära kuivada, lihvid ilusti siledaks (ise olen teinud samm-sammult kuni 400 vesikani), seejärel peale filler. Vajadusel veel üks lihv ca 400-500 paberiga ja siis juba plastiku krunt, värv ja lakk. Värvimine on aga juba eraldi teema, mis siin foorumis on korduvalt läbi käinud.

ABS peale jääb suht kehvasti pahtel kinni, jämema teraga paberiga lihvides hakkab äärtest väikeste tükkidena eralduma. Plastikukrunt + tavaline krunt ja siis pahtel ja uuesti krunt ja värv ja lakk. Plastikukrunt peaks ikka plastiku peale minema, mitte kuhugi filleri ja värvi vahele. Ise olen pehmema autopahtliga teinud. Aga pahtlile vesilihvi??? Kindel ei.

Kasutaja avatar

DGAF
Postitusi: 437
Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
Tsikkel: Yamaha R1 track only
Asukoht: Tallinn | Nõmme

Re: plastiku pahteldamine

Lugemata postitus Postitas DGAF »

Ilmselt oleneb pahtlist, see mida ise olen kasutanud (purki kepärast pole aga miskine kahe komponentne plastikupahtel) on käitunud väga ilusti. Vesilihv siis läinud ikka tervele detailile, mitte ainult pahteldatud kohale (see juba eelnevalt korda tehtud). Mis krunti puudutab siis väidetavalt osad fillerid ei vaja enda alla krunti ja on tegelikult ka võimelised krunti asendama. Eelneva jutu põhi point oli siiski see, et filler ei asenda pahtlit.

born under a bad sign
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”