Krossika transport autos

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1278
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Krossika transport autos

Lugemata postitus Postitas isakene »

mx77 kirjutas:
wicked kirjutas:

ilmselt leiavad teel hääletavad härrad ikkagi mingi seadusepügala, mille baasil sulle taha keerata ka antud situatsioonis :lol:

Samas jälle mitte miski ei keela mul vedada mahtuniversaalis, millel on istmed välja visatud (see on neil lausa tehasest ette nähtud võimalus) või universaaliga, millel on istmed alla klapitud, täpselt nii suurte gabariitidega eset, mis sisse mahub, eeldusel, et ma ei ületa auto kandevõimet ja koorem on asjakohaselt kinnitataud?

Kui koorem ei ületa auto lubatud kandevõimet, ei ulatu gabariitidest rohkem välja kui LS-s lubatud, on kinnitatud korralikult, (sõiduautos on see mõiste minuteada vägagi laialivalguv ehk seadusega reguleerimata) ei kuulu keelatud või eriveoste nimekirja (lõhkeained, relvad, kemikaalid jms) siis ei saa kellelgi kobisemist olla, mida ja kuidas sa oma autos vead. Kui keegi üritab vastupidist väita ja trahvi teha, võid selle mehe sirgelt seenele saata ja kui ta ei lähe, siis kohtusse kaevata.
Muidugi, kusagil olid kirjas kaubaveo eeskirjad ehk kui mitmest punktist peab veetav objekt kinnitatud olema ja kui mitmekordsele koorma raskusele peavad kinnitusköied vastu pidama. Kusagilt on meelde jäänud, et näiteks auto peab treilerile olema kinnitatud neljast punktist ja köied kolmekordse tugevusvaruga. Kui oma koorem vastavalt eeskirjadele põrandasse kinni tõmmata, ei saa mitte keegi paha sõna öelda.

Üldiselt, olles igatsugu koormaid igatsugu vahenditega vedanud, siis on mundrikandjad 100% mõistlikkust üles näidanud ja probleeme olnud ei ole. Mingil ajal vedasin oma tsikleid Peugeot Partneriga. Kuuesajane endurokas, Kawa KLR, parajasti peal, vaevu mahtus, esihark tuli koormaköiega kokku tõmmata ja lenks alla lasta, esiratas jäi kusagile esiistme ja ukseposti vahele :D ning ratas laiutas diagonaalis üle auto. Mingil põhjusel peeti kinni, võmmil tõusid kulmud mu koormat nähes ikka vääga kõrgele, :shock: vaatas seda apastraati ikka ühest ja teisest uksest, aga kui oli veendunud, et koorem on kolme köiega kinni ja need kõik ilusti pingul on, andis dokustaadid tagasi ja soovis head teed. Samas, üks tuttav sai kunagi korralikult noomida kinnitamata teleka pärast tagaistmel ja pidi kohapeal pildikastile turvarihma ümber tõmbama, enne kui edasi lubati sõita. Põhjusmõtteliselt, pisike törts talupojamõistust koorma kinnitusel ja keegi eriti hõlma ei hakka. Endal ka tugevam tunne kui tead, et järsema pidurduse või kõksu korral miski täiega tagant selga ei lenda.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”