Mure, CR250 1982 aasta

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
KoVaL73
Postitusi: 246
Liitunud: 30 Dets 2005, 13:28
Kontakt:

Mure, CR250 1982 aasta

Lugemata postitus Postitas KoVaL73 »

Nimelt, on mul kodus üks ilus ja korralik retropill, millel aga eelmine omanik on siduri ja veepumba kaane kallal mingit isealgatuslikku kvaliteet pornograafiat teinud ja hetkel on kiiresti jõudmas mootori käivitamisel jahutusvedelik õlihulka või oli see vastupidi. Siit ka küsimus, olen küll eBay'st otsinud uut kaant, mis poleks silikooni ja oma algatusliku pornoga remonditud, kuid paraku ainus jubin mis ma leidnud olen on maksumusega 625€ ja see jäbä natukene kalliks.

Äkki kellegil vanast ajast vedeleb kuskil midagi, või teab kedagi kellel võib vedeleda või siis kust antud isendile sobivat juppi leida. Samas võib proovida ka keevitada või valada sootuks uus, kuid kindel on et enam mingit pornot proovida ei soovi.

Julgelt võib ühendust võtta- 53738838 või peeter.koval@gmail.com

Rattaks siis 1982 aasta Honda Cr250M vist peaks olema

Kasutaja avatar

Anderook
Postitusi: 24
Liitunud: 26 Apr 2011, 22:09
Asukoht: Tallinn

Re: Mure, CR250 1982 aasta

Lugemata postitus Postitas Anderook »


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Mure, CR250 1982 aasta

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Ratas müüdud. Ennem diili tegemist läks veel siduri korv laiali ja uus omanik sai ta vanaraua hinnaga.

Anderook kirjutas:
Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Mure, CR250 1982 aasta

Lugemata postitus Postitas riksx »

Ma ei tea täpselt kuidas nii vanal CR250 on, aga ideepoolest peaks kõikidel sama süsteem/ülesehitus olema.
Ainuke koht kust jahutusvedelik õli sisse võiks minna on veepumba juurest. Ja seda siis võlli simmertihendi kaudu. Tegelikkuses on pumbal kaks tihendit takistamaks jahutusel õli sisse minemist. Simmer kohe pumba juures võtab ära surve ja kui see tihend lekib, siis jahutus pääseb järgmisse kambrisse. Seal kambris on aga kaanel AUK, kust peaks lekkiv vedelik maha jooksma. Kui see AUK on kinni topitud, siis pole vedelikul kuhugile minna, kui suruda ennast läbi teise simmelringi mootorisse. Ühesõnaga sealt august, mis on kahe simmelringi vahel, võib tulla nii õli, kui ka vett. Vähemalt 4 taktilistel on see nii. Lähtuvalt kumba tuleb, siis tead kumb tihend tuksis on. Kahtlustan, et nii vanal pumbal on võllile simmeka kohal juba soon sisse kulunud ja simmekal pole enam piisavalt tihedust. Kui pumba laagrid on läbi, siis tekib võllile vibratsioon ja see suurendab lekkimist.

Tee parem fotod ja näita teistele, siis saab paremini aru. Kui on vaja keevitada, siis saan abiks olla.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”