Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TXT200 → Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas
Kõik sai alguse sellest, et teisel sael oli puudu süütevõti. Olla jäänud kuhugi mototöökotta ja kui ratas omanikule tagasi toodi siis võti jäi toomata. Viimane jutt ratta müüjaga oli, et mototöökoda pakkus välja variandi, et saadan neile luku ja nad teevad 2 uut võtit. Aga ei hakka mina neile seda lukku sinna saatma ja värki. Omal on üks tuttav, kes tegeleb lukkude ja seifidega. Pidin Tema jutule minema järgmine nädala lõpp aga see on ju nii kaugel - näpin parem ise seda lukku ja kui hakkama ei saa siis pöördun proffide poole. Lukk rattalt maha, luku põhi tagant ära. Järgi jäi siis luku südamik, mis vaja ära lammutada, et pääseks ligi luku muukidele ja saaks võtme teha muukide järgi. Lukk fikseeritud väikeste kruustangide külge, tagant poolt, sealt kuhu läheb luku põhi, sealt näpitsatega kinni ja keerates pinge peale. Võtme avast kirjaklambrist tehtud muukraud sisse ja siblima, 20 sekundit ja lukk lahti muugitud, WIN! See oli asja kõige lihtsam pool, nüüd hakkas pihta suur mõistatamine, kuidas luku südamik/silinder välja käib? Netis selle süüteluku kohta infot ei leidnud. Proovisin küll heaga, küll kurjemalt - ei midagi Lukku sai lahti muugitud kuskil 4 korda, peale seda enam ei õnnestunud. OK, siis oli kell juba nii palju, et targem oli magama minna. Plaan oli siis teise ratta pealt lukk, millel võti olemas, maha kruttida ja uurida edasi, kuidas laguneb. Ei lagunenud nii nagu eeldasin, laguneb tunduvalt lihtsamalt - on vaja lihtsalt rohkem jõudu teatud kohta rakendada ja silinder tuleb välja ka ilma võtmeta. Laua peal kaks lukku ja üks võti - lukud sai ringi tehtud nii, et ühe võtmega saab mõlemaid lukke kruttida. Mõned muugid ringi tõstetud ja viiliga natuke viilitud. Südamikud said keerama, edasi luku põhjad vanast määrdest ja mustusest puhtaks ja värske elektrotehnilise vaseliiniga kokku - keeravad mõnusalt pehmelt! Sellest lukumöllust pilte ei teinudki
Siis kui esimeselt saelt lukku maha monteerisin siis vaatasin, et krutin maha ka tahhoka, mis ei tööta. Kunagi enne uurisin ja sain teada, et tahhoka põhiviga on üks diood, mis vibratsiooniga ilmselt, lahti tuleb. Tahhokas pilbasteks ja asja uurima - see diood on küll eeskujulikult kinni Teisi komponente trükkplaadil näppides tundus kahtlane üks elektrolüütkondensaator, mis kuidagi liiga palju liigub. Jootsin teise plaadilt lahti ja ennäe, üks jalg pooleks, sinna see koer maetud ongi. Nüüd on vaja sammud Oomipoodi seada ja asendusdetail tuua. Kondekas paika joota ja tahhokas kokku panna ja proovida, kas ikka töötab.
Mootoriga ei ole praegu midagi teha, sest puuduvad veel elutähtsad komponendid.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.