Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks... → Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak


001WTR
Postitusi: 74
Liitunud: 22 Aug 2011, 17:43

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Lugemata postitus Postitas 001WTR »

R1 suhtes ei vaidle. Konkreetne ratas tuli Dzintarsiga jutuks kuna ta oli ise seda tööd alustanud puhtalt omaniku soovil ja sama skepsisega millest räägid. Tulemus oli teine kui ta ootas.

Minu ratta puhul ta ei näidanud küll mingeid numbreid, niipalju kui ise näha küsisin olid need pigem üpris konservatiivsed. Oma düno kohta ütles ta et see on tööriist häälestuseks, mitte võimsuse mõõtmise riist. Niipalju kui mina seal need 2 täis tööäeva oma rattaga tilbendasin ei ajanud ta küll ühtegi sõna roosat juttu hobujõududest mida ju tegelikult iga mees oma ratta kohta jubedalt ootab, kui dünosse kruttima läheb :) Aga paremaks sai asja päris kindlasti, saab omal valikul kahte eri throttle body koos vastava mappinguga rattal ümber visata, mõlemad on sellise mõnusa "oma" aktsendiga.

PS. Eks see tuunimine niipidi käib, et kogud foorumitest ja netist know-how, käid selle tee ise praktikas läbi ja heal juhul saad aru et kõvasti üle poole sinu algselt tõe pähe võetud infost on tegelikult mull :lol: Aga tegemise rõõmu ei võta sult keegi ja reeglina see väiksem osa mis tõsi on, on seda väärt küll et oma ratast nats just enda järgi paremaks teha.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”