Peadüüs
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Peadüüs
Nii probleem siis selles, et yamaha yz 125 1998 aasta masina karpat puhastama hakkates jäi silma peadüüsi mõõt 190, mis oma mälu järgi pidavat olema sellel kuskil 350-400. Tulin siis arvuti kontrollima ja leitsingi et peadüüs peab olema kuskil 350-400 et oleneb. Siin ka väike tõestus, see pole ainuke leht.-http://www.fmfracing.com/Content/Instru ... 000345.pdf
Masin ise on timmis, eelmisel omanikul oli küünal kohvi pruun ja minu käes ei puterdanud ega poonud see masin kuidagi vaid läks väga hästi pöördesse, masina sain talvel.
Loogiselt võttes pole siin midaig näppida kõik ju paigas, aga jääb kripeldama see et 190/350-400 see vahe on ju päris suur, kuidas see asi tingitud on, et kui ma paneks praegu sinna 350 siis see uppuks bensust üle ju, segu oleks liialt rikkas ju. Masinal all veel pro circuit sumps.
Äkki oskab keegi lahendust pakkuda. miks see asi nii on.
-
- Postitusi: 1189
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Peadüüs
Kui muud välja ei mõtle, siis kas se düüs tegelikult ka seda mõõtu on mis kirjas... suuremaks pole puuritud?
-
Teema algataja
Re: Peadüüs
grahv kirjutas:Kui muud välja ei mõtle, siis kas se düüs tegelikult ka seda mõõtu on mis kirjas... suuremaks pole puuritud?
mm, vot see juba teine asi:D
-
Teema algataja
Re: Peadüüs
Nii panin siis 100 düüsi ja nii öelda 190 düüsi sisi tuleb välja et jeps düüs on ostetud pm mis võimalik oli 190 ja see on tehtud õigeks suuruseks:)
Mõtlesin et kuidagi imelik et masin h2sti timmis ja kuradi 190 düüs:D Et veel pro circuit ja kartereid natuke kaasa aidatud.
-
- Postitusi: 165
- Liitunud: 17 Nov 2008, 18:18
- Tsikkel: KX125;IT250;KXF250;KLE500;SX45
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Peadüüs
Erinevus võib tuleneda erinevatest karpatyypidest-keihinil ja mikunil erinev dyyside markeerimine. Milline karpa MANUALI järgi peaks omama seda 400-st peadyysi?
-
Teema algataja
Re: Peadüüs
Heinz36 kirjutas:Erinevus võib tuleneda erinevatest karpatyypidest-keihinil ja mikunil erinev dyyside markeerimine. Milline karpa MANUALI järgi peaks omama seda 400-st peadyysi?
no 1998.on ikka samad mis mul MIKUNI karpad ehk- http://i.ebayimg.com/t/Yamaha-yz-125-ca ... ~60_35.JPG
-
Teema algataja
Re: Peadüüs
Nii vaatasin siis natuke ja uurusin et keihinidel on düüsi need numbrid väiksemad ja Mikunidel suured. Mul arvatavasti siis keihini düüs aga mis see 190 vastab huvitav.
-
Teema algataja
Re: Peadüüs
1) Keihin - OEM main jets - Jets are measured using an unknown convention. Measurements are based on orifice diameter size.
2) Mikuni - Made for Mikuni Carburetors. Available in 2.5 increments. Mikuni uses yet another measurement convention - reportedly based on flow rate. The result is that Mikuni's sizes are vastly different from the other makers'.
The different manufacturers' jets will have a slightly different taper to the orifice, which can affect flow. This means that there will most likely be very slight differences between the same diameter jets from different makers.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.