Palun abi pitbike/krossika ostmisel
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
pitbike krossiratas on natuke teine tera kui see 200cc hübriid ning seal on samuti kestvamaid marke ja puhast s..nikut.
No aga kui tihti Ktm-il, kawasakil vms. hooldust peab tegema ?(õlivahetus kolb jne...)
Hooldust tehakse iga sõidu järel: pesu, õhufiltri vahetus, keti õlitamine ja üldise seisukorra kontroll.
Õli vahetatakse 3tunni tagant ja õli koos filtriga 6tunni tagant, summutivill 10-15tundi, kett ja ketirattad 15-20tundi, kolb 30h, keps a la 60-80h . Seda siis kui tahad ratta hoida sellises kondensioonis nagu poest ostes oli siis tuleks neid asju enamvähem nii teha. Muidugi seda ei tee kõik omanikud(ilmselt isegi mitte suurem osa) ja mõni sõidab ühe kolvi ja kepsuga ka üle 100 tunni ning ei pruugi midagi juhtuda. Samuti ei kehti kõigi mootorite puhul samad välbad, on 4takti uuem ja vanem generatsioon kus materjalide erinevus ja paksus ning pöörete arv ja surve aste. Samuti mootorid kus õli käib läbi käigukasti ja mõnel juhul eraldatud käigukastist ja siis veel 2taktilised mootorid mis erinevad oma ehituse lihtsuse ja töökindluse poolest suuresti, kuid mida rumalal on jälle lihtsam ära lõhkuda kui odavat 4t mootorit jne.
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.