Tuuleklaasi asend.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Tuuleklaasi asend.

Lugemata postitus Postitas mella »

Tundub, et meil on erinevad väärtushinnangud tuuleklaasi taga toimuva kohta. Kui sul kinnises asendis kolistab visiiri ning kiiver on terve, siis peavad seal ikka korralikud keerised olema.
Kunagi tegin klaasi ringi KTM Adventurel. Originaalis oli esimestel umbes mulle lõuani ulatuv polükarbonaadist moodustis. Schuberth C1-ga sellega 100kmh sõita ei kannatanud. Rapsis kiivrit nii hullusti, et poole tunniga tekkis peavalu. Kui ennast 10cm ülespoole upitada, kadusid igasugu keerised. Kõrgemaks ehitamine oleks tsikli välimuse muutnud väärakaks ja korrlaiku tuulekaitse saavutamiseks, mis oleks ka vaikne, oleks pidanud ette ehitama lumelabida. Milline olnuks tuuletakistus, ei taha mõeldagi.
Lahendasin ise tehtud, 20cm madalama tuuleklaasiga ning keerised ja rapsimine kadus.
Mõne teise kiivriga proovides nii hull ei olnud, aga just C1, mis muidu väga hea kiiver, ei sobinud minu pikkust arvestades selle tsikli originaalklaasiga üldse kokku.

Tsikkelröövel kirjutas:

võis sõita ka lahtise visiiriga, tuul näkku ei tulnud. Küll natuke kolistas visiiriga, kui see oli kinni. Lahtisega ei kolistanud ka.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”