Soovitusi et takistada paagi sisemuse roostetamist.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Soovitusi et takistada paagi sisemuse roostetamist.
Mul tuleb ette kütusepaagi keevitamine ja plaan üleloputada spets vahendiga ja veega. Kuid probleemiks on see et peale selle vahendiga pesemist kipub kangesti kiiresti rooste sisse tekkima. Plaan peale pesu paak kohe keevitusse viia. Kuid mida soovitate pärast peale keevitust paaki lisada. Ise plaanisin paagi diisliga üle loksutada et tõmbaks ta ühtlaselt rasvaseks seest või bensiiniga millesse lisatud kahetaktilist õli... Või on mingi vanakooli nipp või soovitusi?? Või pole vaja miskit teha lihtsalt kütus sisse ja üle loksutada et see vee jäägid seintest maha saada piisad põhja vajuksid?
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
Re: Soovitusi et takistada paagi sisemuse roostetamist.
Hoia pidevalt paak täis, siis ei teki kondentsi
Re: Soovitusi et takistada paagi sisemuse roostetamist.
eerikkarts kirjutas:Mul tuleb ette kütusepaagi keevitamine ja plaan üleloputada spets vahendiga ja veega. Kuid probleemiks on see et peale selle vahendiga pesemist kipub kangesti kiiresti rooste sisse tekkima. Plaan peale pesu paak kohe keevitusse viia. Kuid mida soovitate pärast peale keevitust paaki lisada. Ise plaanisin paagi diisliga üle loksutada et tõmbaks ta ühtlaselt rasvaseks seest või bensiiniga millesse lisatud kahetaktilist õli... Või on mingi vanakooli nipp või soovitusi?? Või pole vaja miskit teha lihtsalt kütus sisse ja üle loksutada et see vee jäägid seintest maha saada piisad põhja vajuksid?
Rooste keevitamist vaevalt segab nii palju. Lase ära keevitada, siis võid veel korra puhastada ja külge pannes bensiin sisse ja korras. Mina probleemi ei näe(ei tähenda, et pole probleemi ).
-
Teema algataja - Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Soovitusi et takistada paagi sisemuse roostetamist.
Võibolla tõesti, sõber oli ka keevitanud ja just hiljuti oli paagi kallal käinud ja paras rooste oli sealt välja tulnud, tegi murelikuks.
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1939
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 137 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: Soovitusi et takistada paagi sisemuse roostetamist.
Just, hoia paak täis, kui pikemalt ei sõida või hangi plastikus ( või krt teab millest need tehtud ongi...) custom vidin.
Re: Soovitusi et takistada paagi sisemuse roostetamist.
Erinevalt tavalistest metallivärvidest saab Hammerite metallikaitsevärviga värvida otse roostes metallile, kasutamata krunt- ja alusvärvi. Hammerite metallikaitsevärv tagab metallpinnale kauni viimistluse ning pikaajalise kaitse rooste vastu
http://www.hammerite.ee/
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 1800
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Soovitusi et takistada paagi sisemuse roostetamist.
Hammerite on iseenesest suurepärane metallivärv, aga tuleks enne igaks juhuks üle kontrollida, kas ta ka pikemaajalist bensiiniga kokkupuudet kannatab.
-
Teema algataja - Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Soovitusi et takistada paagi sisemuse roostetamist.
Ei noh seest nüüd küll miskit värvima ei hakka
Probleemiks just see et peale pesu see kondents niiskus ala vesi jääb sisse ja sealt paagist selle välja saamine on problemaatiline, nii see rebane sinna tekib ja ummistab filtreid tulevikus. Mõte oli kasutada miskit mis seob vett või vähemasti tõrjub sealt pinnalt ära. Anyway ma vist liiga palju mõtlen.
Samas paaki täis lasta on väheke tülikas kah hetkel kuna tsikli ehitus käib ja tihtipeale tuleb paak peale ja maha tõsta kontrollimaks kuidas selle alla juhtmestik ja muu mudru mahub aga paak ju 28L. Seda 35kg kangutada edasi tagasi pole just meeldiv tegevus
Pohh... mis tuleb see tuleb
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09 Sept 2008, 00:39
- Tsikkel: honda cbr900rr suzuki gsf600
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Soovitusi et takistada paagi sisemuse roostetamist.
eerikkarts kirjutas:Ei noh seest nüüd küll miskit värvima ei hakka
Probleemiks just see et peale pesu see kondents niiskus ala vesi jääb sisse ja sealt paagist selle välja saamine on problemaatiline, nii see rebane sinna tekib ja ummistab filtreid tulevikus. Mõte oli kasutada miskit mis seob vett või vähemasti tõrjub sealt pinnalt ära. Anyway ma vist liiga palju mõtlen.
Samas paaki täis lasta on väheke tülikas kah hetkel kuna tsikli ehitus käib ja tihtipeale tuleb paak peale ja maha tõsta kontrollimaks kuidas selle alla juhtmestik ja muu mudru mahub aga paak ju 28L. Seda 35kg kangutada edasi tagasi pole just meeldiv tegevus
Pohh... mis tuleb see tuleb
Pane väheke nii pool liitrit piiritust sisse, see seob endaga vee ja samuti aurud ei lase roostel tekkida.Jõudu ehitamisel.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Soovitusi et takistada paagi sisemuse roostetamist.
Tee see liiter bensu ja 2t õli segu ära ja kalla paaki ja raputa igat-ja-pidi. Tee vähe kangem segu. Ja diisel ei ole ka üldsegi paha mõte, see võib-olla rasvasemgi!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Soovitusi et takistada paagi sisemuse roostetamist.
Unustage see Hammerite. Julmalt ülehaibitud asi. Tsingitud pinna peal ei püsi see üldse. Kui krunt alla panna, on veidi parem, aga ikka kehv. Ja bensiini ta ka ei kannata. Ning on kõige selle juures veel kallis ka. Kui värvida vaja, kasutage parem kahekomponentseid tööstuslikke värve, need on kaugelt paremad.
Diisli rasvasus ei aita midagi - hiljem paned ikka bensu sisse ja see peseb diisli ikka maha.
Piiritus on hea mõte, olen seda ise ka kasutanud. See lahustub vees ja käib läbi filtrite ning põleb silindrites töö käigus probleemideta ära.
Samas, nagu aru saan, jääb see paak mõneks ajaks sul tühjaks.... ega piiritus iseenesest roostetamist takista. Võta lihtsalt paagil kork maha, kalla ta korralikult tühjaks ja pane ta sooja kohta, kus liigset niiskust ei ole - ei roosteta siis seal midagi.
-
- Postitusi: 2012
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Soovitusi et takistada paagi sisemuse roostetamist.
eerikkarts kirjutas:Ei noh seest nüüd küll miskit värvima ei hakka
Probleemiks just see et peale pesu see kondents niiskus ala vesi jääb sisse ja sealt paagist selle välja saamine on problemaatiline
No tohhotonti. Saad ju panna paagi puhuri ette, ahjule, pliidile, otsapidi praeahju või kasvõi laenad pruudilt fööni täiteavast sisse puhuma. Soojendad ta üles ja ongi kogu kondents läinud. Edasi võid remondi ajaks avad kasvõi hermeetiliselt sulgeda. Ja enne südame rahustuseks mõne kotikese siligakeeli sisse visata ... kui pärast ei unusta välja võtta.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Soovitusi et takistada paagi sisemuse roostetamist.
Jutt on ikkagi ju peale pesu konserveerimisest, et jääb tühjalt seisma! Diisliga paras sisse määrida ju! See, mis pärast toimuma hakkab no see on siililegi selge, et bensiin selle diisli sealt välja loputab
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Soovitusi et takistada paagi sisemuse roostetamist.
Loen ja imestan. Mõni mees soovitab paaki isegi seestpoolt värvima hakata
Peale keevitamist puhasta lihtsalt paak ilusti puhtaks ja loputa korralikult millegagi, millel on määrivad omadused - kasvõi diisliga, bensiin uhab selle ilusti minema sealt hiljem. Diisel on natuke parem kui õli, mootor ei tunne seda hiljem kui lõpuks käima paned. Õliga võib kerge tossu välja lüüa. Tegelikult mõtled lihtsalt üle - võib mõned kuud kuivalt soojas seista, ei juhtu ka midagi...
Kaua sa ikka seda ratast ehitad, kevad kohe-kohe käes ju
Re: Soovitusi et takistada paagi sisemuse roostetamist.
Rotax kirjutas:Loen ja imestan. Mõni mees soovitab paaki isegi seestpoolt värvima hakata
Peale keevitamist puhasta lihtsalt paak ilusti puhtaks ja loputa korralikult millegagi, millel on määrivad omadused - kasvõi diisliga, bensiin uhab selle ilusti minema sealt hiljem. Diisel on natuke parem kui õli, mootor ei tunne seda hiljem kui lõpuks käima paned. Õliga võib kerge tossu välja lüüa. Tegelikult mõtled lihtsalt üle - võib mõned kuud kuivalt soojas seista, ei juhtu ka midagi...
Kaua sa ikka seda ratast ehitad, kevad kohe-kohe käes ju
No kui küsimus on nii keeruliselt ja mitmesti arusaadavalt vormistatud, siis pole ime ka, et selliseid vastuseid saadakse
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Soovitusi et takistada paagi sisemuse roostetamist.
On ju olemas mingi valge möks, maksab mingi 35 - 45 euri. Paak seest puhtaks loputada, suruõhuga kuivaks ja siis too möks sisse. Katab paagi sisepinna ära ja ongi roostevaba paak olemas.
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
-
- Postitusi: 1800
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Soovitusi et takistada paagi sisemuse roostetamist.
Tsikkelröövel kirjutas:Unustage see Hammerite. Julmalt ülehaibitud asi. Tsingitud pinna peal ei püsi see üldse. Kui krunt alla panna, on veidi parem, aga ikka kehv. Ja bensiini ta ka ei kannata. Ning on kõige selle juures veel kallis ka. Kui värvida vaja, kasutage parem kahekomponentseid tööstuslikke värve, need on kaugelt paremad.
Tööstusliku värvi kohta ei oska midagi öelda nagu ka Hammerite bensiinikindluse kohta. Aga musta metalli jaoks on Hammerite just nii hea nagu haibitakse. Mul omal paar kogemust sellega ja uskumatult positiivsed. Vannitoas valamu äravoolutoru on tavaline mustast metallist veetoru. Kunagi remondi ajal võõpas maaler suvalise seinavärviga üle ja vähem kui 2 aasta pärast olid juba roostetäpid peal. Tegin terasharjaga puhtaks ja värvisin Hammeritega ja nüüd aastaid juba nagu uus. Õues räästa all vedelesid sepistatud julmalt roostetanud aiapingi jalad. Mingil hetkel otsustasin neist pingi teha. Puhastasin terasharjaga lahtisest roostest nii palju kui sain (igale poole ei pääsenud isegi korralikult ligi) ja värvisin Hammeritega. Nüüd juba hea mitu aastat lageda taeva all seisnud ja roostetamist pole täheldanud. See on ikka väga hea tulemus võrreldes näiteks mõne naabruses oleva paar aastat tagasi tehtud ja pulbervärvitud uue metallaiaga, mis on praeguseks juba täiesti roostes.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Soovitusi et takistada paagi sisemuse roostetamist.
v301060 kirjutas:On ju olemas mingi valge möks, maksab mingi 35 - 45 euri. Paak seest puhtaks loputada, suruõhuga kuivaks ja siis too möks sisse. Katab paagi sisepinna ära ja ongi roostevaba paak olemas.
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Soovitusi et takistada paagi sisemuse roostetamist.
yeekim kirjutas:v301060 kirjutas:On ju olemas mingi valge möks, maksab mingi 35 - 45 euri. Paak seest puhtaks loputada, suruõhuga kuivaks ja siis too möks sisse. Katab paagi sisepinna ära ja ongi roostevaba paak olemas.
Vot see on üks hea mäll. Paar posti varem ka seda mainitud.
Ise kasutasin ühe ratta omatehtud paagiga, mis ei tahtnud kuidagi pidama jääda, ikka hakkas kuskilt keevise vahelt läbi tulema. Krooni ajal sai seda Red Street Motorcycles-ist ja maksis vist umbes 800.- aga oli iga kopikat väärt.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1939
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 137 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: Soovitusi et takistada paagi sisemuse roostetamist.
Tsikkelröövel kirjutas:... Tsingitud pinna peal ei püsi see üldse...
Solgin teemat natuke; nimelt tsingitud pindade värvimine on ültse omaette teadus, kuhu iga värv ei sobi.
http://www.tarmatrade.ee/File/varvkatted.pdf
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Re: Soovitusi et takistada paagi sisemuse roostetamist.
Las s**t roostetab, filter on ju ees või ei ole?
Kord aastas pesed paagi läbi ja kõik ok, miski pole igavene.
Re: Soovitusi et takistada paagi sisemuse roostetamist.
ma mõtli kah oma lolli aruga et tänapäeval on filter kah jü olemas,aga jü on lihtsam mingit kreemi ja hammerit kasutada paagi siseselt
mis teha ajad muutuvad
-
Teema algataja - Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Soovitusi et takistada paagi sisemuse roostetamist.
Tohhhohh kus teema arenenud
Tegelt mina tegin lihtsamini Loksutasin bensu välja nii kuis sain. Sai kraanid maha kruvitud ja kork kah ja korgi avausest sai puhur tööle pandud ööseks nii et oli tunda kuidas kraani avaustest uhas kergelt õhku. Puhur ei soojendanud õhku ohutuse mõttes, lihtsalt puhus paagi seest kuivaks ja ei pidanudki seda pesemagi aurud lendasid kõik välja ja ei pidanud veega loputama. Nüüdseks paak keevitatud. Ja seisab kuivas garaaziz
Tänud kõikidele kes viitisisid kaasa mõelda...
Nüüd tuleks üle kontrollida keeviskohtade hermeetilisust.
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.