Tahaks kangesti krossi/enduro ratast. → Re: Tahaks kangesti ratast.
Re: Tahaks kangesti ratast.
See KLR on üks kõige pommikindlamaid omas klassis, aga kui sul lube veel pole, siis ära seda ratast küll osta. Osta ikka midagi sellist millega 95% tee kõrval saad sõita.
Mul oli ka esimeseks rattaks viie aasta eest KL ja samadel põhjustel - et sõidaks mööda ilma ringi ja samal ajal saaks offroadi ka sõita. Kolm-neli korda vist käisin ka kruusateid neelamas, aga see tüütas päris kiiresti ära ja hakkasin rohkem teelt eemal sõitma. See aga tõi kaasa selle, et iga nädal pidin remontima juhtmestikku. Tagatulede juhtmed olid tagaporla alt installeeritud ning tagaratas rebis need juhtmed kohe puruks, kui laineid sõitsid või natuke hüpata püüdsid. Amordid-vedrud ei ole sel rattal mitte offroadiks mõeldud. Rääkimata siis iganädalasest suunatulede asendamisest.
Kui tahaks sellist pooluniversaalset onroad/offroad, mille amordid ja raam offroadi vastu peaks, siis on valikus kaks ratast: KTM LC4 ja Honda XR 650. Aga sa pead olema väga suur ja tugev mees et neid maastikul taltsutada.
Mina ostaks oma praeguste kogemuste baasil juba kahetaktilise kergenduroka esimeseks rattaks, aga nelariga on vähe lihtsam alustada. Kahetaktilisega õpid õigemalt sõitma. Ja 125 kuupi 2T ei jää ka esialgu mitte väikseks
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.