Streetmoto Orienteerumissari 2013

Kui korraldad üritust ja tahaks sellest teada anda. Tahad kiita või kiruda olemasolevaid.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas mella »

Sulle võib ju igasugu asju meelde tulla, aga ma ei oska paraku seda hetkel küll millegagi seostada.
Kui süsteemi on muudetud, siis tore. Lihtsalt üleeelmise aasta Otepää etapilt on nii eredad mälestused, et siiani ei kutsu maanteklassis seda klounaadi kaasa tegema.
Miks eelmise aasta süsteemiga rahul ei oldud?

kõrtsmikumolu kirjutas:

Üks vana ütlemine koera, kaika ja kiunatamise kohta tuli meelde :D
Sul on Mella vanad andmed, juba möödunud aastal ei saanud kiiruse eest punkte. Kes kõik märgid ära korjasid, said ühepalju punkte, kuigi osad tegid seda tunnikese teistest kiiremini. Määravaks saab lisakatse. Tuleb tunnistada, et ega selle süsteemiga ka kõik rahul pole.




kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

mella kirjutas:

Miks eelmise aasta süsteemiga rahul ei oldud?

No võtab ju sülitama, kui ma teen orienteerumisringi teistest tund kiiremini aga kaotan oma koha lisakatse sekundi pärast.
Aga tegelikult see pole probleem, dissidente leidub iga korra ajal :)

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas mella »

Vähemalt pole selle süsteemiga erilist mõtet kiirust ületada. Seda muidugi juhul, kui normaalse orienteerumisoskuse korral kõik punktid kontrollaja piires kätte saab.

kõrtsmikumolu kirjutas:

No võtab ju sülitama, kui ma teen orienteerumisringi teistest tund kiiremini aga kaotan oma koha lisakatse sekundi pärast.
Aga tegelikult see pole probleem, dissidente leidub iga korra ajal :)


Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Et mida rohkem seda teemat siin nüüd lugenud, siis aina enam endalgi kipitama hakanud soov laadset orienteerumisüritust järgi proovida...on niiehknaa plaan enda DR ka nüüd lõpuks peale paari aastat võsa vahel hiilimisi arvele võtta, et saaks vajadusel ka stressivabalt üldkasutataid tänavaid tarvitada.

Aga kuna kogemus laadse üritusega 0, isegi kiibitsema pole sattunud, siis paar küsimust selle ratta tehnoseisundi kohalt, juhendis küll kirjas, et peab vastama LE nõuetele vms...aga kui peensusteni seal neid asju urgitsetakse?
Ennast siis see kruusa-metsa klass just huvitaks. No et kui nii 70% teedel liikumist ikka, siis ilmselt suunad-peeglid oleks mõistlik külge tagasi keerata ?
Ja sumbuti [Motobot: õige on "summuti"], see mul originaal kat.juraka asemel miski pisem otseläbi pütt, hääl muidu selline mõistuse piires ja päris tuld ei sülita...et sellest takistust ei tehta?
Ning kui rehvid nn "kärnad"? Ma ei oskagi öelda, kas need nüüd on kuidagi ka tänavalegaalsed või ei, pole pidanud siiani pead valutama sellega :) Igatahes Dunlop Geomaxi nimelised hetkel alla sattunud, taga miski MX51oli vist see mark, ees Enduro nimeline...muidu DOT nr on küll peal ja miski FIM tähis oli ka, kas see minuarust kuskil arvestuses tähendas tänavalegaalsust?

Tänud ette, kui keegi kogenum veidi valgustaks. Muidugi ma saan aru ka, kui selliseid isegi mõistuse piires "silma kinni pigistamisi" ei taheta võibolla siin foorumis päris otse välja ka öelda, aga siis kuidagi "ridade vahelt" väikesed vihjedki oleks abiks vms :)

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1273
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas isakene »

Mina oma 8-aastase orienteerumiskogemuse juures pole küll kordagi sellist asjandust näinud, mida parimagi tahtmise juures tehniliseks komisjoniks saaks nimetada. :mrgreen:

Aga politsei on üritust külastanud, nii stardis kui ka tee peal jälgides. Mingit norimist pole küll kunagi olnud, rääkimata sellest et keegi näpuga torkima tuleks. Ühesõnaga, kui julged riistapuuga tavaliikluses osaleda, võid julgesti kohale põristada, keegi üleliigset huvi reeglina ei ilmuta.

Ja kui sellest infost vähe, siis loe ülalt viiendat, vanajumala asetäitja orienteerumisasjanduses ehk Peakohtuniku Enda postitust. Sellega on kõik öeldud. :bsmile:

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas mella »

Kui sul on tsikkel registris ja number taga, siis edasi vastutad trassi peal juba ise. Täpselt nii, nagu muidu tänavaliikluses sõidaksid.
Mina pole kunagi ei suundade ega peeglite pihta norimist orienteerumistel näinud.

Loadära kirjutas:

Aga kuna kogemus laadse üritusega 0, isegi kiibitsema pole sattunud, siis paar küsimust selle ratta tehnoseisundi kohalt, juhendis küll kirjas, et peab vastama LE nõuetele vms...aga kui peensusteni seal neid asju urgitsetakse?

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas Loff »

Loadära kirjutas:

niiehknaa plaan enda DR ka nüüd lõpuks peale paari aastat võsa vahel hiilimisi arvele võtta, et saaks vajadusel ka stressivabalt üldkasutataid tänavaid tarvitada.

Kui selle kadalipu läbi teed siis ma ei usu, et orienteerumissarja korralduskomisjoni tehnokontroll rangem on ja disklaffi saad.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Loff kirjutas:
Loadära kirjutas:

niiehknaa plaan enda DR ka nüüd lõpuks peale paari aastat võsa vahel hiilimisi arvele võtta, et saaks vajadusel ka stressivabalt üldkasutataid tänavaid tarvitada.

Kui selle kadalipu läbi teed siis ma ei usu, et orienteerumissarja korralduskomisjoni tehnokontroll rangem on ja disklaffi saad.

Nonii, tänud eelmistele vastajataele kõigepealt! See esimene etapp saigi just edukalt läbitud (peletis siis registris ja igatepidi /tehno/ülevaadatud ning ka avalikes kohtades kasutuskõlbuliseks tunnistatud )..ehk et on vist jumet asja edasi uurida juba :)

Näiteks seda eelmisel lehel toodud Idasõõri kaarti vaadates tekkis kohe küsimusi:
et seal olid kaardile märgitud ringid/kolnurgad/nelinurgad jne..kas need siis mingeid erineva väärtusega punkte tähistavad või milles vahe?
ja kuna ring või misiganes kujund kaardil tundub päriselus olevat ikka mõnesajameetrise läbimõõduga ala...kas siis punkt ise on täpselt märgitud ala keskel? või pigem suvaliselt antud ala piirides, et peab seal veel kuidagi leidlikust ja/või head õnne omama?

Muidugi kõige parem, kui kellelgi oleks mõne eelneva Kõrtsitee kaart ka välja visata, et natukenegi aimu saada, kus ja kuidas liigutakse. Mulle paraku just see kant Eestist kõige võõram ja niigi täiesti kollanokana antud asjas oleks kena, kui saaks natukenegi aimu, et umbeski mis piirides üritus toimub. Ja võibolla natukenegi ennast ette harida, kuskandis seal see "viies aastaaeg" vms möllab, sest lume kogust vaadates tundub küll, et mingid teed seal kindlasti pigem laevatatavad kui tsikliga läbitavad? :)
Ning kuna Suzul paak ainult 8liitrit, mis tegelikuses veelgi väiksemaks mõlgitud...siis oleks hea muidugi ette veidi infot otsida, kus ja kas üldse mõni toimiv bensujaam ka "orienteerumisala" sisse jääb (ideaalis võib ta mul ju 4 sajale võtta, aga raskemates tingimustes ka üle 6 liitri kulu arvestanud...ja nagu siit-sealt lugenud, siis selline o-üritus kipub ikka pigem kaarega üle 200km minema...)

Tänud ette juba, kui keegi veel kogemusi viitsiks jagada :)

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

uljasvaluvelg
Postitusi: 475
Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
Tsikkel: Honda Transalp
Asukoht: Tallinn

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas uljasvaluvelg »

8 Liitrine paak ja bensiinijaamade otsimine ei ole kindlasti see, mida sa selliselt ürituselt otsid. Soovitatavalt tuleks leida mingi muu lahendus-suurem paak või kanister kaasa. Mina oma 17 liitrise paagiga jõudsin aurude peal finishisse. Metsaall võib ootamatuid puurimisi ette tulla ja selleks tasub pigem valmis olla.

Honda Transalp

antia

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas antia »

Idasõõril tähistasid erinevad kujundid erinevat punkti väärtust, mida rohkem nurki seda kallim punkt. Erinevatel võistlstel on erinevaid süsteeme, selle aasta Kõrtsiteel on kõik punktid sama väärtusega juhedi järgi. Punkt asub kujundi keskel.

Mul on ka 9l paak ja ühe korra peab tankima ikka, ok mul on küll ka 350 cc säästupill. Väikese kankuga on nüüd reserv kaasas juhuks kui kütusega tanklasse välja ei vea. Inimene õpib oma vigadest, ükskord tuli 4 km puudu :wack: Kindlasti pole oluline mingit megasuurt paaki omada või hakata ehitama, tankimise "probleem" teeb pigem asja huvitavamaks. Eelmise aasta Kõrtsitee kruusaklassi rajal jäi üks tankla ala keskele, rohkem polnud. Tanklate asukohtasid peab oma teekonna planeerimisel arvestama. Asfaldi teele jääb rohkem tanklaid tavaliselt. Kasulik on väikese paagi korral endale eelnevalt selgeks teha kus võistluskeskuse ümbruses tanklad asuvad, reeglina neid kaardil pole. 2012 Harju Ära oli selles mõttes meeldiv erand. Juhtunud on ka et tanklat ei eksisteeri enam või ei tunnista automaat pangakaarte ega sularaha:) Ja lõpuks tasub veidi sularaha taskus hoida et talumehele kütuse eest maksta, done that.

Kruusaklassis ilmselt üle 200 km ei sõida (tavaliselt aega 6 tundi). Keskmiseks kiiruseks koos kõigi enda korraldatud "jamadega" võid 30 km/h arvestada.

Kasutaja avatar

jUHO
Postitusi: 136
Liitunud: 23 Nov 2004, 23:09
Asukoht: viimsi - rohuneeme

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas jUHO »

Loadära kirjutas:
Loff kirjutas:
Loadära kirjutas:

niiehknaa plaan enda DR ka nüüd lõpuks peale paari aastat võsa vahel hiilimisi arvele võtta, et saaks vajadusel ka stressivabalt üldkasutataid tänavaid tarvitada.

Kui selle kadalipu läbi teed siis ma ei usu, et orienteerumissarja korralduskomisjoni tehnokontroll rangem on ja disklaffi saad.

Näiteks seda eelmisel lehel toodud Idasõõri kaarti vaadates tekkis kohe küsimusi...

Muidugi kõige parem, kui kellelgi oleks mõne eelneva Kõrtsitee kaart ka välja visata...
Tänud ette juba, kui keegi veel kogemusi viitsiks jagada :)

Tervist Loadära,

Selle aasta legendaarse KÕRTSITEE kaarti veel saada ei ole, aga kogu 2013 aasta sarja templid on tegelikult paigas. Tutvu ja jäta meelde, siis saad suvel kohe kiirelt stardist minema. Etapi alguses saad lisaks täpsema kaardi ka, noh, lihtsalt juhuks kui mõni mees ei peaks sellelt kaardilt punkti leidma (lol)

Pilt

aiaaaa, oleks unustanud :oops:
Seda ka veel, et saaremaale pidi pandama mingi viisnurk, kõrgema kase külge, umbes sinna kuhu loojub päike. Kuuldavasti olla üks klaasisepp Tartust öelnud "suured ruudud" - no ilmselt sinna mingid ruudud pannakse ja kindlasti peaks mõni kolmnurk olema siinai poolsaare paremas servas.

Ikkagi aprill ju :wack:

Kordaminekuid soovides ;)

jUHO @ 1200gs, 300exc

MC IronButt Estonia
Reis imedemaale
Harju Ära 2012
MÜÜA rikkaliku lisavarustusega BMW enduro

Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas Loadära »

jUHO kirjutas:

Tervist Loadära,

Selle aasta legendaarse KÕRTSITEE kaarti veel saada ei ole, aga kogu 2013 aasta sarja templid on tegelikult paigas. Tutvu ja jäta meelde, siis saad suvel kohe kiirelt stardist minema...

See vastus kõlab ju nii, nagu oleksin juba SELLE aasta Kõrtsitee kaarti nõudnud? :roll:
Aga ei nii hull asi pole, ma küll vahest liigpikalt ja mõne jaoks võibolla ka liigkeeruliselt väljendan end, aga seekord siiski selgelt küsisin, et kas mõnda EELNEVA aastakäigu oma näiteks pole tuua? ;)
Ja just ennekõike selle mõttega (nagu ka paar eelmisel lehel vastanut ise kogenud on...tänud seda jagamast ), et lihtsalt väike paak, kanti absoluutselt tundmata, probleemiks ei saaks. Nii igaks juhuks kanistrit seljas vedama ju küll ei viitsiks, paariminutilise kõrvalpõike korral eelistaks igal juhul vahepeal inimese moodi tankida!
Aga kui mul mingi paari aasta vanune kaart näitab küll Toril ja Seljal bensukat ja samas need tänaseks näiteks "välja surnud", siis on ju jama seda kuskil keset üritust avastama hakata ja kuskile Sindisse või Vändrasse pool tundi tankima sõita...või sootuks teele jääda ja "shamewalk"i nautida. Selles mõttes oleks ju mõistlik mingitki aimu saada ürituse eeldatavatest piiridest ja/või sealkandis reaalselt eksisteerivatest bensukatest.

Ruutudest ja muudest hulginurkadest kaardil niipalju, et tundus lihtsalt mõistlik tingmärgid ette selgeks teha, selmet võislusajast tursa näoga kaarti passima jääda? Või põen üle?
Aga no nagu äsja selgus, siis tänu harukordsele letialusele inhvole templite asukohast muutus just kõik ülaljahutu üleliigseks tühipaanikaks: tuleb lihtsalt viimane pilt näiteks kellade asemele taustaks trükkida, grammi täpsusega kütus kaasa kaaluda ja saabki kohe avaetapil maailmameistriks :mrgreen:

(PS! Paar templit oleks võinud põnevuse lisamiseks ikka kiluvaraste poolele ka juba nihatada, ega eurosajuuzis enam piirid takistuseks ei tohiks olla ju? Siis saaks veel ju muret tunda, kas peaks ka tankimiseks ka latte kaasa varuma jne... (togi) )

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

kurisookaru
Postitusi: 444
Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 67 korda
Kontakt:

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas kurisookaru »

Lingi all on näide Kesk-Eesti Tuuri kruusakaardist. Samasuguse ülesehitusega kaart on olnud ka teistel etappidel. Üldjuhul on punktid paigutatud kas ristmikele, kurvi keskele või selle lähedusse, ühesõnaga kohta, mis on kaardilt ära tuntav. Templite juures lehvivad lindid. Punktid on salvestatud gpsiga ja samade kordinaatidega ka kaardile kantud. Kui korraldaja ei ole templipeitust mänginud, siis leiab templid suht kergelt ülesse, kui muidugi silmad ruutus ei kima :shock: .
Ise oleme oma etapil templilehele ka vihjed juurde kriblanud ala stiilis "Langend männi juure all, 5 kallist punkti sügaval!"
Lisakanistri soovitan sinu väikese paagi puhul sabale siduda, kas või 3 liitrit. Mammutiga osalejatele muidugi meeldivad kohvitopsipaagimehed, need peavad vahepeal tankima kui meie mammutitaltsutajad mudas kinni istume, looduses peab tasakaal olema :wack:

Lisavarvaste juurde on ka orjenteerutud, nii et pass ja Latid kaasa :wack:

https://www.dropbox.com/s/6ipntqm8zbtiv ... 11%20A.pdf

Kõrtsuteel kohtume :bsmile:

Karu

Sõida ise ja lase teistel ka sõita
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
http://www.kurisoomoto.com Kesk-Eesti Tuur 2022
http://www.streetmoto.ee

antia

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas antia »

Loadära kirjutas:

Aga kui mul mingi paari aasta vanune kaart näitab küll Toril ja Seljal bensukat ja samas need tänaseks näiteks "välja surnud", siis on ju jama seda kuskil keset üritust avastama hakata ja kuskile Sindisse või Vändrasse pool tundi tankima sõita...või sootuks teele jääda ja "shamewalk"i nautida.

http://kaart.otsing.delfi.ee/index.php? ... e=2013.4.4
Toril ei ole minu teada tanklat, Selja tankla on olemas ja jäi eelmine aasta kaardi keskele. Kui trass peaks kagu poole minema siis Kõpu tanklast tavainimesed bensiini ei saa (seal miski automaat mis töötab ainult x-firma kaardiga, sularaha ja pangakaart ei sobi), Brauermotol sügisel proovisin. Ja alati saab kohapeal kohalike käest infot küsida. Shamewalk esimese taluni kulub ka vahest ära, naudid loodust ja kõrv puhkab linnulaulu saatel :)

Ruutudest ja hulknurkadest aitab aru saada etapi juhend (Kõrtsitee juhendi järgi on ainult ringid) ja stardieelne info jagamine. Punktides tuleb silmad lahti hoida sest templi asukoha juures võib olla miskit lisainfot mis lisapunkte annab.

Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 670
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas randel »

Ja mis piirkonnas täpselt need punktid asuvad - see selgubki alles kaardi kättesaamise hetkel.
Reeglina vahelduse mõttes kaks aastat järjest täpselt samas piirkonnas ei sõideta, ehk et kui eelmisel aastal näiteks jäi suurem osa punkte stardist ida poole, siis see aasta võib vabalt enamus olla näiteks lõunas (ilmakaared on valitud meelevaldselt).
Vähemalt Harju Ära korraldades toimetasime esimesel aastal Tallinnast lääne pool, teisel idas ja kolmandal hoopis lõunas. Kaardil olev ala oli iga kord umbes 30x40km. Kuna Tallinnast põhja poole jääb ainult meri, siis jätsime sellel aastal Harju Ära üldse ära, kuna polnud kindlad kui hästi meie võistlejad oma motikatega mere peal hakkama saavad :wack:
Liigne ettemuretsemine ei aita asju parandada, hea tuju kaasa ja vajadusel saad ju kasvõi keset võistlust Kõrtsmikule helistada ja küsida, et kuskrt siin need tanklad ikkagist on? Ei tahaks uskuda, et ta hädasolijat ei aita :bsmile:

Kasutaja avatar

ozzy007
Postitusi: 254
Liitunud: 14 Veebr 2006, 21:13
Asukoht: Rakvere äärelinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas ozzy007 »

julgeks ise natsa orienteerumiste korraldusega kokkupuutununa ka veica kaasa rääkida, et algajaid motuorientaliste julgustada...

  • tanklate asukohtade, jmt. pisiasjadega ei maksa jah väga ennast vaevata, tavaliselt on kas võistluskaartidel-legendidel või kohapeal küsides või väljashääritavate infonumbritega või stardieelsel info-koosolekul võimalik peaaegu KÕIKIDELE võistluse käigus tekkida võivatele probleemidele lahendused leida

  • ja "hea tava" on ka see et hädas kaasvõistlejat on siiani alati aidatud, aegajalt ka isegi oma tulemuse devalveerumise hinnaga -- aga teiste abistamine ei ole kohustulik (nagu tavaliiklusesgi ju)! (togi)

* see ei ole ju SPORT vaid ikkagi moto-meelelahutus ju :roll: :mrgreen:

  • mina soovitaks kasvõi kaardialuste riistavara arenduse või muule taolisele pigem järk-järgult-kogemuste-katsetuste baasil läheneda

ja Kõrtsitee puhul peax pigem "motikaga jalakäijate rippsillal sõitmise harjutamisele" panustama -- kurjam, ei leia kohe illustreerivaid fotusid :ner: :bsmile:

Elus ei pea oluline olema lõppeesmärk, vaid ikka teekond...
_____________________________________________________
Riga 16 -> Jawa 350-634 -> Dnepr MT9 ------> Yamaha DragStar 650 -> Yamaha TDM850 -> BMW GS1150Adv -> Yamaha TT350 -> Honda XL700 -> Honda XRV750 RD04 ->Yamaha XTZ750 ja BMW F800GS
Virtuaalsed rehvijäljed: https://www.facebook.com/profile.php?id ... tos_albums
Kasutaja avatar

Teema algataja
StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2454
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 192 korda
Kontakt:

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Käisin eile juunikuise Saaremaa etapi "Tuhlitrall" esimese kolmandiku punkte paika panemas ja tuleb öelda, et igavesti toredaid ja ilusaid kohti on Eestimaal hoolimata kevadistest raagus puudest ja lumele kandunud talvetolmust. Tagasitulles jäin tõsise lumetormi küüsi aga 20 punkti on paigas ja kolmandik trassitööd tehtud. Ilma neliveota poleks praguste teeoludega kruusaklassi punkte ilmselt läbinud aga eks paistab, millised on samad lõigud kahe kuu pärast...

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

pärnakas
Postitusi: 434
Liitunud: 22 Jaan 2005, 19:22
Asukoht: Tallinn/Loo/Pärnu

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas pärnakas »

Hei lugupeetavad asjaajajad!

Motoorienteerumise väärikaid etappe ei kajastu foorumi esilehel sündmuste kalendris. Minu mäletamist mööda habemega teema...aga kas keegi suudaks modesid "möllida" , et kogu info antud väärikast ettevõtmisest kajastuks ka ürituste kalendris? (w) (w)

Julgen soovitada veel foorumeid motokuur ja automoto, kus liigub samuti kaherattaliste omanike ja miks mitte ka sinna infot lekitada...??? (togi)

Sulailma soovides!
Pärnakas

Süsimust Bläcku- Kas vana HONDA roostetab.... ei ta roosteta:)
Tark ei torma!!!

Rincu
Postitusi: 18
Liitunud: 04 Mai 2010, 17:58
Tsikkel: Yamaha xj600/Honda crf250l

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas Rincu »

ozzy007 kirjutas:
  • ja "hea tava" on ka see et hädas kaasvõistlejat on siiani alati aidatud, aegajalt ka isegi oma tulemuse devalveerumise hinnaga -- aga teiste abistamine ei ole kohustulik (nagu tavaliiklusesgi ju)! (togi)

ja peale eelmist Tarvajahti selgus, et nii igaksjuhuks tasub ikka aitama minna, tulemuse devalveerumise asemel võivad hoopis lisapunktid oodata :D


kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

Omik!
Vahepeal oli mingid regamise jamad, kui keegi oma nime kodukalt ei leia, andke teada.
Kõrtsitee asemel peaks vist ürituse nimeks panema "Üle lume lagedale" :)


kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

Rindeuudised - hakkasin täna punkte otsima, osades kohtades tee juba paistab lume alt, nii et tuleb jälle selline lihtsapoolne sõit.
Esmaspäevast keevitame regamishinnale viieka otsa :idea:
K-Molu

Kasutaja avatar

paarn
Postitusi: 559
Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
Asukoht: TLN - Võru
Kontakt:

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas paarn »

Tere Kõrtsmik,

Uudistes räägiti, et teil pidi seal kõvasti uputama, seetõttu plaanisime kindlapeale kohale tulla kergeta ratastega, et saaks seda uputamist juba harjutada Võrtsu enduro jaoks :wink:

Kas kergeta ratastega võib kruustrassil veidi igav olla?
Meie eesmärk oleks just kõige raskemaid ja otsemaid radu valida, punktide reaalne kätte saamine pole tegelikult nii oluline meie jaoks. :wack:

Terv,
Päärn

Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Kasutaja avatar

Kangru
Postitusi: 422
Liitunud: 15 Juun 2007, 11:01
Tsikkel: Gas Gas 250 EC
Asukoht: Kiili vald

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas Kangru »

paarn kirjutas:

Meie eesmärk oleks just kõige raskemaid ja otsemaid radu valida

Endal täpselt sama plaan. Kõrtsiteel näeme.

Terv
Tõnu


kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

paarn kirjutas:

Kas kergeta ratastega võib kruustrassil veidi igav olla?
Meie eesmärk oleks just kõige raskemaid ja otsemaid radu valida, punktide reaalne kätte saamine pole tegelikult nii oluline meie jaoks. :wack:

Kas tsikliga sõit võib igav olla? :)
Eelmine aasta võideti kruusaklass kerge rattaga...
Märgid panen nii, et kätte saab nad iga kruusavõimelise rattaga. Kuidas nendeni pääseda, valib igaüks ise. Praegu õue vaadates, julgen korrata oma igaaastast lubadust - rattad saavad pisut sopaseks.

K-Molu

Kasutaja avatar

Premium1
Postitusi: 120
Liitunud: 24 Apr 2009, 13:53
Tsikkel: GASGAS EC300
Asukoht: Tallinn, Misso

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas Premium1 »

Oi Türi ja Paide, ma tulen ka oma porgandiga puurima !

ajalugu: sääru, Husaberg FE 501E, porgand, jms.
Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas Möku »

Metsaklass on ellu ärkamas :bsmile:

Kuulude järgi on sel aastal ostetud uusi EXC klassi pille rohkem, kui viimase viie aasta jooksul kokku. Enduuro on popp.

Äkki ongi mõtet mõnel orienteerumisel jälle metsaklassi proovida. Kruusale mõeldud punktide vahemaad on puhtalt metsa kaudu minnes ikka tsipa pikad. Lõpuks uhad ikka kruusa ja siis läheb see kruusa-muda suhe ebatervislikuks.

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

Kangru
Postitusi: 422
Liitunud: 15 Juun 2007, 11:01
Tsikkel: Gas Gas 250 EC
Asukoht: Kiili vald

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas Kangru »

Möku kirjutas:

Lõpuks uhad ikka kruusa ja siis läheb see kruusa-muda suhe ebatervislikuks.

Ei lähe. Pikk talv seljataga ja eks Kõrtsitee olegi rohkem selline karjalaske päev. Sõidetud on küll talvel aga paraku selliseid tunnisei otsi ja mis saab veel parem olla kui nädal enne avapauku terve päev mõnusa seltskonnaga koos sõita. Kruusal on ka lahe lasta ja ma ei usu, et viisnurkadeni jõudmine kerge saab olema. Raudselt on Kõrtsmik mõne vimka sisse visanud :bsmile:


Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Mnjah, minu pikalt plaanitud osa saamine antud üritusest(sarjast) piirdus siis sedapuhku kahjuks vaid osavõtutasu ulatamisega :(
Nädalapäevad tagasi ikka pikkalt vaagisin, kas maksta netis või pigem kohal. Ning otsustasin ikka ette ära regada, viis rutsi säästu kah asi. Noh umbes mis ikka juhtuda saaks, et lausa minemata nüüd jääks. Pealegi kindlam tunne, kui veel vajadus miskit üle küsida - et kui nimi kirjas, siis pole nagu päris tühikargaja kah...
Aga kahjuks minu armas Suzukirisu, mis muidu mind üle kahe hooaja ja ligi 10000km senini laitmatult ka igasugustes äärmuslikes oludes teeninud oli, otsustas miskipärast, et parem oleks, kui me ikka ei läheks sinna :roll:
Ühesõnaga täna, peale pikemat talvepausi, sai nagu ikka, mootor soojaks, õlitase kontrollitud jne...Sõitma minnes aga sai iga kilomeetriga läbi persedüno tunnetatud, kuidas rattal rammu kõrgematel pööretel aina vähemaks jääb ja kui lõpetuseks veel silindri ülaosast kahtlast kilinat kostma hakkas, siis sai see pull ära lõpetatud ja garaazi tagasi asja uurima mindud: esmase hooga ebanormaalsed (2+ mm) klapivahed, aga kuna klapireg. mutrid polnud justkui kuhugi liikunud, siis sealt edasi viisid jäljed ülesküntud nukkvõlli ja lohkukulunud nookuripindadeni jne. Ühesõnaga mingi tõsine määrdekriis silindri ülemises osas, mis nüüd uurides tundub neil ka suht tüüpviga olema ja ebayst hindu vaadates on vist suur s**t leivakotis ning see hooaja võibki sellega ka väga vabalt lõppenuks lugeda juba :wack:

Aga see pole enam muidugi üldse selle Orienteerumissarja teema enam..igatahes teile, kes te sellle raja ikka ette saate võtta, huvitavaid elamusi jne igatahes...vast kuhugi kunagi ikka ise ka siiski kohale saan vms :)

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

tavs
Postitusi: 56
Liitunud: 14 Mär 2006, 09:46

Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013

Lugemata postitus Postitas tavs »

Väga mõnus kruusaklass värsketele sõitjatele ja suurtele ratastele.

Liiklemine raskendatud märk sai ka uue ja selgema tähenduse.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Üritused”