Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
DGAF
Postitusi: 437
Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
Tsikkel: Yamaha R1 track only
Asukoht: Tallinn | Nõmme

Re: Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt

Lugemata postitus Postitas DGAF »

Teema nüüdseks suht pikalt vaikuses olnud, kuigi ratta kallal on vaikselt töö käinud pidevalt.
Siin siis väike ülevaade, mis vahepeal toimunud ja mis järgmiseks plaanis:

Sai hangitud uus (kasutatud) esipiduri peasilinder (Brembo, 19x18), mis vajas natukene korrastamist.

http://www.flickr.com/photos/81452606@N02/8583238800/

Nimelt oli pikalt seisnud ja suht kinni tõmmanud ennast. Sai siis lahti kõik võetud, puhastatud, kontrollitud ja tänaseks on edukalt ratta küljes. Kuna tegemist rajale mõeldud piduriga siis ei olnud võimalik kinnitada sinna piduritule lülitit. See sai asendatud pidurivooliku kinnituspoldiga, millel on survelüliti sees - alates 2 barist saadab signaali.

http://www.flickr.com/photos/81452606@N02/8582135471/

Esipiduriga koos sai vahetatud ka esimesed pidurivoolikud armeeritute vastu (HEL). Ennem seda, kuna piduriõli oli juba välja lastud, võtsin lahti ka pidurisadulad, mis said ilusti kultuurikihist puhtaks tehtud.

http://www.flickr.com/photos/81452606@N02/8583237118/

Airboxi raami vastu minevad tihendid sai asendatud õhukese kummiga, mis nüüdseks loob hea ning suhteliselt tiheda ühenduse ram air torude ja airboxi vahele. Leidsin eelmiste tihendite tükke airboxi mustuse kogujatest..

Ratas oli sügisel värvitud matt valgeks, kahjuks aga selgus tõsiasi, et seoses dokumentide muudatusega oli ARK poolt muudetud ka ratta värv (varasemast mitmevärvilisest mustaks). Kuna mulle üldiselt värvitööd meeldivad siis võtsin kätte ja hakkasin uuesti värvima. Kui olin ta mustaks värvinud, hakkas mind häirima tema välimuse tavapärasus - tahaks midagi erilisemat, midagi teistsugust! Võtsin kätte ja käisin musta matt värvi üle vesilihviga, et matistada pind veel eriti ära ning tuua välja põhjavärvina eelneva matt valge. Lisaks kuna ratas läheb c-klassis võistlema, värvisin ka RAL9010 alad nii saba kui ka ratta nina peale. Valget värvi ostes leidsin aga poest purgi satiin matt väävel kollast värvi - ehk siis suht täpselt Rossi kollane! Olles ise Rossi fänn ei olnud kahtlustki, et see värv osta tuleb! Praeguseks olen ratta värvilahendusega päris rahul, ratta nina kallal tahan veel natuke vaeva näha.

http://www.flickr.com/photos/81452606@N02/8582139015/

Esitule asemele sai ajutiselt ehitatud plaat, mis kinnitub gondli küljes esitule poltidega ning mille jaluste külge tulevad omakorda raami külge minevad "kõrvad". See on praegult tehtud ajutise lahendusena, kuna mingil hetkel on plaanis hankida rinka gondlid rattale.

http://www.flickr.com/photos/81452606@N02/8583319132/

Tulevased tööd:

Tagakiigele "uim" paigaldada
Mootori sisepesu teha
Õlivahetus
Stoperdamised
Pestav filter peale
Karpad uuesti ära sünkroniseerida
Uus sadul ehitada (originaali põhjal)
Lenksuamort hankida/paigaldada
Tagakiigele puka kronsad panna
520 ülekanne (mai alguses)

Siin kohal tahaks tänada ka KIBU ja Korket, ilma kelleta see ratas nii kaugel ei oleks! :bsmile:

born under a bad sign
Kasutaja avatar

Teema algataja
DGAF
Postitusi: 437
Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
Tsikkel: Yamaha R1 track only
Asukoht: Tallinn | Nõmme

Re: Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt

Lugemata postitus Postitas DGAF »

Sai vahepeal üritatud ratast peale talve käima panna, et õli vahetuseks soojaks lasta - tuli aga halb üllatus!
Aku peale, airbox külge, värske kütus sisse, võti süütesse ja mitte ükski tuluke põlema ei hakka. Sai siis kaitsmete plokk üle käidud aga kõik kaitsmed terved. Sai juba lootus kaotatud, et tuleb töökotta viia ja el. süstem ülevaadata, kuid googledades avastasin, et olin unustanud peakaitset kontrollida - muidugi oli see läbi! :wack:

Vahetasin siis ta välja ja hakkasin uuesti käivitama - natuke nagu lubas ja siis suri ära ning lõi bena haisu ülesse. Korralikult oli karpad üle ujutanud. Vältimaks hydrolock-i, võtsin siis airboxi maha, piibud maha, küünlad välja, paak lahti ja pumpasin starteriga silindrid tühjaks. Ikka oli uueks katseks aku väsinud juba. Sai siis kõik uuesti tehtud, kuna pump andis kütte juba ette aga aku ringi ei vedanud enam. Nüüd õhtul kui küünlad olid ilusti kuivad ja puhastatud ja aku täis, proovisin uuesti - teisest vajutusest käima! Soojenes ilusti ülesse, gaas oli ühtlane ja sai ka esimesed 20m sõidetud :bsmile:

Lisaks uus esipidur tundub ikka väga tundlik ja lühikese käiguga. Eks esimesel sõidul saa tunda!

born under a bad sign
Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 455
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: American Ironhorse Slammer
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt

Lugemata postitus Postitas kristjan128 »

Huvitav, miks peakaitse läbi oli läinud?

Kasutaja avatar

Teema algataja
DGAF
Postitusi: 437
Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
Tsikkel: Yamaha R1 track only
Asukoht: Tallinn | Nõmme

Re: Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt

Lugemata postitus Postitas DGAF »

Arvan, et kui mässasin ennem akuga siis võisid otsadvalede klemmide pihta minna. Kindel küll pole aga tundub kõige reaalsema variandina.

born under a bad sign
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”