Suzuki Street Magic 2000 -Scooter Racing #9 → Re: Suzuki Street Magic 2000
-
- Postitusi: 35
- Liitunud: 09 Nov 2012, 21:12
- Tsikkel: RGV250 Gamma, Jawa 634
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki Street Magic 2000
Nädal otsa käib mingi jura ühe 25 Kw (33 hp) ümber.
Targutan natuke hobujõudude ja liitrivõimsuse teemal.
- Võimsaimad mootorid, 500cid nitrometaanil ja metanoolil ülelaadimisega dragsterid, suudavad arendada max. 10 000 hp (liitrivõimsus ca 1200 hp/l. Tavaline tase on siiski kuni 8000 hp (1000 hp/l). Nende mootorite tööiga on mõned sekundid (kui laiali ei lenda).
- F1-s on tänapäeval kombeks 2400cc ca 700 hp (300 hp/l). Tööiga kümmekond tundi.
- 2T GP race mootoritest on välja pigistatud kuni 400 hp/l. Tavaliselt jäävad siiski 300 hp/l alla ja tööiga kuni 50 tundi.
- 50cc GP sari lõpetati 30 aastat tagasi. Tollane lagi jäi umbes 10-15 hp kanti (kuni 300 hp/l).
F1 ja motoGP puhul ei tasu unustada, et tegu on kõrgepöördeliste mootoritega, kust tippvõimsused saadakse välja 12000 - 15 000+ rpm kandis ja seetõttu olid ka 50cc race mootorid 6-käigulised, et saaks igal kiirusel maksimumi lähedal kräunutada.
Tuleme nüüd võidusõidumaailmast mootorrollerite maailma ning räägime lähemalt plaanist variaatoriga seeriarollerist 660 hp/l liitrivõimsust välja pigistada. Ja tõtt öelda - mis ime pärast niipalju hobujõude nii kerge asjaga kohapeal trikitamiseks/nokatamiseks peaks üldse vaja minema?
... lihtsalt üks ratsionaalne ja pisutki faktidel põhinev arutelu, soovimata kellegile "ära panna".
Ja poisile edu, ära pane tähele
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.