Eesti motoringrada

Kasutaja avatar

Teema algataja
Psaiko
Postitusi: 386
Liitunud: 04 Mär 2009, 09:47
Tsikkel: R1
Kontakt:

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas Psaiko »

Olulised muudatused võistlusreglemendis:

Eesti meistrivõistluste ja karikavõistluste 2013.a. üldjuhend mootorrataste ringrajasõidus

  1. ÜLDKORRALDUS
    1.1. 2013 aasta ringrajasõidu meistrivõistlused (EMV) ja karikavõistlused (EKV) korraldatakse Eesti Mootorrattaspordi Föderatsiooni (EMF) ringrajakomisjoni (RK) poolt mitmeetapilise seeriavõistlusena. Iga osavõistluse korraldajad koostavad eraldi võistlusjuhendi.
    1.2. EMV ja EKV viiakse läbi vastavuses kehtivate FIM Võistlusmäärustega ja tehniliste tingimustega, käesoleva üldjuhendiga ja etappide võistlusjuhenditega. Üldjuhendi muudatused ja täiendused, mis on üldjuhendi osaks, vormistab EMF RK ja need avaldatakse EMF' i sekretariaadis, Eesti Motoringraja koduleheküljel http://www.motoringrada.ee ja võistluspaigas, üldreeglina mitte hiljem kui 30 päeva enne võistlust.
    1.3. Pärast iga võistlussõitu on Parc Ferme (kinnine park) kõigile võistlejatele kohustuslik.
    1.4. Võistlusmootorrattad peavad vastama EMF' i poolt klassidele kehtestatud tehnilistele tingimustele ja ohutusnõuetele. Võimalikud muudatused avaldatakse EMF RK poolt.
    1.5. Madalamast võistlusklassist kõrgemasse võistlusklassi üleviimine toimub madalama klassi sõitja arvestusliku keskmise tulemuse võrdlemisel kõrgema võistlusklassi arvestusliku keskmise tulemusega:
    a. Kõrgema klassi esimesena ja viimasena lõpetanud sõitja lõpuajad jagatakse läbitud ringide arvuga, saades sõitjate arvestusliku keskmise ringiaja. Arvestuslikud keskmised ringiajad summeeritakse ja jagatakse summeeritavate arvuga. Saadud tulemus on võistlusklassi arvestuslik keskmine aeg (VÕRDLUSAEG).
    b. Madalama klassi sõitja lõpuaeg jagatakse läbitud ringide arvuga, saades sõitja arvestusliku keskmise ringiaja. Madalama klassi sõitja arvestuslikku keskmist ringiaega võrreldakse VÕRDLUSAJAGA.
    c. Madalama klassi sõitja, kelle arvestuslik keskmine ringiaeg on olnud hooaja jooksul kahel või enamal võistlustel parem kui VÕRDLUSAEG, viiakse järgmisel hooajal, võttes arvesse kõiki asjaolusid, RK kaalutletud otsusega, võistlema kõrgemasse klassi.
    1.6. VÕRDLUSAJAGA võrdlemist kohaldatakse üksnes sarnaste võistlustingimuste korral.
    1.7. VÕRDLUSAJAGA võrdlemist ei kohaldata täielikult Külgvankrite klassi sõitjate ja C-klass (Hobby) klassi nende sõitjate suhtes, kelle mootorratas on selline nagu see oli ostes kaubandusvõrgust (siiski on lubatud asendada "after market" toodetega: voolundid, millesse on süvistatud tulede paigaldamiseks kohad, tuled, siduri ja piduriheeblid, juhtrauad koos kinnitustega, jalarauad ja summuti; eemaldatud võivad olla suunatuled ja reg.nr. alus).
    1.8. Kõrgemast võistlusklassist viiakse järgmiseks hooajaks mootori kubatuurile vastavasse madalamasse masinaklassi üle sõitja, kelle keskmine ringiaeg vähemalt pooltel võistlustel on jäänud alla 107% võistlussõidu esimesena lõpetanud võistleja keskmise ringiaja.
    1.9. RK’l on õigus vajadusel võistlejaid kõrgemasse või madalamasse võistlusklassi üle viia ka muudel alustel (nt. võistleja märgatav tasemevahe), kui see võib olla ohuks sõitjale endale või teistele võistlejatele.

  2. STARDINUMBRID
    5.1. Stardinumbrid registreerib EMF RK vabade numbrite hulgast järgmiselt:

  3. Superbike 1-50

  4. Superstock 600 51-99

  5. Külgvankrid vabal valikul

  6. Rookie 1000 100-150

  7. Rookie 600 151-200

  8. C-klass (Hobby) 201-999

5.2. Stardinumbrite EMF’is registreerimiseks on vaja täita taotlusvorm Eesti Motoringraja koduleheküljel http://www.motoringrada.ee/index.php/vo ... i-taotlus/ või saata vabas vormis avaldus (soovitud number koos andmetega võistleja ja võistlusmootorratta kohta) e-postiga aadressil number@motoringrada.ee. Registreerimise kohta saadetakse võistlejale e-kirjaga kinnitus. . Võistlusnumbrid registreeritakse avalduste laekumise järjekorras ja kooskõlas punktiga 5.1.
5.3. Võistleja on kohustatud jätma oma võistlusmootorrattal, võistlusnumbri aluspõhjal ja selle vahetus läheduses ruumi maksimaalselt kolme märgise jaoks, sh tehnilise komisjoni kleebised, võistluste korraldaja sponsori kleebis ja/või EMF sponsori kleebis/ed. Kleebised paigaldab tehniline komisjon. (Vaata LISA 1)
5.4. Ilma kohustuslike kleebisteta võistlusmootorratast rajale ei lubata

Pilt

Superstock 600 - Tehnilised tingimused 2013

  1. Võistlusnumbri värvid
    4.1. Superstock 600 võistlusnumbri värvideks on sinised numbrid (RAL süsteemis 5005; RGB süsteemis 000, 046, 122) või mustad numbrid(RAL süsteemis 9005; RGB süsteemis 003, 005, 010) valged taustal (RAL süsteemis 9010; RGB süsteemis 250, 255, 255) või

Rookie 600 Tehnilised tingimused
Rookie 600 klassile kehtivad Superstock 600 klassi tehnilised tingimused v.a. punkt

  1. Võistlusnumbri värvid
    4.1. Rookie 600 võistlusnumbri värvideks on kollased numbrid(RAL süsteemis 1026; RGB süsteemis 255,255,0) või valged numbrid(RAL süsteemis 9010; RGB süsteemis 255,255,255) punasel taustal (RAL süsteemis 3026; RGB süsteemis 254, 0,0)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”