Kett jookseb viltu.
Re: Kett jookseb viltu.
Tsikkelröövel kirjutas:Loogiliselt võttes, selleks, et ket sööks mõlemal hammasrattal ühte külge, peavad need tähikud olema omavahel nurga all. St, kas su rattal tagaratas on üldse otse all (raami suhtes) või nurga all??? Mu rattal saksast toomise järel näiteks nii oligi, juhuslikult avastasin. Ega seda niisama sõites ei avastagi, kuni tugevalt kallutades S-kurvi ei võta - siis tunned ära, et ühte kurvi vajub liigagi ise sisse, teise läheb vastumeelselt. Siin aitab lihtne reguleering.
Kõik muud võimalused sellise fenomeni tekkeks on juba rohkem tunda (nt kiige puksid) või lausa kõrvaga kuulda (laagerdus).
Pole veel jõudnud ratste otse või viltu olekut mõõta aga hammasrattad on küll ühel joonel. Seda siis mõõtes mänguasjaga, millest paar posti üleval juttu oli.
Pole ka täheldand et ratas minis asendis vastumeelselt kurvi läeb. Kallutad ja läheb.
Homme mõõdan ka rataste asetuse ära.
müristaja kirjutas:Kui on avariiline, siis äkki on mootor hoopis viltu raami vahel!? Kuidas tagumise hammaka leevenduspuksid elavad? Kui need läbi on siis kisub ka hammaka viltu esimese ketiratta suhtes.
Leevenduspuksid näevad väga ok välja. Jällegi ei tea kuna vahetatud aga ei ole sellist asja et üle ühe puks puudu või nii räbalad et vastik vaadata.
Ketikomplekt on tellitud juba ja vaatab mis saab kui vahetatud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.