mida uue aku ostmise puhul jälgida?

Kasutaja avatar

Sadness
Postitusi: 306
Liitunud: 27 Juun 2004, 15:25
Tsikkel: Mutt
Asukoht: Põlvamaal põlvest põlve
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 7 korda

Re: mida uue aku ostmise puhul jälgida?

Lugemata postitus Postitas Sadness »

Ei leidnud ühe hooga sobivamat teemat, kuhu oma küsimus postitada, sestap küsin siin.

Nimelt: aku (mingi tavaline happega junn) on ostetud ja täidetud 2011 suvel. Sõber uhas terve suve, siis jättis tsikli vedelema aastakeseks, aku koguaeg peal ja ühendatud. Eelmisel suvel (2012) vedasin ratta enda juurde. Sõitma ei hakanud, kuid aku sai laetud ja käima läks kenasti. Sügisel võtsin aku ilusti maha, talve jooksul viskasin impulsslaadija ka paar korda külge. Aga nüüd, kevadel 2013, see aku enam fungata ei taha. Impulsslaadija ei suutnud talle sisse lüüa rohkem kui 11,8V. Panin külge vana vene puski ja see lükkas mõne tunniga 13V peale. Laadija tagant ära - mõne tunni pärast 12,8, veel natukese aja pärast 12,3 ja mingil hetkel jälle 11,8V.

No iseenesest ei peaks olema küsimust, kas aku on peetis või jaa. Aga asi selles, et mingil põhjusel on happe tase tublisti üle Full`i. Kui sõber akut täitis, siis mäletan selgelt, et ta valas kenasti normaalse tasemeni ja minu teada ta hiljem vett peale valanud pole. Kas oleks mõtet katsuda süstlaga liigset hapet välja imeda või on see tühi töö ja vaimu närimine ning aitab vaid uue aku ostmine?

----
Voshod 3M "Freyja"~Jawa 638 "Punane Needus"~Iž Planeta 5 "Sarvik"~ Kawasaki EN500 Vulcan "Etna"~(Yamaha XTZ Super Ténéré "Rühkija")~Suzuki LS650 Savage "Putukas"~Mutt Mushman "Krants"

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”