Suzuki GSX 600F 2001.a - tujula
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 03 Apr 2008, 11:19
- Tsikkel: Suzuki GSX 600F
- Asukoht: Finland
Suzuki GSX 600F 2001.a - tujula
Alustame algusest:
2008.a sain A-kat load kätte, tehtud sai juhuse tahtel, tol ajal töökohas ülemused pakkusid, et nemad lähevad tegema, töölised tulgu ka, saab käibeka võrra odavamalt. Mõeldud tehtud. Autokoolis oli rattaks Honda Hornet 600. V.a oli ilmselt 2008 sest minu esmakordsel kasutusel oli läbisõiduks 401 km. Load käes, sai ostetud kogu varustus. Tsikli jaoks raha ei jätkunud ja seda järgmise 4 aasta jooksul. Vahepeal sain ühe poja juurde ja nii see edasi lükkus. Olin koguaeg mõelnud, et autkoolis jäi see Hornet meeldima ja võikski olla esimeks rattaks... Nüüdseks ehk siis nädal tagasi sai pool-ostetud endale Suzuki GSX 600F 2001.a. Ostmislugu selline, et suurt midagi ei tea rataste hingeelust, sai proovitud, meeldis ja nii sai ka käed löödud. Hetkel ratas StreetMoto-s hoolduses, Eesti jõuan nädala pärast siis saab jälle sõitma. Tegemisse läks siis ketikomplekt, esipiduriklotsid, pidurivedelik, esiamortide simmekad. Ostu hetkel ei ragisenud kett ja ei lekkinud amordid. Õlivahetus sai tehtud müüja poolt. Pidurivedeliku värvi ei osanud ise vaadatagi, klotse nägin. Kolm päeva sai sõidetud, paaniliselt otsitud pühapäevasel ajal kohta kuhu saaks ratta viia ja jätta, sest endal tuli tööle naasta. Kolme päevaga hakkas kett nii hullult ragisema, et kartsin purunemist... Varem ei ole üldse kokku puutunud teemaga aga nii palju jagasin ikkagi ära, et asi õige ei ole.
Ratas ise: sinine kollased suunad ees, (otsin valgeid), summuti mõlkkis (otsin n.ö uut, originaali), mõned värvi kahjustused gondlitel. Kas kukkumisest - ei tea aga millest siis muust? Tuulesuunaja läbipaistev, üritan selgitada kas on lihtsam kleepida või otsida juurde teine, tumendatud)
Kuna tegemist on esimese rattaga siis mingeid plaane ei ole, kosmeetilised vb. tahaks lihtsalt heas korras hoida. Enne järgmist hooaega on vaja ju ära müüa
Pilti on hetkel pakkuda kaks, esimene kaugelt, telefoniga tehtud, teine lähedalt ja koos minuga.
Aegamööda ilmselt täieneb nii pildikogu kui ka järjejutt
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 03 Apr 2008, 11:19
- Tsikkel: Suzuki GSX 600F
- Asukoht: Finland
Re: Suzuki GSX 600F 2001.a - tujula
Ratas StreetMoto-st käes. Sõiduk on saanud kui uue hingamise. Sõidab toimib nüüd väga hästi (minu jaoks) Suured tänud neile!
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 03 Apr 2008, 11:19
- Tsikkel: Suzuki GSX 600F
- Asukoht: Finland
Re: Suzuki GSX 600F 2001.a - tujula
Nii, mure järgmine: nimelt külmalt tsikkel "arvab", et sidur ei ole lahutatud... mis keiss on? äsja tulnud keti ja õli vahetusest. Käike ei lase ka ilma sidurita enam alla toksida...
Re: Suzuki GSX 600F 2001.a - tujula
tujula kirjutas:Nii, mure järgmine: nimelt külmalt tsikkel "arvab", et sidur ei ole lahutatud... mis keiss on? äsja tulnud keti ja õli vahetusest. Käike ei lase ka ilma sidurita enam alla toksida...
Ilma sidurita ei toksitagi käike alla!
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki GSX 600F 2001.a - tujula
Ilma sidurita ei vahetata tsiklil käike kui ei taha käigukasti remontima hakata. Käiguvahetuseks nii üles kui alla on alati sidurit vaja kasutada. Külmast peast peale seismist kleepuvad sidurikettad tihti kokku, aitab see kui esimese käigu sissepanekul natuke rohkem gaasi keerad. Tihti aitab ka natuke pikem (minut-kaks) mootori kohapeal soojendamine enne kui sõiduks läheb.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 03 Apr 2008, 11:19
- Tsikkel: Suzuki GSX 600F
- Asukoht: Finland
Re: Suzuki GSX 600F 2001.a - tujula
jah aga ta ei lase käivitada... siis panen käigu sisse nügin teda veits ja lõpuks lahutab siduri siis saab käima.
Re: Suzuki GSX 600F 2001.a - tujula
Seletust palun ülesvahetamise (2-3-4-5-6) suhtes. Mitte teoreetilist vaid praktilisi näiteid, kui üles vahetamine on käigukasti lõhkunud.
Räägime siinkohal siis oskaja juhi poolt tehtud vahetustest, kus vahetus toimub ilma olulist jõudu rakendamata ja peaaegu hääletult.
StreetMoto kirjutas:Ilma sidurita ei vahetata tsiklil käike kui ei taha käigukasti remontima hakata. Käiguvahetuseks nii üles kui alla on alati sidurit vaja kasutada.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7416
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 03 Apr 2008, 11:19
- Tsikkel: Suzuki GSX 600F
- Asukoht: Finland
Re: Suzuki GSX 600F 2001.a - tujula
macintosh kirjutas:tujula kirjutas:Mis võiks selle ratta keskmine kütusekulu olla?
Tänan vastuse eest. Nüüd siis rutskat jälgima, et ei painutaks või otsima kulu põhjust mujalt? Nimelt minu arvutuste põhjal tarbib hetkel kuskil 7l/100km
Õhufilter on värske, küünlad uued (vist, vähemalt millegi vastu vahetatud)
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki GSX 600F 2001.a - tujula
Kütusekulu jälgides tasub ka meeles pidada,et tegemist on siiski vana mootoriga
Ehk see 7 ei olegi nii utoopia?
Re: Suzuki GSX 600F 2001.a - tujula
Ära selle 7l/100km kulu pärast pabista. Vaata kriitilise pilguga oma sõiduvõtted üle. Äsjasoetatud rattale kiputakse ikka vähe rohkem peale keerama. Sõitsin ise eelmisel hooajal samuti kuuesajase gsxf'ga. Esimese kuu jooksul peale ratta ostmist oli kulu isegi kuni 8l. Umbes kuu möödudes hakkas ka kulu vähenema. Hiljem sain maaantee kulu kusagile 4,7 kanti. Sama lugu oli ka teise rattaga. Mõne aja möödudes langes kulu vähemalt 30%.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7416
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki GSX 600F 2001.a - tujula
tujula kirjutas:Tänan vastuse eest. Nüüd siis rutskat jälgima, et ei painutaks või otsima kulu põhjust mujalt? Nimelt minu arvutuste põhjal tarbib hetkel kuskil 7l/100km
Õhufilter on värske, küünlad uued (vist, vähemalt millegi vastu vahetatud)
Tee pisut rohkem sõite, kasuta ühte neist kahest kütuisekulu trackimiseks ja uuri siis juba edasi. Ma usun, et pikema perioodiga saad pisut teistsuguse tulemuse. Hetkle on ta sul tasemel "mulle tundub".
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 03 Apr 2008, 11:19
- Tsikkel: Suzuki GSX 600F
- Asukoht: Finland
Re: Suzuki GSX 600F 2001.a - tujula
Kas keegi oskab öelda, et mis aku sellele käib ja mis märgistusega rehvid all peavad olema?
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 03 Apr 2008, 11:19
- Tsikkel: Suzuki GSX 600F
- Asukoht: Finland
Re: Suzuki GSX 600F 2001.a - tujula
koik kirjutas:Miks sa manualist ei vaata?
tänan abi eest. kas keegi ehk oskab veel midagi öelda?
Re: Suzuki GSX 600F 2001.a - tujula
tujula kirjutas:Kas keegi oskab öelda, et mis aku sellele käib ja mis märgistusega rehvid all peavad olema?
Ehk on sellest vähe abi http://www.louis.de/_104a086d9115ca5163 ... &typ_id=AJ
Muidugi poes saad öelda margi ja mudeli ning annavad sulle õige aku ja rehvid
Siit ka ehk abi: http://www.storm-motor.fi/osat/moottori ... 600f/2001/
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 03 Apr 2008, 11:19
- Tsikkel: Suzuki GSX 600F
- Asukoht: Finland
Re: Suzuki GSX 600F 2001.a - tujula
Tuono kirjutas:...
Tänud, aku tellitud. Nüüd veel rehvid, m66te ma tean aga et teised tähised ka 6iged saaks. Kui lähed yhte poodi ja ytled margi ja värvi siis ei saa kohe kindlasti parimat hinda. Sellepärast ma uuringi.
-
- Postitusi: 213
- Liitunud: 12 Apr 2013, 20:50
- Tsikkel: RIP-Suzuki GSX600,´Thunderace´
- Asukoht: Vantaa
- Kontakt:
Re: Suzuki GSX 600F 2001.a - tujula
http://www.allright.eu/kauppa/index.php ... 090&try=o3 Toksi reg.number sisse ja vali enda maitse järgi.
Re: Suzuki GSX 600F 2001.a - tujula
tujula kirjutas:Tuono kirjutas:...
Tänud, aku tellitud. Nüüd veel rehvid, m66te ma tean aga et teised tähised ka 6iged saaks. Kui lähed yhte poodi ja ytled margi ja värvi siis ei saa kohe kindlasti parimat hinda. Sellepärast ma uuringi.
Kevadel enam Soomest soodsalt rehve ei saa ja sinu ratta mudeliga ju annab õiged tähised rehvidele, eestis on vist kõige soodsam http://www.grip.ee
Re: Suzuki GSX 600F 2001.a - tujula
Keegi soovitas siin manuaali lugeda. Kas oleks võimalik kuskilt internetist saada eestikeelset manuaali selle ratta kohta? Eelistan siiski emakeelt inglise või saksa keelele.
-
- Postitusi: 213
- Liitunud: 12 Apr 2013, 20:50
- Tsikkel: RIP-Suzuki GSX600,´Thunderace´
- Asukoht: Vantaa
- Kontakt:
Re: Suzuki GSX 600F 2001.a - tujula
Ingliskeelne täiuslik remondimanuaal mul olemas PDF-ina selle ratta kohta, aga ei usu et seda eesti keelde tõlgitud on.
Re: Suzuki GSX 600F 2001.a - tujula
Lootsin lihtsalt heale õnnele, et ehk on olemas ka eestikeelne manuaal. Ingliskeelse juba leitsin.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 371 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki GSX 600F 2001.a - tujula
Eesti keeles pole service manuali mitte ühelegi rattale, rääkimata gixxefist.
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 03 Apr 2008, 11:19
- Tsikkel: Suzuki GSX 600F
- Asukoht: Finland
Re: Suzuki GSX 600F 2001.a - tujula
M1 Street Sport 120/70 ZR17 TL 58W
Kas selline rehv sobib sellele rattale?
Re: Suzuki GSX 600F 2001.a - tujula
eesti tingimustes võiks veidi rohkem rehvidesse investeerida.
Aga kui proovid siis anna ikka tagasisidet ka siia- eks teisi vaevavad samad küsimused.
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 03 Apr 2008, 11:19
- Tsikkel: Suzuki GSX 600F
- Asukoht: Finland
Re: Suzuki GSX 600F 2001.a - tujula
Kri§to kirjutas:eesti tingimustes võiks veidi rohkem rehvidesse investeerida.
Aga kui proovid siis anna ikka tagasisidet ka siia- eks teisi vaevavad samad küsimused.
ÕNNEKS ei sõida Eesti tingimustes Aga ilmselt kui ratas läheb taaskord StreetMoto´sse hooldusesse siis võtan vist sealt rehvid, vähem sekeldusi. Just praegu loobusin igasugusest rehvi otsimisest jne.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.