Ketipesu - teha, või mitte teha
Re: Ketipesu - teha, või mitte teha
Ketipesu on sisuliselt määrde vahetus, kus vana määre koos mustusega uhutakse välja ja pannakse uus puhas määre asemele. Castrol Race määre näiteks on parim mida ise olen kasutanud, hästi nakkav ja läheb pärast pealekandmist tunni jooksul paksuks - seda näiteks WD40-ga maha ei pese nagu Motorexi, samuti ei loobi ta ketilt laiali. Pesu ja määrimist peaks tegema sooja ketiga (sõidust tulles). Saab vana määrde kätte ja uue sügavale sisse. Huvitav on see et youtube-st ei leia pea ühtegi lõpuni kompetentset ketipesu juhendit, ka parimates on asju mida common sense kasutades saaks paremini teha.
Teistpidi arutades, keti ja hammakate hind ei ole muidugi sellest suurusjärgust et seda pesu ja määrimist liiga tihedalt teha. Sama raha kulub oma aja ja materjalide peale, see 45,000 km Eesti tingimustes on küll selline teoreetiline kilometraaz , et aja, ketimäärde ja ketipesu kulu tuleb ilmselt suurem kui normaalne 20,000km läbisõit teha ja vastavalt vajadusele siis kett ja hammakad uued panna
PS. Ketipesu on selline meditatiivne tegevus, vaatad et tagaratas mustaks ei saaks, et maha ei tilguks - üldse, tunnetad sidet oma rattaga Vaatad muud asjad ka üle, see on nagu selline meeldiv aja maha võtmine
Kummikindad on hea mõte, ja piisav hunnik kaltsu mis peale pesu süsimust peaks olema
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.