Aprilia Tuono
-
reimps
Re: Aprilia Tuono
Krt, ma olen oma argumente korrutanud juba liiga palju. Panen siis kord veel:
- subjektiivne arvamus: neil ratastel on "hing". Olen omanud nii venelasi, japse kui Apriliaid, siis ma väidan, et japsid on elutu(ma)d masstoodangu produktid, kuigi töökindlamad.
- Rotaxi V-2: vääne ja helid (koliseb lahedalt
) - ratta disain on ilusam, agressiivsem, väljapeetum
- sõiduomadused, kurvis käitumine
- Apriliast on fighterit üpris raske ehitada relakameetodil - selle ratta disain on valmis, mitte nagu japsidel, et arenda ise oma garaažis edasi (see ei pruugi muidugi niiväga pluss olla, pigem mõlemat, sõltub, mis mätta otsast vadatakse)
- minu 60 kilo edasiliigutamiseks mulle meeldival moel on see ratas parem kui misiganes R4 asi
Puhtalt mu enda tagumiku läbi omandatud ja eelnevalt olnud japsidega (gixxef ja gixxer) võrrelduna. Mõttetu vaidlus. Selles suhtes ütlen ka alati, et itaallasega on jamamist rohkem (jajaa, elekter. Ja Tallinna tänavad saavad alumiiniumist maskiraamist jagu). Aga pohui, ratas on mõnna. Once you go V-2, you never go back (SV'd ja TLR'id jms on ka suht ägedad, aga minu jaoks hingetud).
Piisab?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.