Küsimus stundimeestele


mart211

Re: Küsimus stundimeestele

Lugemata postitus Postitas mart211 »

henri kirjutas:

Noh burnout ja tagarattal laskmine (suuremal kiirusel) pole just see väljakutse, nendega saab hakkama. Powerslide, esirattale pidurdamine ja aeglastel kiirustel tagarattal sõitmine oleksid need asjad mida alustuseks tahaks natuke katsetada. Muidu võiks ju seda proovida ka mõne tänavapilliga aga jube kahju on ära lõhkuda - odavam on selleks tarbeks mingi kohandatud asi osta, oleks lõbu ka rohkem kui põdema ei pea.

Siit veel üks küsimus,vähemalt siin foorumis on korduvalt kiidetud CBR F4 hea algaja stundirattana, miks? Ok, suhteliselt soodsa hinnaga saab kätte aga mis head omadused veel on? Kas see nn. õigetpidi (mitte up-side-down) esihark ei ole kuidagi kehvakene?

Siis tasub jah F4i'd vaadata, sest usu mind...see driftimine ja esirattal sõit on sõltuvust tekitav ja hiljem kui asi veidi tehnilisemaks läheb jääb see 900'ne segama. Kui alguses kohe F4i ära osta, sõidad sellega aastaid ilma muredeta. Eeskätt on ta tagarattal sõitmiseks loodud. Madalatel pööretel on ülimalt stabiilne ja jõudu piisavalt, see tähendab seda, et kõik tagarattal tegevused on lihtsustatud võrreldes teiste masinatega. Esiamordid ja esipidurid üldiselt väga suurt rolli esirattal sõidus ei mängi. Muidugi on mõnevõrra lihtsam parema(enda eelistuse järgi) pumbaga, kuid minul näiteks ei ole vahet mis rattaga, mis amortide või piduripumbaga ma esirattal sõidan. Ei näinud vahet upside down amortidele üle minnes(kuigi teoreetiline vahe on olemas, kuid vaevalt seda tavainimene käega tunnetab). Samuti on honda väga vastupidav. Sa ei pea raami, tagaraami, mootori ja amortide pärast muretsema. Ma sõitsin oma suzuki korduvalt keskelt pooleks, kawadel oleme amorte murdnud, ma olen sabaraami taevasse painutanud, põhjamaa kolleegid on mootoreid ja sidureid ka ikka läbi lasnud.....samal ajal sõidavad need hondad sama kindlalt edasi. No Andre F3 jooksis kokku, kuid too koputas juba kaua ka :D Kõik teised masinad vajavad omajagu teamisi ja hoolt, honda on ainult sõidupill, remonti vajab harva.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Stuntriding”