Kuidas olla hea seljakott (kaassõitja) tsiklil.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Kuidas olla hea seljakott (kaassõitja) tsiklil.

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Minu kogemus ühtib üpriski Ullivilli kogemusega.
Rattad olnud Jawa 350, Kawasaki GPz 550 (ise arvas, et ehk on sport touring) ja nüüd Kawa W800, Mitte ühelgi neist pole paaki, millele saaks tagaistuja toetuda ega ole neil ka õiget põlvetuge juhile. Ja sellegi poolest, minu proua istub neil kõigil kui raudnael, üldiselt ma ei tunnegi, et ta peal on. Minust kinni ei hoia ja ma ei taha ka. Eriti GPz-ga, kus oli ka ikka kaldune isteasend, on ebameeldiv, kui keegi sul seljas elab, kätel kogu aeg koormus. Oma tütrele tegin ka ruttu selgeks asja ja õppis ka ühe korraga ära, kuidas taga istuda.
Kinni hoiab naine end just jalgadega ja tagant kätega pakiraamist. Ega vaju mulle selga ka pidurdades, sest suunab selle energia alakeha ja jalgade abil rattasse. Ja kätega tagant hoides hoiab ka ülakeha paigas. Tõesti mugav on.
Ja peamine tarkus seljakotile - vaata ka ise liiklust, nagu oleksid sangas - siis ei taba üllatused, oled valmis nii pidurdusteks kui kiirendusteks kui kurvideks. Ja juhtidele - ärge paarutage ega loksutage tagasõitjat ilma asjata, temal on ikkagi kehvem kinni hoida.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”