Esimene ratas

Kasutaja avatar

AnTyx
Postitusi: 348
Liitunud: 20 Mär 2013, 10:11
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 60 korda

Re: Esimene ratas

Lugemata postitus Postitas AnTyx »

Drone kirjutas:

kas esimene tsikkel peaks olema kas mingi selline custom, cruiser või mingi klassikaline mootorratas või siis selline sportbike.

Esimene peaks olema klassik, ideaalis UJM (Universaalne Jaapani Mootorratas). Kui sellega natuke sõidad, hakkad aru saama, mis stiil sulle endale konkreetselt meeldib. Klassikult on lihtne üle minna teiste klasside peale, see õpetab üldvajalike reflekse ja ei õpeta midagi žanrispetsiifilist, mis teise žanriga sõitmist segab. Lisaks saab sellist suht odavalt ja nad on enamasti päris vastupidavad; peab leppima sellega, et esimese tsikliga teed tõenäoliselt mingeid rumalusi, kas teel või hoolduses.

Milliselt kubatuurilt võiks alustada?

Igasuguseid arvamusi on. 250cc on kindlasti turvaline, samas IMHO võib kohe algusest peale sõita piisavalt võimsa masinaga, et õppida ära austust selle võimete vastu - mitte nii et 250st väänad piirajani, siis istud mingi CBRi selga ja kohe tapad ennast ära.

Enda poolest ma tahaksin midagi sportlikumat, kuid julgust/kogemust ei jätku et kontrolli all seda hoida...

Korralik väljaõpe aitab kõvasti.

Mu onu ütleb, et alustaksin tema vanalt 750cc Uralilt.

Selge eelis on see, et onu annab sulle kohe tsikli kätte ja tõenäoliselt ei ole väga kuri, kui sa seda paar korda maha paned.

SFV650>CBR600F3>VFR800>FZ1S>Crossrunner

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”