Suur häda kx250f-iga
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Suur häda kx250f-iga
Tsikkel: kawasaki kx250f 2009
Tegemist veel karpaga versiooniga.
Probleem seisneb selles, et ühtlase madala gaasiga sõites tsikkel ei taha ilusti töödata, oleks justkui 2t tsikkel, mis madalatel pööretel puterdab.. Lõpp pole ka enam nii ilus kui peab, kuid kui gaas järsult lahti keerata ja suhteliselt põhja siis nagu masin töötab aga kui ühtlaselt sõita siis puterdab. Nii palju olen ise proovinud viga leida, et olen vahetanud välja küünla, karpa puhtaks teinud, bensufilter mis on kraanis puhtaks tehtud, klapivahed üle vaadanud, lisa õhku ei tohiks kusagilt saada, kõik ühendused olen ilusti üle vaadanud, segu on paigas, küünal on ilus pruun.. nüüd endal mõistus otsas, ei oska enam midagi peale hakata! Seepärast ootangi teilt nõu, mida edasi teha?
-
- Postitusi: 8387
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 320 korda
- Tänatud: 420 korda
- Kontakt:
Re: Suur häda kx250f-iga
mis seisukorras muidu klapid on?
ise prooviks esimese lihtsama asjana karpa nõela alla lasta, üks sälk korraga, vaata mis tegema hakkab.
Re: Suur häda kx250f-iga
Mina tegin täna just vastupidi, et tõstsin nõela, panin seibi alt 2. sälku ja paremaks asi ei läinud, pigem halvemuse poole. Homme katsetan nõela langetamist siis. Klappide seisukorra kohta ei oska muud öelda kui, et vahed paigas ja klapid peavad, visuaalsel vaatamisel tundus kõik OK olevat klappidega.
-
- Postitusi: 8387
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 320 korda
- Tänatud: 420 korda
- Kontakt:
Re: Suur häda kx250f-iga
puterdamine on pigem liigrikka segu tulemus, seega kui nõela tõstmine tegi asja hullemaks siis on nõela langetamine ehk õige tee.
Re: Suur häda kx250f-iga
täna lasin nõela stock asendist ühe vahe võrra alla ja nüüd töötab madalalt võrdlemisi ilusti, kuid lõpp pole ikka see mis peab.
-
- Postitusi: 8387
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 320 korda
- Tänatud: 420 korda
- Kontakt:
Re: Suur häda kx250f-iga
Mx11- kirjutas:täna lasin nõela stock asendist ühe vahe võrra alla ja nüüd töötab madalalt võrdlemisi ilusti, kuid lõpp pole ikka see mis peab.
mis peadüüs on?
Re: Suur häda kx250f-iga
klapivahed said üle vaadatud nii, et sisselase jäi 0,15mm peale ja peadüüs on originaal, suurust enam peast ei mäleta
Re: Suur häda kx250f-iga
peadüüs on 182! Tahaks sikkli ruttu timmi saada, et korralikult trenni teha, seega ehk keegi targem annaks nõu mis teha?
-
- Postitusi: 279
- Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
- Tsikkel: CRF450R13
Re: Suur häda kx250f-iga
Polnud midagi teha ja tsekkisin vähe, mis düüsid sul seal võiksid olla. Üle 20 ilmaga vaatasin, et peadüüs võiks olla 178. Kuna sa juba sealt altpoolt ts paika said, siis polegi muud kui peadüüs väiksemaks ja anna tuld.
-
- Postitusi: 8387
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 320 korda
- Tänatud: 420 korda
- Kontakt:
Re: Suur häda kx250f-iga
Mx11- kirjutas:peadüüs on 182! Tahaks sikkli ruttu timmi saada, et korralikult trenni teha, seega ehk keegi targem annaks nõu mis teha?
182 on ehk tiba suurevõitu, proovi 178 alguses ja vaata mis teeb. kui läheb paremaks aga päris puhas ei ole siis 175. Procircuit soovitab isegi lausa 170 sinu masinale.
-
- Postitusi: 245
- Liitunud: 12 Nov 2004, 20:52
- Tsikkel: Gas Gas, HD rott
- Asukoht: Harjumaa, Habaja
- Tänatud: 2 korda
Re: Suur häda kx250f-iga
Kuumkäivituse tross puhasta ja määri ära, kui see natuke peale jääb, siis sama jama. "Vaata" tooreklapi nupp ka üle. See 182 düüs peaks iga ilmaga käima.
-
- Postitusi: 279
- Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
- Tsikkel: CRF450R13
Re: Suur häda kx250f-iga
Ma neid Procircuiti soovitusi vaadanud ennemgi paarile masinale ja need on ikka täitsa suvalt seal. Minu masinale pandud soovituslikud düüsid on ikka täitsa mööda. Üldisel niipalju kui ma eile lugesin, siis vb. kui hirmus soe on võid proovida isegi 172. Ma usun, et sul Slow Jet ka vast 42? Kui juba ostma hakkad võta see ka 45. Isegi kui hetkel on 42 norm, siis külmemaks ilm läheb on sul teda vaja.
-
- Postitusi: 8387
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 320 korda
- Tänatud: 420 korda
- Kontakt:
Re: Suur häda kx250f-iga
sandman1111 kirjutas:Ma neid Procircuiti soovitusi vaadanud ennemgi paarile masinale ja need on ikka täitsa suvalt seal. Minu masinale pandud soovituslikud düüsid on ikka täitsa mööda. Üldisel niipalju kui ma eile lugesin, siis vb. kui hirmus soe on võid proovida isegi 172. Ma usun, et sul Slow Jet ka vast 42? Kui juba ostma hakkad võta see ka 45. Isegi kui hetkel on 42 norm, siis külmemaks ilm läheb on sul teda vaja.
eks sa pead arvestama, er PC soovitused on nende oma tusla kasutamise korral, aga mingi suuna saab ikka kätte.
-
- Postitusi: 245
- Liitunud: 12 Nov 2004, 20:52
- Tsikkel: Gas Gas, HD rott
- Asukoht: Harjumaa, Habaja
- Tänatud: 2 korda
Re: Suur häda kx250f-iga
Kui pill ennem käis ilusti nende düüsidega, siis pole mõtet vahetada. Teepeal sõites võib see 172 natuke käimist parandada, aga liivas teeb bööö...
Re: Suur häda kx250f-iga
Eks peadüüs on vaja kindlaks teha katse eksitus meetodiga, gaas põhja ja küünal välja , ja eks erinev ilm või suurem peenestus kuumas juba võib segu nihutada paigast.
Kas tõsisemad krossimehed iga kord enne võistlust vastavalt oludele ei vaheta düüse?
Kui nii siis on sellest tegevusest ka kasu?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.