Yamaha FZR1000 EXUP
-
kurikristjan
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Yamaha FZR1000 EXUP
Klapivahede regull (neid on 20), õhuboksi korralik istutamine karpade otsa, uus õhufilter ja õlivahetus koos filtriga, exup trosside määrimine ja regull peaks saama kohe ostes tehtud/üle vaadatud. Soovitatav on ka karpade sünk, supportite puhastus ja muu peenike värk, mis annab juurde ja ei ole üle mõistuse keeruline, aga mida ei viitsita teha.
Teise käigu probleeme ise kogenud ei ole (mul oli 90. aasta mudel). Kuna teine käik jamab paljudel ratastel, siis süüdistaksin selles osalt hoopis siduriga tagarattasse laskmist, mis on hoopis muu koormus kui lihtne kiirendamine ja viisakalt käikude vahetamine. Käigukasti remont ei ole kõige odavam. Reeglina on vaja vahetada vähemalt 2 hammakat (või töödelda külghambaid), tihti ka käigukahvel (ja selle telg), halvimal juhul ka ussvõll. Sidurikorv pole ka teab mis tugev, rasket kasutamist kogenud ratastel on seal mõrad sees (neid on mõnedel sõitjatel ka laiali ka lennanud). Täpsemat know-how'd selle kohta leiab välismaistest spetsiifilistest foorumitest.
Karpa membraanid pidid sobima ka mingi Suzuki omad, neid saab osta ilma siibrita hinnaga, mis moodustab murdosa Yamaha varuosa hinnast.
Suurema läbisõiduga rattad kipuvad õlihaisu ajama (klapisääretihendid, rõngad), ja tõsiselt pruugitud masinatel tuleb arvestada sellega, et starteriülekanne võib järgi anda ning selle vahetuseks tuleb mootor pilbasteks lõhkuda.
89-90 EXUP ratastel on soovituslik veidike taguotsa tõsta. Selleks tuleb teha või tellida lühemad kondid lingisüsteemile. Olen selle ise ära proovinud ja mulle hakkas juhitaus kohe rohkem meeldima. Originaalis madala tagumikuga keerab palju uimasemalt. Kel soovi, sellele võin need kondid teha, aga siis täpsem jutt privaatsõnumis.
Vanem 87-88 variant ilma EXUP klapita on natukene lahjem ja mootoril on väiksed erinevused sees.
Korras mootoriga EXUP liigub aga väga hästi edasi ja on üsna mõnus sõita ka. Pöördemoment on madalalt olemas ning tahhomeetri suuremate numbritega alas käitub nagu mootorratas käituda võiks. ![]()
Muuseas. Mul vedeleb siiamaani üks tagakiik, esituli, küljejalg, kellade plokk, süüteaju, exup mootor, õliradikas, generaator, ketihammaka kaas koos siduri töösilindriga ja orig. akukast 90. aasta rattale, kui kellelgi peaks vaja olema.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.