Sidesüsteemid mootorrattal → Re: Sidesüsteemidest rattal

Kasutaja avatar

lowrider12
Postitusi: 39
Liitunud: 22 Sept 2011, 16:58
Tsikkel: KawaER6F-11
Asukoht: Pärnu

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas lowrider12 »

andresy kirjutas:

No on ka teisi sideseadmeid, mis ei vaja juhtraudadele hirmsat juhtmemajandust ja võimaldavad ka kenasti kahepoolset sidet. Kasutan teist hooaega interphone F4, millel juurde soetatud PMR Tribe. Omavaheline side on F4 ja Tribe vahel sinihambaga, mõlemad peavad vastu tugeva+1,5 sõidupäeva. Side aktiviseerimine häälega (VOX), saatja võib vabalt olla kusagil seljakotis-kastis või laadijaga (selleks originaallaadijat küll kasutada ei saa, tuleb veidi ümber teha) teibitud raami külge-täiesti veekindel pisike vidin. Kui grupis sõites on olnud neid, kellel sinihambaga ühendust pole võimalik tekitada, siis PMRi kasutasdes sai ka nemad ikka punti võtta.

Kuidas sina Tribe helitugevusega rahul oled? Leht ise hoiatab, et see võib olla liiga vaikne.
Ega Midland G8 BT ei ole proovinud?

Olen rahul. Tegelikult see Tribe ongi vaid saatja-vastuvõtja ja sellel endal heliväljundit/reguleerijat sisse ehitatud ei ole. Saab reguleerida vaid VOX tundlikust kolmeastmeliselt. Tribe kannab raadioeetri üle BT otse F4 sisse ja nii tugevalt, kui F4 volumi nupp on reguleeritud, nii kõvasti ka kõrva heli tuleb. Ja ei saa öelda, et heli kehva F4 on. Linnas on heli kusagil kolmandiku või alla poole, sest muidu röögib kõrva. Maanteel on kuni 130...150 km/h suht kõrvalembeline, üle selle hakkab tuulemüra tapma. Pigem on nii, et teised mind oma Cobra+juhtmed saatjaga ei kuule, kui mina kuulen hästi. Küsimus on pigem levis, manual lubab Tribele linnas 1 km ja lahtisel maastikul kuni 5 km, tegelikkus on veidi teine. Reaalsus - arusaadavus linnas on u. 0,5 km ja ilmast olenevalt maastikul 1-2 km. F4-d omavahel lubavad ka kuni 500 m. Tribe saigi ostetud seetõttu, et kõigile seda F4, Cardot või Sennat pole, aga vabaline saatja sebib ikka kuskilt välja.
Müra-killer on F4 muidugi väga hea: Warsawi-Berliin kiirteel sõites helistas sõber kiivrisse ja arvas, et olen tööl kontoris ja ei usukunud, et räägin kiirteel 150 km/h sõites. Kiiver on HJC IS-16, mitte just kõige vaiksem kiiver, selline keskmine.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”