DR750 ja DR800

Kasutaja avatar

demineerija
Postitusi: 362
Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
Asukoht: Talsinki
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 13 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas demineerija »

davidsoniharald kirjutas:

Jaga siis avalikult, mingi suur saladus see olla ei saa ju. Puhtalt tehnilisest huvist küsin :)

demineerija kirjutas:

Kui kellegil on juhtumisi DR800 25kw saksa versioon, millel tehase piirang peal,
siis väike priva ning jagan infi, kuhu puuduvad 12kw kaotati.

20kw ja 25kw piirangu pealt 37kw peale minekuks on vaja vahetada karpades järgmised jupid:

13502-45B00 Diaphragm Cover
09493-26004 Air Jet 1.3
13383-44B00 Jet Needle 5E53
13382-42A00 Ring
13394-10010 Needle clip

Kuna karpasid 2 siis on kõike 2tk vaja.

Nukkvõlli vahetamine SR41A mudeli nuka vastu andvat veel hobuse paar juurde, kuid see on juba ülemäära kallis ning mõttetu selle ratta puhul...

Kui keegi peaks ARK-is tahtma ümber regada, siis mul mingid saksa keelsed dokustaate ka sheerida skännitud kujul.

EDIT: Endal sai kogu see kupatus tehtud ning vahe on korralikult tuntav. Hetkel jäi küll 1.3 Ari Jet panemata, sest karpadest ei tulnud vanad välja ja puurimisega tegeleb talvel.
Kellel DR800SU mudeli karpa orig. jubinaid vaja, siis mina jätsin vanad alles ja vajadusel saan sheerida.



Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”