Platsieksam:50-ne pidurdus märja teega?

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Platsieksam:50-ne pidurdus märja teega?

Lugemata postitus Postitas mella »

Tunnetad küll paremini, kuid samal ajal ei oma enam kontrolli lenksu üle. Ja see viib juba esipiduri kontrolli kadumiseni.
Kui eesmärk on ekstreemolukorras lisaks pidurdamisele ka juhtida, siis moodustub sul lenksu asemel pihku lenksu ja heebli suhteliselt lödi kombinatsioon ning sel juhul ei kontrolli sa eriti midagi. Lenksu liikumine mõjutab sel juhul juba survet piduriheeblile.

Kui harjuda nelja näpuga pidurdama, on 2 ühtlaselt viletsat valikut. Ei sõida ju kogu aeg 4 näppu piduril? Sel juhul on need 4 näppu sel hetkel pideme ümber, kui ajust pidurduskäsk tuleb. Näppude heeblile viimine võtab aega.
Näppude heeblil sõitmine tähendab aga viletsamat kontrolli lenksu üle, kuna sidurit tõmbavad sellised inimesed ka 4 näpuga.
Ilmselt sellisest asjast tulevadki blokkipidurdused.

2 näpuga pidurdus nõuab paremat näpukoordinatsiooni, kuid oluliselt vähendab reaktsiooniaega ja üleliigset sebimist juhtimisel.

triplekix kirjutas:

Nelja näpuga tunnetad / kontrollid käe jõudu oluliselt paremini kui ühe näpuga pidurdades.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”