Probleem Mikuni karpaga
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 04 Sept 2012, 22:00
- Tsikkel: 2005 ZX6R
Probleem Mikuni karpaga
Tere, probleem on siis selline, et 170cc 2 taktiline tsikel (cagiva mito) võtab normaalselt sõites 10-12L kütet 100km peale, aga peaks võtma 5-7L... Arvasin siis, et keegi on mingi rekka peatüüsi sisse pannud ja tellisin siis õige peatüüsi, milleks peaks olema 310 mikuni hex tüüpi tüüs. Sain kätte, aga peale ei pannud, sest lähemal uurimisel sain aru, et vana tüüs on väiksem, kui uus. Numbrid olid peal üsna kulunud, aga vana oli vist 220. Sai siis 125ccsportsbikes foorumis ka asja uuritud ja neil kõigil peatüüsid 300-320 ja tsiklid võtavad keskmiselt 6L kütet. Küsimus on siis selles, et mis mu tsiklil valesti võiks olla ja kuidas ökomaks saaks? Ise olen selle kohapealt täielik võhik
Re: Probleem Mikuni karpaga
Kas summuti on originaal? Kui palju sa peale keerad? Mul võttis 350cc Sport Iz samuti 12l/100km, kui lõõri lahti hoidsin. Peadüüs valitakse mootori tööreziimi järgi, mitte ei vahetata suvaliselt. Palju ratas sõitnud on, ehk on aeg kolvirõngad vahetada?
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 04 Sept 2012, 22:00
- Tsikkel: 2005 ZX6R
Re: Probleem Mikuni karpaga
ducatist kirjutas:Kas summuti on originaal? Kui palju sa peale keerad? Mul võttis 350cc Sport Iz samuti 12l/100km, kui lõõri lahti hoidsin. Peadüüs valitakse mootori tööreziimi järgi, mitte ei vahetata suvaliselt. Palju ratas sõitnud on, ehk on aeg kolvirõngad vahetada?
Summuti on orginaal, kuigi sellel rattal ongi orginaalis sportsummuti, jutt oli siis normaalsest sõidust 7-8k rpm, ratas sõitnud 12k km, kolvikomplekt vahetatus 2k km tagasi.
Re: Probleem Mikuni karpaga
Ei tea konkreetse karpa ehitust aga kas peadüüsi avasse käib kooniline nõel, mille asendit (üles- ja allapoole ) saab muuta nõela ülemises otsas asuva lõhikseibi ja soonte abil? Antud juhul tuleks siis nõela allapoole lasta ehk seibi ülemistesse soontesse tõsta. Mõistlik on proovida tõsta korraga ühe soone võrra (neid sooni on tavaliselt 5 ) ja siis proovida vahepeal sõita. Kui karpa aga teistsuguse ehitusega siis ei tea. Muidugi tasuks kontrollida ka bena taset ujukiruumis aga see vähe keerulisem ja soovitav manuaali olemasolu.
Re: Probleem Mikuni karpaga
Peadüüs tuleb oma suurusega mängu alles siis, kui gaas on 3/4 või rohkem lahti.
Enne seda mängib nõel ja päris alumises kolmandikus tühikäigusüsteem/düüs.
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 04 Sept 2012, 22:00
- Tsikkel: 2005 ZX6R
Re: Probleem Mikuni karpaga
Sain siis vähe infot oma karpa kohta :
Carb - Mikuni TM35
Slide - 5,5
Needle - 6AEL4-60 4th notch
Idle Jet - 45
Floats - 6.6g
Main Jet - 310
Airscrew - 1 1/2 Turns out
mul siis:
Misasi see slide on?
nõel sama ja ülevalt ( 4jas aste nüri otsa poole pealt lugedes.)
idle jet 45 aga ots on ära lõigatud.
float 1.1g
main 220
Airscrew on 2 pööret väljas.
Küünal on süsimust ja märg. Tellisin uue 300 main jeti ja 45 pilot jeti aga peale ei pannud, kuna avastasin, et vana main oli 220.
Huvitav tähelepanek on see, et kui nõela peatüüsi surusin, siis uude tüüsi läks 3mm sügavamale, kui vanasse.
Re: Probleem Mikuni karpaga
aga mis nõu sa siis nüüd tahad? et keegi ütleks- lõpeta mõistatamine ja kuna sul on olemas 300-ne main ja 45-ne idle jetid, siis pane need sisse ning kruti ka segu 1 1/2 mitte 2 ja katseta sellega. loomulikult vajub nõel suuremasse koonusesse sügavamale, selles pole iskit anomaaliat. nagu ka selles, et vale segu ei põle õieti ning sestap pead rohkem rulli keerama, et miskinegi jõud oleks. see ka 1 küttekulu suurenemise põhjuseid.
Vabal ajal olen normaalne aga vaba aega on vähe, siis pakun veoteenust 8-kohaliste väikebussidega. Info Ps.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Probleem Mikuni karpaga
Kui sul on tühikäigu düüsil ots maha lõigatud siis vast vähk selle kivi all peidus ongi ja sellepärast ka see väiksem peadüüs pandud, et üldse kuidagi käiks.
Re: Probleem Mikuni karpaga
Ma ka esimese asjana kahtlustaks seda lõigatud otsaga düüsi. Nr 45 on selle kohta juba väga vale öelda
Sellest ilmselt ka üdini rikas segu, märg ja must küünal ning meeletu kulu.
Re: Probleem Mikuni karpaga
Sul on peal 170cc silinder 125cc asemel. Mingid originaal seaded seal enam ei tööta, pöördu spetsialistide poole. Kui küünal on tahmane ja must, siis ma arvan et tahab veel väiksemaid düüse.
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 04 Sept 2012, 22:00
- Tsikkel: 2005 ZX6R
Re: Probleem Mikuni karpaga
Üks küsimus oleks siis veel, et märkasin, et karpa ülevoolust jookseb ka suht palju pena välja. Kuidas seda piirata?
(ei tea ,kas see seda ülevoolu mõjutab, aga puruks pilot jet on veel karpas sees, pole veel uut kätte saanud.)
Ja kas keegi teab, kust eestist võiks neid mikuni karpa juppe saada?
Re: Probleem Mikuni karpaga
Vaatasin netist su karpa jooniseid, tundub et seal ujuki ja nõela vahel on metallist detail. Seda väänates saad ujuki taseme alla poole viia, siis ei aja enam üle. Pane googlesse oma karpa mark + float level ja tee õpetuse järgi, see on millimeetri teema. Suvaliselt timmides võib mootori kokku lasta. Mikuni osi olen siiani ebayst tellinud.
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
Re: Probleem Mikuni karpaga
Ilusti kirjutad küll, et pilot jet on tuksis, võiks nagu maakeeli öelda, et ujuki nõel koos pesaga on tuksis, kui see ei pea, siis ei ole muude asjadega mõtet üldse mängida.
Endale sain Mikuni karbussidele uued ujuki nõelad koos pesadega Motohoovist Tartust, kiidan minuga tegelenud töötaja Eriku osavõtlikust ja abivalmidust.
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 04 Sept 2012, 22:00
- Tsikkel: 2005 ZX6R
Re: Probleem Mikuni karpaga
Täna panin siis uued tüüsid sisse. Peatüüs 220 asemel sai 300 pandud, terve pilot jet (45) ja ujukikambri alla terve O-ring. Tulemus on see, et kütust enam nii palju karpast välja ei voola, aga vähe rohkem pidurdades või kiirendades tilgub ikka natuke ülevoolust välja. Enne läks tsikel 170 välja nüüd läheb 160. Küünal ikka üsna must, aga pisut parem, kui enne.
Küsiks siis targematel, et palju mõjutab võimsust, kui kütuse tase karpas on liiga kõrge?
Palju võib tsiklit kohapeal kallutada, enne kui karpa ülevoolust kütust välja hakkab jooksma?
-
- Postitusi: 1189
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Probleem Mikuni karpaga
Algatuseks kontrolli ega nõelklapp ei leki. Nt võtad karpa maha, paned tasapinna manuali järgi paika, siis keerad ta "tööasendisse" ja valad bensu täis nii et vooliku tasapind oleks kõrgemal kui ülevool... Kui ikka hakkab ülevoolust välja ajama, siis kas kontrollid veelkord tasapinna seadistust või lähed kohe uut nõelklappi tellima. Ja tegelikku tasapinda (või selle muutumist) näed siis kui tühjendustila otsa paned läbipaistva vooliku.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.