Probleem Mikuni karpaga

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Sander12345
Postitusi: 45
Liitunud: 04 Sept 2012, 22:00
Tsikkel: 2005 ZX6R

Probleem Mikuni karpaga

Lugemata postitus Postitas Sander12345 »

Tere, probleem on siis selline, et 170cc 2 taktiline tsikel (cagiva mito) võtab normaalselt sõites 10-12L kütet 100km peale, aga peaks võtma 5-7L... Arvasin siis, et keegi on mingi rekka peatüüsi sisse pannud ja tellisin siis õige peatüüsi, milleks peaks olema 310 mikuni hex tüüpi tüüs. Sain kätte, aga peale ei pannud, sest lähemal uurimisel sain aru, et vana tüüs on väiksem, kui uus. Numbrid olid peal üsna kulunud, aga vana oli vist 220. Sai siis 125ccsportsbikes foorumis ka asja uuritud ja neil kõigil peatüüsid 300-320 ja tsiklid võtavad keskmiselt 6L kütet. Küsimus on siis selles, et mis mu tsiklil valesti võiks olla ja kuidas ökomaks saaks? Ise olen selle kohapealt täielik võhik :)

Kasutaja avatar

ducatist
Postitusi: 153
Liitunud: 30 Juun 2007, 13:20
Tsikkel: Monster 900
Asukoht: Haapsalu

Re: Probleem Mikuni karpaga

Lugemata postitus Postitas ducatist »

Kas summuti on originaal? Kui palju sa peale keerad? Mul võttis 350cc Sport Iz samuti 12l/100km, kui lõõri lahti hoidsin. Peadüüs valitakse mootori tööreziimi järgi, mitte ei vahetata suvaliselt. Palju ratas sõitnud on, ehk on aeg kolvirõngad vahetada?


Teema algataja
Sander12345
Postitusi: 45
Liitunud: 04 Sept 2012, 22:00
Tsikkel: 2005 ZX6R

Re: Probleem Mikuni karpaga

Lugemata postitus Postitas Sander12345 »

ducatist kirjutas:

Kas summuti on originaal? Kui palju sa peale keerad? Mul võttis 350cc Sport Iz samuti 12l/100km, kui lõõri lahti hoidsin. Peadüüs valitakse mootori tööreziimi järgi, mitte ei vahetata suvaliselt. Palju ratas sõitnud on, ehk on aeg kolvirõngad vahetada?

Summuti on orginaal, kuigi sellel rattal ongi orginaalis sportsummuti, jutt oli siis normaalsest sõidust 7-8k rpm, ratas sõitnud 12k km, kolvikomplekt vahetatus 2k km tagasi.


tarmoel
Postitusi: 308
Liitunud: 25 Aug 2008, 22:48
Tänatud: 9 korda

Re: Probleem Mikuni karpaga

Lugemata postitus Postitas tarmoel »

Ei tea konkreetse karpa ehitust aga kas peadüüsi avasse käib kooniline nõel, mille asendit (üles- ja allapoole ) saab muuta nõela ülemises otsas asuva lõhikseibi ja soonte abil? Antud juhul tuleks siis nõela allapoole lasta ehk seibi ülemistesse soontesse tõsta. Mõistlik on proovida tõsta korraga ühe soone võrra (neid sooni on tavaliselt 5 ) ja siis proovida vahepeal sõita. Kui karpa aga teistsuguse ehitusega siis ei tea. Muidugi tasuks kontrollida ka bena taset ujukiruumis aga see vähe keerulisem ja soovitav manuaali olemasolu.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem Mikuni karpaga

Lugemata postitus Postitas mella »

Peadüüs tuleb oma suurusega mängu alles siis, kui gaas on 3/4 või rohkem lahti.
Enne seda mängib nõel ja päris alumises kolmandikus tühikäigusüsteem/düüs.


Teema algataja
Sander12345
Postitusi: 45
Liitunud: 04 Sept 2012, 22:00
Tsikkel: 2005 ZX6R

Re: Probleem Mikuni karpaga

Lugemata postitus Postitas Sander12345 »

Sain siis vähe infot oma karpa kohta :

Carb - Mikuni TM35
Slide - 5,5
Needle - 6AEL4-60 4th notch
Idle Jet - 45
Floats - 6.6g
Main Jet - 310
Airscrew - 1 1/2 Turns out

mul siis:
Misasi see slide on?
nõel sama ja ülevalt ( 4jas aste nüri otsa poole pealt lugedes.)
idle jet 45 aga ots on ära lõigatud.
float 1.1g
main 220
Airscrew on 2 pööret väljas.

Küünal on süsimust ja märg. Tellisin uue 300 main jeti ja 45 pilot jeti aga peale ei pannud, kuna avastasin, et vana main oli 220.
Huvitav tähelepanek on see, et kui nõela peatüüsi surusin, siis uude tüüsi läks 3mm sügavamale, kui vanasse.


Aivar123
Postitusi: 208
Liitunud: 23 Juul 2012, 17:00
Tsikkel: TDM 900
Asukoht: tallinn

Re: Probleem Mikuni karpaga

Lugemata postitus Postitas Aivar123 »

aga mis nõu sa siis nüüd tahad? et keegi ütleks- lõpeta mõistatamine ja kuna sul on olemas 300-ne main ja 45-ne idle jetid, siis pane need sisse ning kruti ka segu 1 1/2 mitte 2 ja katseta sellega. loomulikult vajub nõel suuremasse koonusesse sügavamale, selles pole iskit anomaaliat. nagu ka selles, et vale segu ei põle õieti ning sestap pead rohkem rulli keerama, et miskinegi jõud oleks. see ka 1 küttekulu suurenemise põhjuseid.

Parem kui me tööalaselt ei kohtu... mitte et minul klientide vastu midagi oleks.

Vabal ajal olen normaalne aga vaba aega on vähe, siis pakun veoteenust 8-kohaliste väikebussidega. Info Ps.

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Probleem Mikuni karpaga

Lugemata postitus Postitas piloot »

Kui sul on tühikäigu düüsil ots maha lõigatud siis vast vähk selle kivi all peidus ongi ja sellepärast ka see väiksem peadüüs pandud, et üldse kuidagi käiks.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem Mikuni karpaga

Lugemata postitus Postitas mella »

Ma ka esimese asjana kahtlustaks seda lõigatud otsaga düüsi. Nr 45 on selle kohta juba väga vale öelda ;)
Sellest ilmselt ka üdini rikas segu, märg ja must küünal ning meeletu kulu.

Kasutaja avatar

ducatist
Postitusi: 153
Liitunud: 30 Juun 2007, 13:20
Tsikkel: Monster 900
Asukoht: Haapsalu

Re: Probleem Mikuni karpaga

Lugemata postitus Postitas ducatist »

Sul on peal 170cc silinder 125cc asemel. Mingid originaal seaded seal enam ei tööta, pöördu spetsialistide poole. Kui küünal on tahmane ja must, siis ma arvan et tahab veel väiksemaid düüse.


Teema algataja
Sander12345
Postitusi: 45
Liitunud: 04 Sept 2012, 22:00
Tsikkel: 2005 ZX6R

Re: Probleem Mikuni karpaga

Lugemata postitus Postitas Sander12345 »

Üks küsimus oleks siis veel, et märkasin, et karpa ülevoolust jookseb ka suht palju pena välja. Kuidas seda piirata?
(ei tea ,kas see seda ülevoolu mõjutab, aga puruks pilot jet on veel karpas sees, pole veel uut kätte saanud.)
Ja kas keegi teab, kust eestist võiks neid mikuni karpa juppe saada?

Kasutaja avatar

ducatist
Postitusi: 153
Liitunud: 30 Juun 2007, 13:20
Tsikkel: Monster 900
Asukoht: Haapsalu

Re: Probleem Mikuni karpaga

Lugemata postitus Postitas ducatist »

Vaatasin netist su karpa jooniseid, tundub et seal ujuki ja nõela vahel on metallist detail. Seda väänates saad ujuki taseme alla poole viia, siis ei aja enam üle. Pane googlesse oma karpa mark + float level ja tee õpetuse järgi, see on millimeetri teema. Suvaliselt timmides võib mootori kokku lasta. Mikuni osi olen siiani ebayst tellinud.

Kasutaja avatar

miilits
Postitusi: 763
Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
Asukoht: Viljandi

Re: Probleem Mikuni karpaga

Lugemata postitus Postitas miilits »

Ilusti kirjutad küll, et pilot jet on tuksis, võiks nagu maakeeli öelda, et ujuki nõel koos pesaga on tuksis, kui see ei pea, siis ei ole muude asjadega mõtet üldse mängida.
Endale sain Mikuni karbussidele uued ujuki nõelad koos pesadega Motohoovist Tartust, kiidan minuga tegelenud töötaja Eriku osavõtlikust ja abivalmidust. :bsmile:


Teema algataja
Sander12345
Postitusi: 45
Liitunud: 04 Sept 2012, 22:00
Tsikkel: 2005 ZX6R

Re: Probleem Mikuni karpaga

Lugemata postitus Postitas Sander12345 »

Täna panin siis uued tüüsid sisse. Peatüüs 220 asemel sai 300 pandud, terve pilot jet (45) ja ujukikambri alla terve O-ring. Tulemus on see, et kütust enam nii palju karpast välja ei voola, aga vähe rohkem pidurdades või kiirendades tilgub ikka natuke ülevoolust välja. Enne läks tsikel 170 välja nüüd läheb 160. Küünal ikka üsna must, aga pisut parem, kui enne.
Küsiks siis targematel, et palju mõjutab võimsust, kui kütuse tase karpas on liiga kõrge?
Palju võib tsiklit kohapeal kallutada, enne kui karpa ülevoolust kütust välja hakkab jooksma?


grahv
Postitusi: 1189
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Probleem Mikuni karpaga

Lugemata postitus Postitas grahv »

Algatuseks kontrolli ega nõelklapp ei leki. Nt võtad karpa maha, paned tasapinna manuali järgi paika, siis keerad ta "tööasendisse" ja valad bensu täis nii et vooliku tasapind oleks kõrgemal kui ülevool... Kui ikka hakkab ülevoolust välja ajama, siis kas kontrollid veelkord tasapinna seadistust või lähed kohe uut nõelklappi tellima. Ja tegelikku tasapinda (või selle muutumist) näed siis kui tühjendustila otsa paned läbipaistva vooliku.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”